בחירת ארון אמבטיה

בחירת ארון אמבטיה

בשנים האחרונות אנו רואים מגמה ברורה של שדרוג ושיפוץ הבית, ושל והפיכתו ממקום שממלא עבורנו צרכים בסייסים כמו קורת גג ומקום לגור בו, לעבר מקום שממלא עבורנו צרכים רגשיים אחרים, כמו תחושת ביטחון והגנה, אושר, שלווה ונעימות. אין ספק, שככל שעולם עיצוב הפנים, משתדרג, אנו משתדרגים עימו, ומנסים בכל דרך אפשרית להקנות עוד מימד אסתטי נוסף, ועוד כמה תחושות סנטימנטליות לדרך.

עיצוב בעבר, לעומת העיצוב היום

ההורים והסבים והסבתות שלנו, יכולים להעיד, כי בשנות הקמת המדינה, ואף בכמה עשורים שלאחר מכן, העיצוב של הבית בכללותו, היה עיצוב פשוט ובסיסי. תקופות שונות של צנע עברו, ואנשים, בלית ברירה, היו צריכים להסתפק במועט. ככה גדלו. האושר באותה תקופה נמצא במקומות אחרים, וכנראה שלא באוכל, או בעיצוב בית מרומם לב.

מאז ועד היום, העולם שלנו השתנה. העיצוב נכנס בכל בית, בכל פינה וחדר. היום, אנשים שוכרים אדריכלים ומעצבי פנים, ומשקיעים רבות במחשבה על תכנון הבית ועל עיצובו. לא עוד חלל שמספק צרכים בסיסיים ופונקציונאליים. פתאום אנחנו מדברים על עיצוב, סגנון, אווירה, ותחושה. אנחנו פתאום שואלים את עצמנו מה אנחנו רוצים להרגיש? ומתעניינים בחברות ובחנויות שמוכרות פריטים לעיצוב הבית, מתייעצים ומקבלים שירות מחברות שונות בתחום.

עיצוב חדרי אמבט – ממש לא מה שחשבתם!

אחד השינויים הבולטים  שאפשר לראות הוא בשינוי חדר אמבט. מחדר שסיפק צרכים אלמנטאריים, של ניקיון, ותו לו, פתאום אנחנו מדברים על חדר שנועד לספק איזה תחושה של רגיעה, שקט ושלווה פנימית. ולא, אנחנו ממש לא מפחדים או מתביישים לומר את זה בקול. פתאום חדר האמבט הפך להיות איזה חדר מפלט. מקום לנוח בו ולהשקיט את הנפש העייפה שלנו ממרוצת החיים המסחררת שבה אנחנו עוברים. בחדר האמבט, יש לנו מגוון של אביזרים מיוחדים, שנועדו לספק את אותה התחושה שאליה אנחנו כל כך נכספים. אחד מאותם האביזרים הוא ארון אמבטיה.

ארון אמבטיה – טיפים שווים במיוחד!  

כיום, ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של ארונות לחדר האמבטיה, אשר עשויים מחומרי גלם שונים. למשל, פורמייקה, פלסטיק, עץ, תחליפי עץ ועוד. כאשר אנו באים לבחור ארון אמבטיה, אנו נדרשים לשים לב לכך שמדובר בחומרי גלם איכותיים, עמידים לארוך זמן, במיוחד בתנאים של לחות גבוהה, רטיבות וחלודה.

חשוב להקפיד שחומרי הגלם יהיו חומרים שקל ופשוט לנקות אותם, שיש להם רמת גימור גבוהה כך שהלחות לא תוכל לחדור אליהם בכל מצב שהוא.

גם מבחינת סגנונות העיצוב ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של ארונות לאמבטיה, חלקים, נקיים, או נועזים, מלאי צבעים, עם טקסטורות מעניינות. כמו כן, ניתן למצוא ארונות בגדלים ובצורות שונות, ארונות גבוהים וארונות נמוכים, ארונות מרובעים, מלבנים או עגולים. ארונות תלויים, ארונות מתחת לכיור, או ארונות שעומדים כפריט בפני עצמו בחדר האמבט.

במידה ואתם נמצאים בעת תהליך של בניית חדר אמבט, או שיפוצו, מומלץ לבחור ארון שמדבר את הקו ואת השפה העיצובית שאותה החלטתם לשדר. כמו כן, יש להתאים את הארון האמבט לאווירה. באם מדובר על תחושה רגועה, שלווה ונעימה, ובין אם מדובר על תחושה צבעונית, מזמינה לתעוזה, או יוצרת השראה. יש לקחת בחשבון סוגיה חשובה בהקשר הזה. את חדר האמבט אנחנו לא משפצים כל שנתיים, ולכן, עדיף לבחור בעיצוב שתתחברו אליו, הן מבחינת הצבעים והן מבחינת האווירה, שאותם אתם רוצים לשדר בעת השהייה בחדר זה.

טיפים לבחירת ארון אמבטיה:

  • התאימו את ארונות האמבטיה לעיצוב הכללי
  • אל תקנו ארונות "רועשים" שיממאסו עליכם בקלות
  • הקפידו על חומרי הגלם
  • שימו דגש על המידות – פתיחת דלתות שאינה מופרעת וכדומה
  • קחו בחשבון את השימושים והנוחות שבשימוש בארון
  • תתחדשו!
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים

איזון סוכרת

סקירה זו מספקת ניתוח מעמיק של סוכרת וכיצד ניתן באמת לאזנה, תוכנית מקיפה המקדמת אורח חיים מתאים לניהול סוכרת אופטימלי. זה כולל תזונה מאוזנת, פעילות

איך לבחור חנות בגדי ים?

בחירת חנות בגדי הים הנכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד עם המגוון העצום של האפשרויות הזמינות הן באינטרנט והן במצב לא מקוון. פוסט זה