השירותים שיכולים להיות תחת קורת גג של חברת ניהול ואחזקת מבנים

 

כולנו אוהבים סדר וניקיון, במיוחד כשמדובר בדירה שלנו. אבל מה קורה כשאנחנו מתגוררים בבניין מלא בדירות כשלא כולם מבינים את החשיבות? כדי להקל עליכם ולמנוע ויכוחים מיותרים בין השכנים, נמליץ לכם על חברה מסודרת שתנהל לכם את הבניין.

מהו תפקיד החברה?

ממש כמו שזה נשמע: חברה לניהול מבנים תהיה כאן כאן כדי לנהל לכם את הבניין ולגרום לו להיות נקי, אסתטי ומסודר מכל הבחינות. החברה תיקח על עצמה את כל מה שקשור לשגרה של בניין, החל מניקיון ועד לבירוקרטיה. הכל כדי שאתם תחיו בנוחיות המקסימלית בזמן שמישהו מיומן ומקצועי מטפל בשבילכם בכל הדברים. הכירו חברת ניהול מבנים בצפון שדואגת לתחזוקת הבניין, לגבייה, לטיפוח וניקיון, גינון ומערכות אנרגיה ירוקה. אתם יכולים להאמין שכל זה קורה במקום אחד? חברת Quaddra הינה חברת ניהול מבנים בצפון והיא כאן בשביל להגשים עבורכם את כל החלומות ולדאוג לבניין שלכם. חברת Quaddra נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום, והיא מציעה לכל בניין מנהל שאחראי רק על אותו בניין והוא אחראי על תחזוקה שוטפת וניהול צמוד במשך כל השבוע במשך כל שעות היממה. מהרגע בו אתם תוציאו קריאת שירות בנושא מסוים, תוך 4 שעות הוא והצוות המקצועי שלו כבר יהיו שם כדי לטפל בבעיה, ואם זה תהיה קריאת חירום – לא תצטרכו לחכות שעות וימים בשביל טיפול, כי תוך שעתיים הנושא כבר יהיה מטופל בצורה הטובה ביותר. לחברה יש אפליקציה מסודרת ומתקדמת במיוחד, שתוכלו להשתמש בה לאורך כל היום והלילה. פשוט לחצו על הוצאת קריאה ופרטו את בקשתכם, החל מהחלפת צינור מטפטף ועד התייעצות בכל הנושא הפיננסי – החברה כאן במיוחד בשבילכם.

אם אתם לא יכולים להחליט על וועד מסודר וכל הזמן מתווכחים עם כל השכנים שלכם בכל הקשור לנושא התשלומים, לחברת Quaddra יש צוות משפטי שאחראי על כל נושא הגבייה והכספים, שיהיה אחראי גם על התשלומים מכלל הדיירים המתגוררים בבניין וגם על כל האופציות הקיימות לצמצום הוצאות הבניין השוטפות, החל מביטוחים, דמי תשלום וכמובן ספקים חיצוניים. מבדיקה שנערכה, בניינים הנמצאים בניהולה של חברת Quaddra חוסכים עד 45% בהוצאות הרבות של הבניין, ביניהם חשמל. תוך שלושה חודשים מרגע תחילת הניהול של הבניין. חברת ניהול בניינים בהחלט תסדר אותכם מכל הבחינות ותדאג לטפל בכל נושא, תקלה, בעיה שעלולים לצאת במהלך היום והלילה.

מה החברה יכולה לעשות עבורי?

כבר דיברנו על כך שהחברה תטפל בכל הקשור לתחזוקה שוטפת של בניין, בין היתר ניקיון על ידי צוותי ניקיון מוסמכים שיודעים כמה עבודה איכותית היא חשובה. בכללי, כל העובדים שמועסקים בחברה חתומים על כתב שירות ומקצועיות והם נבחרו תוך מבט על תודעת השירות שלהם. בנוסף, כל הדיירים יודעים שפעם בחודש נשלחים אליהם סקרי שביעות רצון כדי לדעת מה דעתם על איכות הטיפול בבניין בכל רגע נתון, ואיפה אפשר להשתפר.
שימוש בשירותי החברה יעזרו לכם לחסוך גם בכסף, וגם בזמן שלפעמים נראה לנו שהוא אפילו יותר חשוב. לא עוד ויכוחים עם השכנים, לא עוד מנורות שרופות ולכלוך במסדרונות ובלובי – לבניין יש מישהו שאחראי על הכל והם יעשו את כל המאמצים כדי למנוע תקלות גם בין השכנים וגם בבניין. אתם ממש לא צריכים להיות אלו שידאגו שכל הדיירים משלמים את התשלום של וועד הבית – אם יהיו בעיות, החברה יודעת איך לטפל.

אם אתם מתעניינים גם בצד העיצובי של הבניין, אז נספר לכם שחברת Quaddra בהחלט מבינה את הערך של נראות הבניין, לכן היא תדאג לעצב עבורכם את הלובי המושקע ביותר שיהיה נוח במיוחד בשבילכם, תוך עבודה צמודה עם מעצבי הפנים הטובים בארץ, שיעזרו לכם גם עם הלובי, גם עם עיצוב הכניסות הירוקות לבניין והכל ברמה הגבוהה ביותר.

מחפשים חברת ניהול בניינים בחיפה והקריות? עכשיו במיוחד בשבילכם, חטיבת הצפון של Quaddra מזמינה אתכם לקחת חלק בחוויית ניהול המבנים הטובה והמומלצת בישראל. אם אתם צריכים עוד מידע ועזרה, תוכלו ליצור קשר עם חברת Quaddra עוד היום, והם יעזרו לכם להבין מהי איכות חיים בזכות חברת ניהול חיצונית. לפרטים נוספים וייעוץ תוכלו לפנות בטלפון 9563* או דרך הווטסאפ העסקי 050-9620222.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים