איזה צילינדר מומלץ למנוע?

איזה צילינדר מומלץ למנוע

אם הגליל נשאר פתוח ואספקת הגז נכשלה, מכונת ההרדמה תצרוך חמצן בצילינדר והספק לא יקבל הודעה עד שהגליל יתרוקן. במצב זה, ובכל פעם שמוציאים או משתמשים בתכולת הצילינדר, יש להשתמש בווסת לחץ. הצילינדר חייב להיות מחובר לווסת כדי להפחית את הלחץ הדחוס והנשמר ללחץ עבודה ושמיש.

השתמש בווסתי לחץ אוטומטיים

כדי להפחית את לחץ הגז בצילינדר מרמות גבוהות לרמות בטוחות לעבודה. ווסת הלחץ הדו-שלבי משמש עם בלוני גז כדי לשמור על לחץ גז קבוע מבלי להתאים מעט את כפתור ווסת הלחץ כאשר הלחץ בתוך הגליל משתנה. בעת שימוש בגז בבקבוק, יש להשתמש בווסת דו-שלבי עם שסתום בטיחות. תחילה בדוק את הלחץ בצילינדר ולאחר מכן כוון בזהירות את אספקת החשמל למערכת עד הגעה ללחץ הגז המומלץ.

תמיד יש לפתוח את שסתום הצילינדר באיטיות

כדי למנוע פגיעה בווסת. הברג תמיד את מכסה הגז המתאים על צילינדרים שאינם בשימוש. ודא שאתה משתמש בווסת הנכון עבור הגז הספציפי בתוך הגליל. אל תפריע לזרימת הגז מהגליל על ידי משיכה פשוט של הרגולטור.

נזק לשסתום צילינדר או מערכת גז עלול לגרום לפעמים לדליפות גדולות שמסוכנות לאדם הנכנס לאזור

כדי לסגור את השסתום או לבודד את הבעיה. חול, לכלוך, שמן או מים מלוכלכים עלולים לגרום לדליפת גז אם הוא נכנס לשסתום הצילינדר או אביזרי הגז.

ישנם ארבעה סוגים סטנדרטיים של יציאות שסתום צילינדר כדי למנוע החלפת ציוד עבור גזים לא תואמים. לעולם אל תשתמש במתאמים תוצרת בית או בחיבורי חשמל בין יציאת שסתום הצילינדר לציוד הגז.

לא משנה אם הגז הדחוס הוא גפ"מ, לא גפ"מ או גז מומס, ספק הגז שלך יכול לתת לך את העצה הטובה ביותר לגבי ציוד האוורור המתאים ביותר והדרך הבטוחה ביותר להשתמש בו לעבודה שלך.

לדוגמה

כאשר עובדים עם צילינדרים מלאים בגז דחוס, יש להרכיב משקפי בטיחות, נעלי בטיחות, מסכות גז ומשקפי בטיחות. כמו כן, חשוב להשתמש בבולמי להבה בעת שימוש בגלילי אצטילן באוויר דחוס. מומלץ להשתמש במגבילי זרימה או מדכאי נחשול על בלוני גז דליק, כדי למנוע זרימה פתאומית גדולה של גז במקרה של התפרצות או שחרור בלתי צפוי אחר. התקנות עשויות לכלול שרשרת הצילינדרים למניעת נפילה ופגיעה בשסתום, אוורור נאות למניעת פציעה או מוות במקרה של דליפה, וכן מצביעים על סכנות אפשריות. פריקת גז בלחץ גבוה עלולה לגרום להאצה פתאומית של הגליל, מה שעלול לגרום לנזק לרכוש, לפציעה או למוות.

אין להשתמש בחבלים

שרשראות או מתלים כדי לתלות מיכלים, צילינדרים ומיכלי גז דחוס, אלא אם כן סופקו התקני הרמה מתאימים, כגון עיני הרמה, על המיכל, הצילינדר או המיכל במהלך הייצור. בלוני גז דחוסים, מיכלים ומיכלים המשמשים או מאוחסנים חייבים להיות מאובטחים כדי למנוע מהם ליפול או להתהפך על ידי נעילתם והצמדתם לעגלה, מבנה או חפץ נייח באמצעות מערכת ריסון, אלא אם הותר אחרת ב-NFPA 55 63.3. 1.9. .5.1 ו-63.3.1.9.5.2.

יש להגן על מיכלים

צילינדרים, מיכלים ומתקנים לאחסון, שימוש וטיפול בגז דחוס בהתאם לסעיף 8001.9.2. האחסון, השימוש והטיפול בגזים דחוסים במיכלים, צילינדרים וכלים חייבים לעמוד בהוראות פרקים 1-7 או NFPA 55. אם צילינדרים, מיכלים ומיכלים של גז דחוס נועדו להגן על מכסי שסתומים, על המשתמש לשמור אותם מכסים על הצילינדרים, המיכלים והמיכלים עם גז דחוס תמיד, למעט כשהם ריקים, בתהליך או מחוברים לשימוש.

אם זה לא אפשרי, יש לאחסן בלוני גז דליק באזור מאוורר היטב. יש לאחסן צילינדרים בארונות גז מאווררים ועמידים בפני אש. הגלילים המכילים גזים אלו תוכננו תוך התחשבות בבטיחות המשתמשים.

התקנים כוללים שימוש בגלילים עם הברגה שמאלית עבור גזים דליקים (בדרך כלל פליז

BS4, שסתומי תכולת צילינדר לא קורוזיביים, או שסתומי נירוסטה, BS15, שסתומים לגילוי חומרים מאכלים). הדברים הבאים חלים על ווסתי לחץ המשמשים עם גזים דליקים, מחמצנים, קורוזיביים, אינרטיים או רעילים שבהם יש צורך להפחית את לחץ אספקת הצילינדר ללחץ עבודה נמוך יותר.

עבור גזים שנותרו גזים בתנאי אחסון הסביבה

ניתן להשתמש במד לחץ כניסה כדי להעריך את כמות הגז שנותרה בצילינדר כפונקציה של הלחץ. בווסת חד-שלבי, לחץ הפריקה עולה ככל שלחץ הצילינדר יורד מכיוון שלחץ הגז על גזע השסתום נמוך יותר. שנית, אם גז בורח בטעות דרך השסתום, המכסה ישחרר גז משני הצדדים, ימזער את הסיכוי שהגליל יתהפך.

חשוב שבטיפול או אחסון צילינדרים המכילים גזים רעילים או מאכלים

תמיד החליפו את מכסה השסתום או אום הפקק כאשר הצילינדר אינו בשימוש או מחובר למערכת ההפעלה. בנוסף לאמור לעיל, יש להקפיד על הכללים הבאים בעת טיפול בבלוני גז דחוס. רכישת צילינדרים אלו מיצרן בעל מוניטין היא אמצעי הבטיחות החשוב ביותר עבור כל בעל עסק המשתמש בצילינדרים אלו.

מאז 1924

Rexarc International, Inc. הייתה יצרנית מובילה של גלילי חמצן ואצטילן דחוסים בהתאמה אישית. לבלוני גז מרוכבים מפחמן יש לחץ גבוה (300 בר), משקל קל וביצועי NLL (חיים בלתי מוגבלים), והם מוכרים ברחבי העולם. עמוד בתקן ISO 11119-2, UN-TPED Pi, DOT (ארה"ב), TC (קנדה). בלוני הגז שלנו משמשים במגוון רחב של תחומים, כולל שירותי בריאות, נשימה, עצמאי, מעבדה, תעשייה, חירום, תעופה וחלל וסביבה. לצילינדרים מסוג 3 יש משקל קל יותר וקיבולת גבוהה יותר, מה שהופך אותם לבחירה טבעית עבור יישומים אלה.

צילינדרים מסוג 2 מתאימים למגוון יישומים שבהם העלות חשובה יותר ממשקל נמוך ולחץ גבוה

צילינדרים מסוג 1 עשויים להתאים כאשר נדרשת ניידות מוגבלת, אך בלוני גז מסוג 2 מספקים לרוב את האיזון הטוב ביותר בין עלות וניידות. לשימוש בצלילה/צלילה, צילינדרים מסוג 1 עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר שכן המשקל הטבעי עוזר לאזן את כושר הציפה של הצולל. לשימוש באתר תעשייתי, בלון גז פשוט מסוג 1 הוא בדרך כלל התמורה המתאימה והטובה ביותר מבחינת תמורה לכסף.

לטיפול בגזים רפואיים ובחמצן, השיקולים העיקריים בבחירת בלון הם קיבולת ומשקל. כאן, סקרנו את סוגי בלוני החמצן, כיצד לקבוע את הגודל הטוב ביותר ואביזרים בסיסיים.

שתי קבוצות השמות משמשות להבדיל בין גדלים של גלילי חמצן. מערכת השמות החדשה מתחילה באות "M", אשר מייצגת "דוקטור", ואחריה מספר המציין את מספר רגל מעוקב של חמצן שניתן לדחוס בצילינדר.

ניתן להגדיר את הסעפת כך שתאפשר זרימה בו-זמנית של כל הצילינדרים או, עבור מערכת מילוי מפל, שבה גז מאוורר מהגלילים בהתבסס על הפרש לחץ חיובי מינימלי בין האחסון לגליל היעד, שהוא יותר שימוש יעיל בגז בלחץ.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים