הטכנולוגיה לטובת השעשוע – איירגרפיטי ושולחנות משחק

אטרקציות ושולחנות משחק

חגיגות בר המצווה המודרניות מציבות בכל פעם מחדש רף גבוה יותר מבחינת האטרקציות וההשקעה שמושקעת בהן. בעבר היינו מסתפקים במשחקים פשוטים יחסית כגון חבילה עוברת, חמש דקות בגן עדן או ריקודים לצלילי המוזיקה שבקעה מהרמקולים של התקליטן השכונתי. היום לעומת זאת, הפקות של מסיבות בר מצווה כיתתית עומדות בסטנדרטים אחרים לחלוטין. זה מתחיל מהמועדונים בהם מתקיימות המסיבות האלו, ממשיך במערכות הסאונד והתאורה ומסתיים במשחקים מתקדמים מבחינה טכנולוגית.

גימיקים לבר מצווה מודרנית

כפי ששמתם לב בעשור האחרון, כל התחום של אטרקציות לאירועים חווה קפיצת מדרגה. זה התחיל מאטרקציות לחתונות שהשתכללו מאירוע לאירוע ומשנה לשנה, ובשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אטרקציות מתקדמות גם באירועי בר ובת מצווה. האטרקציות הולכות ומשתכללות הודות לפיתוחים מרחיקי לכת מבחינה טכנולוגית. קחו למשל את התחום של שולחנות משחק בתור דוגמא. כיום ניתן לשכור ללא שום בעיה שולחנות משחק למסיבות. הכוונה היא לא רק למשחקי פינג פונג או כדורגל שולחן אלא גם לשולחנות של הוקי אוויר, בדיוק כמו בחללים של משחקי הווידאו בקניונים. האטרקציה החדשה ביותר בתחום היא שולחן משחק של הוקי אוויר עבור שלושה משתתפים.

מעוניינים להעניק לבן שלכם אטרקציה מיוחדת כמוה אף ילד עוד לא ראה? שולחן הוקי אוויר לשלושה שחקנים הוא בהחלט רעיון מצוין להתחלה לא רעה בכלל.

אבא'לה, על איירגרפיטי כבר שמעת?

מסתבר שאי אפשר לדבר על טכנולוגיה בתחום השעשוע מבלי להזכיר את השיגעון החדש שמשלב את תחום המזכרות ממסיבות עם תחום היצירה האינטראקטיבית הממוחשבת. איירגרפיטי הוא למעשה לוח לבן ענק עליו מוקרנת תמונה לפי בחירתכם. זו יכולה להיות תמונה שצולמה במהלך האירוע עצמו או תמונות ילדות של חתן השמחה לצורך העניין. בעזרת ספריי וירטואלי, יכולים החוגגים לצייר על התמונה ככל העולה על רוחם. הם יכולים להוסיף לחתן המצווה כתר של מלכים, להוסיף כיתוב משעשע, לצייר לו שפם, קרניים או כל דבר אחר עד קצה גבול הדמיון.

לבחירת האורחים ניתן להשתמש במגוון רחב של שבלונות, לבחור מתוך מגוון של צבעים, עוביים של מכחולים ועוד. מה שיפה באיירגרפיטי מודרני הוא שלא נעשה שימוש בספריי אמיתי וכך לא נפלטים גזים רעילים לחלל האוויר ואין סכנה של לכלוך הבגדים והאצבעות. למעשה המחשב קולט את התנועות ואת הפקודות של המשתמש ללא שימוש בחומר כלל. לאחר מכן ניתן להדפיס את התמונות, להפוך אותן למגנטים, להעלות אותן לדף הפייסבוק של חתן המצווה או הצייר המוכשר, להדפיס אותן על חולצות ועוד. ובכן, לזה אנחנו קוראים אטרקציה אמתית.  מזל טוב!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים