הזמן שלוקח שיפוץ דירה

מכיוון שחלקים חשובים בבית שלך נשענים לפעמים על פעולה איטית יותר, הדבר עלול להוביל למכשולים מתסכלים וחוסר ודאות לגבי משך הזמן שייקח שיפוץ הבית שלך. לכן ריכזנו עבורכם את המדריך המועיל הזה כדי שתוכלו להעריך כמה זמן ייקח שיפוץ הבית שלכם וכיצד לתכנן בהתאם. הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא כמה זמן ייקח שיפוץ הבית שלך.

אני מקווה שמאמר זה נתן לך תמונה ברורה יותר של כמה זמן לוקח בממוצע פרויקט שיפוץ שלם של הבית

מה יכול להאט ולהאיץ את התהליך, וכיצד אתה והבנאי שלך יכולים לעבוד יחד. שמור על התיקונים שלך בזמן. כדי להבין טוב יותר כמה זמן ייקח שיפוץ הבית שלך, אנו נעזור לך ליצור תוכנית הגיונית ומתעדפת.

האם אתם קונים דירה שזקוקה לשיפוץ יסודי לפני שאתם נכנסים לגור

או שאתם רוצים לשפץ את ביתכם הנוכחי (א) לפני לידת התינוק, (ב) לפני שתקרת השירותים קורסת, או (ג) ) בזמן שאתה מספיק חי כדי ליהנות מפירות העבודה של הקבלנים שלך, תצטרך להתחיל עם תחושה מציאותית של תזמון. זה כמה זמן כדאי לתכנן ולבצע ארגון מחדש של המעי בניו יורק. למרות שזה אולי נראה כמו עבודה פשוטה, שיפוץ דירה לוקח הרבה זמן.

הריסה ושיפוץ של דירות בניו יורק בדרך כלל נמשכים זמן רב יותר בגלל השטח המוגבל של הבניינים עצמם

התקנת רצפה חדשה, בין אם מדובר בשברון עץ במסדרון או פסיפסים בסגנון מרוקאי בחדר אמבטיה, עשויה לקחת בדרך כלל 5 עד 12 ימים אם אתם משפצים בית שלם. בכל הנוגע לשיפוץ הבית, יש לאפשר כ-10 ימים להשלמת דירה, גם אם קטנה, עם לא יותר משני חדרים.

פרויקט דירה שלם כולל הרבה יותר אלמנטים מלבד חדר אמבטיה או מטבח

אך מכיוון שלוקח יותר זמן לייצר ולהכין ארונות, זמן ההכנה נשאר זהה. תתפלאו, אבל תהליך שיפוץ מטבח בדירה לא לוקח הרבה זמן. בממוצע, בית משותף בגודל 1,000 רגל מרובע צריך 4-6 שבועות כדי להשלים שיפוץ.

למרות שתמיד יש טווח המבוסס על עבודה ספציפית

שיפוץ מלא של דירה בשטח של 1,700 רגל מרובע, שלושה חדרי שינה ושני חדרי רחצה, בה אנו מעדכנים כל היבט של החלל, לוקח בערך ארבעה עד שישה חודשים. לערך, רוב פרויקטי השיפוץ שאנו עובדים עליהם יכולים להסתיים תוך 3-9 חודשים, בהתאם לגודל הבית, היקף ומורכבות הפרויקט ועוד כמה גורמים עליהם נעמוד בהמשך. בואו נסתכל על כמה מהשלבים הכרוכים בשיפוץ דירה ועל הזמן המושקע בכל אחד מהם.
כדי לבדוק עוד מידע בתחום של הזמן שלוקח שיפוץ דירה והזמן שיפוץ דירה ניתן לבקר ב- shipootz.co.il

שלב התכנון חשוב במיוחד לפני שיפוץ דירה גדול בשל ריבוי החלקים הנעים

בגלריה, כחברת הנדסה ובנייה, אנו גאים מאוד בהיבט זה של העסק שלנו; המטרה שלנו היא לפשט לחלוטין את תהליך הארגון מחדש עבור הלקוחות שלנו. תוכלו ללמוד עוד על התהליך הכולל שלנו, כמו גם על זמני שיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה אופייניים, אך כאשר משפצים דירה שלמה, כמובן, נדרשת עוד יותר תשומת לב. הגישה הבאה ללוחות הזמנים של סיום שיפוץ הבית היא השיפוץ בגודל בינוני, שיכול להימשך בין כמה שבועות לשישה חודשים.

ברוב המקרים

תיקונים לטווח קצר הדורשים תיקונים קוסמטיים בלבד יכולים להימשך בין סוף שבוע ועד למעלה משלושה חודשים. תיקוני מעיים – באופן מפתיע, תיקוני מעיים לרוב לוקחים פחות זמן מהחלפת גג או שילוב של השניים. גגות – כל החלפת גגות נוטה להגדיל את זמן התיקון ב-20 חודשים בממוצע מכיוון שהם קשורים במידה מסוימת של סכנה ונתונים לשינויי אקלים, המצריכים תכנון ובנייה טובים יותר.

לדוגמה

בתים ישנים עשויים לדרוש עבודה נוספת כדי לשדרג חיווט, אינסטלציה ומערכות אחרות, מה שהופך את התיקונים ליקרים יותר וגוזלים זמן. כמובן שחשוב גם לזכור ששיפוץ בית או דירה דורש מאמץ. שיפוץ דירה דומה לשיפוץ בית, יש לקחת בחשבון הרבה מאותם גורמים, כמו מקום וכסף. בין אם דירתכם היא קו-אופ או בית משותף, תצטרכו לבקש מבית המגורים שלכם אישור תיקון, אשר יפורט בהסכם השינוי.

אתה יכול גם לעיין בחוזה השכירות שלך

כדי למצוא תיקונים המותרים ועשויים שלא לדרוש אישור. ודא שבעל הבית שלך מאשר את הפרויקט לפני שתתחיל בשיפוץ. שאלו אם מתוכננים שדרוגים או שיפוצים גדולים, או אם הבעלים מתכנן להשלים עבודות גדולות רק אם הדירה כבר במצב טוב.

במהלך תקופה זו ניתן להתחיל לתכנן מה ייעשה בתהליך שיפוץ הדירה

תהליך זה ייקח לפחות שבועיים, אך עשוי להימשך זמן רב יותר מכיוון שכמו משחזרים רבים, ייתכן שאתה שוקל רעיונות חלופיים או כיוונים חדשים החורגים מהתוכנית המקורית שלך. השלב הבא, פיתוח עיצוב, מתרכז בפרטים העדינים של התיקון, לרבות המוצרים הספציפיים שיותקנו; התהליך אורך ארבעה עד שמונה שבועות, אומר פטרסון. לאחר מכן עוברים להריסה ובנייה של חלק משיפוץ הדירה המלא.

רצפות הן מרכיב חשוב בכל הנוגע לשיפוץ דירה. אם אתם ממש שונאים את השטיח או הריצוף בדירה שלכם ויש לכם קצת כסף נוסף להשקיע בפרויקט שיפוץ, אולי תשקלו להחליף.

במקרים מסוימים

בעל הבית יפצה לך את העבודה שנעשתה והוצאות שנגרמו במהלך הפרויקט. בממוצע, שיפוץ דירה עולה בין 10 ל-60 דולר למטר מרובע, אך יכול לעלות עד 150 דולר למ"ר. כמו כן, עלות שיפוץ מטבח תלויה בשאלה האם אתם מבצעים שיפוץ חלקי או מלא.

מכיוון שרוב הבעלים לא רוצים להוציא הרבה כסף בשיפוץ מטבח

זה יכול להיות מיקום לא רצוי בדירות רבות. לדוגמה, שיפוץ מטבח קומפלט והעברת צנרת הכיור לאי מרכזי חדש ייחשבו כשיפוץ בינוני. זה יכול להיות גם משהו פשוט כמו גינון חדש או החלפת הכיור הראשי בעיצוב בית חווה אופנתי יותר. בעוד אנו הולכים להשתמש כדוגמה בשיפוץ דירת חדר שינה אחד, העצה שאנו עומדים לקבל נכונה לכל פרויקט שיפוץ בית מקיף.
למידע נוסף על הזמן שלוקח שיפוץ דירה מומלץ לבדוק ב- shipootz.co.il

בין אם אתה גר בדירת סטודיו קטנה בניו יורק או בדירת דירה מרווחת במילווקי, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לשפץ את החלל שלך ולהפוך אותו לשלך.

כשמדובר בשיפוץ דירות שכורות

חיסכון בזמן וכסף הוא המפתח. ככל שהעבודה תסתיים מוקדם יותר, כך דייר ממס יוכל לגור שם מוקדם יותר. ובהתחשב בגיל של דירות רבות בווסט וילג', שיפוצים עשויים להיות באיחור מזמן. משחזרים עתידיים שזה עתה הזמינו את שיפוצניק החלומות שלהם יצטרכו להקצות מספיק זמן לסגירה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים