איך לעצב סלון – תכנון נכון מונע אסון

איך-לעצב-סלון

הרצון להתחדש יכול לתקוף אותנו לפתע פתאום, בלי הודעה מוקדמת, כאשר נחליט בהבזק של רגע על רכישה כזו או אחרת. אותו רצון נובע מהתחושה שנמאס לנו לראות את אותו מראה בבואנו הביתה, ולעתים שינוי קל כמו החלפה של הסלון יחולל מהפך משמעותי בחיינו. כיום, תודות לביקוש הרב ולתחרות הגדולה בין הרשתות השונות, ניתן למצוא סלונים במחירים שווים לכל כיס, ובאיכות טובה למדי.

המדריך הבא מגיע לעשות לכם סדר – מה כדאי לבדוק רגע לפני שמחליפים את מערכת הסלון של הבית?

תכנון

משום שמערכת סלון, באופן יחסי, עדיין נחשבת כהוצאה "כבדה", לא סביר שנחליפו כל שנה וגם לא כל שנתיים – לכן חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים בעת בחירת הסלון החדש לבית.
ראשית, מומלץ לחשוב על הרגלי החיים שלכם. האם אתם בית מארח? האם אתם בעלי משפחה גדולה? האם יש ילדים קטנים בבית או בעלי חיים? בנוסף, חשוב להתבונן על החלל ולפיו לתכנן את הסלון המבוקש.

מהו גודל חלל הסלון?

ייתכן ומדובר בחלל גדול אותו תרצו לתחום על ידי מערכת סלון מלאה – דבר אשר ידרוש סלון מאסיבי וגדול שיסייע לכם לעשות סדר ולמלא את החלל.
מנגד, ייתכן ומדובר בחלל קטן עם זווית ישרה, מה שיכול להתאים לסלון זוויתי מיחידה אחת בצורת האות ר'. קחו בחשבון שסלון כזה יחסוך לכם מקום, אך ידרוש בוודאי השלמה עם כורסה נוספת.
חידוש נוסף שניתן כיום לבצע הוא לרכוש מערכת סלון מסוג מסוים וכורסה שונה לחלוטין. שילוב מסוג זה יוצר טוויסט מעניין, ומאפשר ליצור משחק צבעים מיוחד בבית. ניתן לשחק עם הצבעים או לבחור כורסה שונה במהותה מהסלון עצמו, אך עם זאת יש לייצר קשר בין שני חלקי הסלון – זה יכול לבוא לידי ביטוי באלמנט קטן שיחבר בין השניים.

סוג הבד

סוג הבד הינו פרמטר חשוב לא פחות שיש לקחת בחשבון. חשוב לזכור כי בבית שיש בו ילדים קטנים לכלוך וכתמים הם חלק בלתי נפרד מהעניין. גם לכך ישנן מגוון פתרונות, וכיום ניתן למצוא סלונים במבצע שעשויים מבדים חזקים ועמידים במיוחד, רחיצים, דוחי כתמים, ושאינם סופגים נוזלים ולכן ניתן לנקותם בקלות רבה.
עוד כדאי לשים לב ליתר הריהוט בבית: הווילונות, השטיחים והתמונות, ולהתאים את מערכת הסלון לריהוט הקיים.
לא לשכוח שמעל לכל – חשוב שתחושו בנוח כאשר אתם צונחים לתוך הסלון החדש שלכם. סלון מרהיב ביופיו שמתכתב בצורה מושלמת עם עיצוב הבית לא שווה כלום אם בסופו של דבר לא נוח לכם לשבת עליו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים