האם ניקוי פיח מנוע מנקה גם את שסתומי EGR?

ניקוי פיח שסתומים

ניקוי שסתום EGR הוא עבודת תחזוקה פשוטה שתאריך מאוד את חיי המנוע שלך. אינך צריך לחכות לבעיות בביצועי המנוע או שנורית Check Engine תידלק כדי לנקות את שסתום EGR. ניקוי שסתום EGR יבטל את בעיות ביצועי המנוע של המכונית שלך עקב סתימה או בעיות במעברי המערכת עם השסתום.

נקו את שסתום ה-EGR ותעלותיו באמצעות כלים רגילים ומנקה שסתומי EGR איכותי

לדעת כיצד לנקות שסתום EGR הוא טריק שימושי להוסיף לרפרטואר שלך ופתרון מהיר אם המנוע שלך סובל מאחד מהתסמינים השליליים הקשורים אליו. נקה את מעברי השסתומים ומערכת ה-EGR כל 18 עד 24 חודשים כחלק מלוח הזמנים של תחזוקת הרכב שלך.

אז בעוד שהחלפת השסתום עשויה להיות קלה

ניקויו יחסוך את המנוע והכסף. החדשות הטובות הן שאם אתה מבחין בכך מוקדם, אתה אמור להיות מסוגל לנקות את הפיח משסתום EGR. משקעים אלה, המורכבים מפחמימנים לא שרופים, סותם בסופו של דבר את המנוע וחלקים אחרים כגון שסתום EGR, מסנן חלקיקי דיזל, או אפילו מגדש הטורבו.

ביטול שסתום EGR

ישנה אופציה נוספת וחסכונית במקום להחליף או לתקן את השסתום ניתן לבצע ביטול EGR שסתום ולחסוך בעלויות תיקון.

עם הזמן משקעים אלו עלולים להפוך לפיח שחור

מה שעלול להוביל לבעיות מנוע שונות ואף לכשל במנוע. משקעים אלו יכולים להפוך לשכבה שחורה של פתיתי פיח ופתיתים, מה שעלול לגרום לתקלות ובעיות שונות במנוע. זה יכול להצטבר במקומות כמו מזרקי דלק, גופי מצערת ושסתומי EGR.

התקני בקרת פליטה כגון ממירים קטליטיים ומסנני חלקיקים ממזערים את כמות הפיח המשתחררת לאטמוספירה

אך חלק מהפיח עדיין מגיע לרכיבים בתוך המנוע ומערכת הפליטה. זוהי בעיה נפוצה מאוד במנועי דיזל מכיוון שהם צריכים לשאוב הרבה אוויר כדי לפעול ביעילות. וזו בעיה מיוחדת עבור מנועי דיזל בגלל אופן פעולתם.

מזרקי דלק, שהם רכיבי מנוע שבירים ויקרים, עלולים להיסתם חלקית. מבחינה טכנית, המנוע שלך יכול לפעול ללא מערכת EGR מתפקדת במלואה, אך הוא לא יפעל טוב ונקי.

עם הזמן מנוע הדיזל שלך יהיה מזוהם בהדרגה בפיח

הגבלת אספקת האוויר למנוע ומשפיעה לרעה על הביצועים. בתהליך הזרקת הגז למנוע יש לשחרר משקעי פיח שחוסמים את המנוע ומביאים לביצועים גרועים שלו.

זה עובד על ידי שימוש במים ובאלקטרוליזה כדי לפרק מולקולות מים לחלקיקי מימן וחמצן טעונים מאוד, אשר עוברים לאחר מכן דרך כניסת האוויר של המנוע ויוצאים ממערכת הפליטה כגז, ומסייעים להסיר עודפי פיח, מה שמוביל לבעיות ביצועים גרועות. אם אתם רוצים טיפול מקצועי ואמין למנוע שלכם מומלץ לפנות לחברת engine clean קרבון קליניניג אשר מומחית בניקוי פיח מהמנוע.

עם הזמן משקעי פיח ובוצה מצטברים

על הדפנות הפנימיות של מערכת היניקה וגוף המצערת עקב התקני בקרת פליטה כגון שסתומי מחזור גזי פליטה (EGR) ושימוש בשמני מנוע בעלי צמיגות נמוכה. עם הזמן, משקעי פיח יכולים להצטבר על השסתום עצמו עקב חשיפה חוזרת לחום ותוצרי לוואי אחרים של פיצוץ, וכתוצאה מכך לחסימת מערכת או חסימת שסתומים במצב פתוח או סגור.

שסתום מחזור גזי הפליטה (EGR) נועד להחזיר חלק מהגזים השרופים באמצעות בעירה משנית

כדי להפחית את פליטת תחמוצת חנקן. וכשהמנוע מאט, שסתום ה-EGR נסגר לאט מכיוון שפחות אוויר נלקח פנימה, כלומר פחות צורך ב-EGR. עם זאת, לאורך זמן, גזי הצנרת הללו יוצרים דופן פיח קשיח ועבה, החוסם את שסתום ה-EGR מפתיחה או סגירה וסתימת מעברי מערכת, מונעים מגזי הפליטה להיכנס לתאי הבעירה ומגדילים את פליטת הפליטה.

מערכת מחזור גזי הפליטה מחזירה את גזי הפליטה הנפלטים, שכן גזים אלו מכילים שאריות שמן, פיח מסולר שרוף וחומרים מזיקים נוספים. גזים קרירים במהלך המחזור) יסתימו מעל 1,000 מיילים.

אני חושב שתהיה קשה לקבל תמונות של תא הבעירה והחלק האחורי של השסתומים מכל חברת ניקוי פיח

לא תקבל שסתומי יניקה נקיים במנוע הזרקה ישירה עם פיח HHO טהור. אני מקווה שאתה צריך לבדוק את המתח במעגל או את שסתום ה-EGR עצמו עבור משקעים שמפריעים לפעולת השסתום.

בדיקת דחיסה אם היא עוברת

לכו לבדיקת הדליפה, אם היא עוברת, תתחילו לבדוק את הטורבו, אם היא תעבור תמשיכו כי המנוע שלכם לא סבל נזק רב אם כן. אם היא נדחסת היטב, או הרבה יותר מערך רע, טבעת הבוכנה שלך גרועה, כל עוד זה לא משנה אם זו בוכנה שבורה או בעיית שסתום.

אם אתה מרגיש שחודר אוויר לאחד מהם, אז יש לך שסתום פגום, אם הוא יוצא מתחת למקל, צילינדר שבור או טבעות בוכנה שבורות. בעיקרו של דבר, אתה עלול להבחין בביצועים גרועים, סרק גס ותאוצה גרועה אם השסתום תקוע פתוח, וריח גז, דפיקות מנוע וחסכון דל בדלק אם השסתום תקוע סגור.

אם לא מסומן שסתום EGR סתום

עלול לגרום לדפיקה במנוע (דפיקה לא מתוכננת), שעלולה בסופו של דבר לפגוע ברכיבי המנוע הפנימיים הדורשים שיפוץ או החלפה. לאחר הסרת כל זה, אתה יכול להסיר את שסתום EGR ואת האטם שלו. לאחר הסרת כל משקעי הפיח וניקוי כל תעלה ומשטח איטום, הרכיבו מחדש את כל הרכיבים, כולל האטמים. אתה יכול להשתמש בו גם לניקוי סעפות הכנסה וצינורות מתכת מחברים.

זה רק עניין של להוציא את הרכיבים מהמנוע ולנקות אותם עם ממיסים או התזת חול

הליך ניקוי שסתומי EGR הזול ביותר ללא פירוק הוא ביצוע הליך ניקוי מנוע מימן עם מכונת ניקוי שסתומי EGR פחם סינית. ניתן להסיר בוצת מנוע ומשקעי פיח פנימיים על ידי טיפול קרבון קלינינג מקצועי במנועי בנזין ודיזל.

זה לא רק יכול לשפר את ההשפעה נטו של פיח בזרז תלת-כיווני ובצינור הפליטה

אלא גם להגן על חלקי מנוע ולהאריך את חיי המנוע. למכונת ניקוי פיח של HHO יש תקני בטיחות גבוהים יותר וחדשנות לשימוש בסוכן ניקוי פיח של HHO. כשאני חוקר את שוק ניקוי הפיח, אני רואה מספר חברות המציעות תהליכים שונים, אולם נראה שכמעט כולן משתמשות ב-HHO או הידוע אחרת בשם OxyHydrogen.

לכל אלו ניתן לסייע בתחזוקה אם בגלל חריכה ובכך למנוע הישנות באמצעות ניקוי קבוע. ניקוי פיח עם גז מימן הזרקת פועל על ידי שיפור העושר הטבעי של תערובת האוויר/דלק במנוע הבעירה הפנימית שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים