מדידת בית או דירה לפני שיפוץ

מדידת בית לפני שיפוץ

עקוב אחר רשימת הבדיקות שלנו לשיפוץ הבית עבור כל מה שאתה צריך לעשות לפני ואחרי שתתחיל לבנות. ללא הכנה, תהליך השיפוץ עלול להיות כרוך בתסכול מכיוון שבניגוד לבניית בית חדש, הוא לא מתחיל בדף נקי. ככזה, שיפוץ הבית יכול להיות מורכב ויכול לבוא עם בעיות ועלויות בלתי צפויות, ולכן הכנה טובה היא המפתח לפרויקט מוצלח.

שיפוצים בבית עלולים לצרוב לכם חור גדול בכיס, כל העלויות יצטברו בהדרגה והנתון הסופי יכול להיות מאוד מסובך. שיפוץ הבית אינו קל כמו שאתם חושבים; מציאת קבלן ומעצב פנים טוב תחסוך לך הרבה כאבי ראש.

לפני רכישת נכס כדאי לחקור בקפידה את עלות שיפוץ הבית

באזור מגוריכם כדי לוודא שהפרויקט כדאי כלכלית. אם אתם קונים פרויקט שיפוץ, כדאי להביא אתכם מומחה, כמו בנאי או אדריכל, כדי לקבל מושג לגבי העלויות, שאותן תוכלו לשקף בהצעה שלכם.

אם יש לך חוזה לרכישת אתר

אתה יכול לבקש מהאדריכל או הקבלן שלך לבצע מדידות ולהתחיל לתכנן. אם אתם מתכננים לבצע עבודות עיצוב חשובות בנכס חדש, ודאו שיש לכם נוף מדוד (לדוגמה, אם אתם מתכננים פרויקט שיפוץ משלכם או מתכננים להזמין מעצב או קבלן שיעזור לכם, תוכלו למדוד את חדר ותדע בדיוק מאיפה להתחיל.

לדעת איך למדוד חדר נכון עוזר בפרויקטים רבים של שיפוץ בית

במיוחד ריצוף וצבע. אני יודע שלמדוד חדר לא נשמע כמו משהו שצריך לציין, אבל אם אתה עובד עם עיצוב אלקטרוני או וירטואלי כלשהו, ​​אתה צריך לדעת איך להבטיח מידות מדויקות. אם אתה מנסה להבין כמה צבע או טפט תצטרך, או אם אתה מוסיף חלונות או דלתות, תצטרך למדוד בזהירות. מדידת בית לפני שיפוץ הינו אחד הדברים החשובים ביותר לפני שמתחילים לשפץ, חפשו אחר מודד מוסמך ומקצועי בתחום על מנת להבטיח תוצאות רצויות.

לאחר שהחלטת על התוכנית שלך

התחל למדוד את הצבע, הטפטים או הרצפות שלך. בעת מדידת קירות, עליך לקבוע את הגובה והרוחב של כל הדלתות והחלונות בצע את ההתאמות הנחוצות לכל הקירות כדי למזער את מספר ההתאמות שבוצעו לכל הקירות מימד אחד.

לדוגמה, אל תתאים מדידה ב-2, אלא התאם מספר מדידות ב-1/2 כדי להתאים. באשר לי, מכיוון שמדדתי במכשיר לייזר מדויק ומכיוון שאני עושה זאת כבר זמן מה, אני לא רוצה לבצע התאמות יותר מ-1/2.

לדוגמה אם יש 5 קירות אנכיים עיקריים בציר ה-x של בית

והממד האחרון קצר ב-2, אז אתה יודע שאתה צריך להתאים את המידות החיצוניות בכיוון שיעזור למזער השגיאה בפנים. המטרה כאן היא לראות עד כמה המידות הפנימיות תואמות את ההיקף החיצוני – כך תדעו כיצד להתאים את סבילות הסגירה החיצונית. בשלב זה, אתה יכול גם להשתמש ב"מדידות הכלליות" הפנימיות שלך (הוסבר בפוסט האחרון שלי בבלוג) כדי לתת לך עוד יותר הדרכה כיצד לבצע שינויים קטנים.

במקרה של נדל"ן

עליך לבדוק את תקנות תחזוקת הנכסים המקומיות שלך (הן משתנות ממדינה למדינה, ואפילו מעיר לעיר) לפני שמתחילים לבצע שינויים. לפני שתתחיל, זהה בבירור את הצעדים שאתה צריך לנקוט כדי לשחזר את הנכס ותעדוף עבודה כדי לעצור את ההידרדרות נוספת או לייצב את הנכס. לפני תחילת התיקונים, תכנן והגן על העדכונים והתיקונים שיידרשו לאורך התהליך.

לפני תחילת כל עבודת תיקון

ערכו לוח זמנים לעבודה. כאשר יוצאים לפרויקט שיפוץ, תחילה יש להקים תקציב, למדוד את השטח ולתאם תוכניות פרויקט עם הקבלן. הזנחת עבודות הכנה עבודת ההכנה כוללת את כל המחקר והמאמץ הנדרשים לתכנית שיפוץ לפני שניתן להתחיל בפרויקט – דברים שיש לקחת בחשבון בעת ​​שיפוץ עשויים לכלול הגדרת תקציב, מדידת שטח, קביעת מסגרת זמן וביצוע כל עבודת הכנה. . שיועיל לתהליך. אם אתם מבלים לפני כן עוד קצת זמן במחשבה איך הכל מסתדר בחדר שאתם משפצים, תוכלו לחסוך לעצמכם כמה דקות חזרה ללוח השרטוטים.

מודדים מתחילים רבים לוקחים על עצמם מספר פרויקטים לאחר השלמת הראשון

והמידע הזה על אופן מדידת החדר בהישג יד יכול לחסוך לך כאב ראש או שניים בטווח הארוך. גם אם אתם בעיצומו של שיפוץ ויש לכם שאלה האם משהו יתאים, חברת מדידות מקצועית תתן לכם תוצאות מדויקות שיכולות לחסוך לכם הרבה זמן וכסף. בין אם אתם מבצעים שיפוץ גדול של הבית שלכם או רק מגדילים גודל של הרחבה לבית שלכם, לדעת כיצד למדוד חדר ולחשב את שטח השטח שלו הוא חלק הכרחי ביצירת החלל האידיאלי שלכם. כאשר המידות שגויות, ייתכן שיש לך יותר מדי או מעט מדי מקום למכשירי חשמל ורהיטים.

לפני שאתם יוצאים ומתחילים לקנות רהיטים

הקפידו לקחת סרט מדידה ולדון עם הצוות שלכם בגודל האידיאלי לכל פריט. הלכתם פעם לחנות לקנות ספה חדשה, ורק אחרי שהשליחים הכניסו אותה לסלון שלכם, הבנתם שהיא גדולה מדי או קטנה מדי למקום? לפני שאתם קונים דבר אחד, אתם צריכים להכין תכנית שתיקח בחשבון את הסגנון שאתם מחפשים ואיך אתם רוצים שהחדר או הבית שלכם ירגישו. מדדו את החדר ושרטטו תוכנית של החדר, כולל מיקום הדלתות והחלונות. מדידת חדר צריכה להיות אחד השלבים הראשונים לפני רכישת אביזרים, אביזרים ואביזרים – זה מאפשר לדעת בדיוק מה אפשר ומה לא אפשרי לחלל. אנו ממליצים לעבוד בסלון לפני המעבר לאזורים משותפים נוספים כמו המטבח על מנת שתוכלו להשקיע זמן וכסף ביצירת חלל נעים ומשביע עבורכם לפני המעבר לחדר הסמוך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים