השכרת ציוד הגברה לאירועים – מי החברה הכי מומלצת?

השכרת ציוד הגברה לאירועים

תכנון כיסאות לחתונות, מסיבות, ארוחות ערב ואירועים אחרים – הפרטים הם אלה שעושים את ההבדל. אפילו קטן כמספר הכיסאות הנכון בסגנון הנכון, ניתן לבטל מסיבת חתונה, ארוחת ערב או אירוע אחר.

המוסיקה המסופקת

היא רעיון מצוין, אך כאשר אתה מארח אירוע אתה צריך דרך להקרין את רמת הרעש שלך כך שהאורחים שלך יהנו ממנה. השכרת ציוד הגברה לאירועים על ידי DBO EVENTS השכרות היא דרך משתלמת להעביר את רשימת ההשמעה שלכם לכל מקום. הם מגיעים עם כל הציוד הדרוש לחיבורם, מהמיקרופונים המשמשים לטוסטים והודעות, וכל השאר.

הרמקולים האלחוטיים שלנו מסופקים עם מעמד רמקולים נייד

הפעל את החצובה והרמקול יסונכרן עם הטלפון שלך או התקני מדיה אחרים, או שזה יכול להיות Bluetooth כך שהמוזיקה שלך תמיד בתנועה. רמקולים פעילים מחוברים לרשת החשמל וניתנים להפעלה בנפרד או בזוגות.

הסיבה שבגללה תוכלו להפעיל כל כך הרבה רמקולים עם מגבר כוח אחד או מגבר

היא שתוכלו לקבל מערכת סאונד חזקה, למשל, לאירוע בחוץ או להופעה באולם גדול. אנו נושאים קו רמקולים מופעל, מגוון מערכות, צגים, אביזרי רמקולים ומגוון מכשירי שמע ואביזרים אחרים. אנו גם נושאים במות שמע ותאורה לכל הפקות האירועים החיים שלכם.

הדוברים שלנו נעים בין 300 ל -2000 וואט ואנחנו מספקים כל דבר

החל ממפגשים משפחתיים קטנים ועד כנסים, תערוכות, ירידים, פסטיבלים ואירועים ציבוריים שמארחים מועצות מקומיות. ניתן לספק לך את התכנון והתקציב היעילים ביותר על ידי תקציב האירוע שלנו – בכל הגדלים והמומחים שלנו יעצו לך איזה סוג רמקולים וציוד AV אחר מתאים ביותר לאירוע שלך.

אנו מספקים גם טכנאים מקצועיים על מנת להבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה

במחיר סביר ואיכות סאונד מובטחת, אתה יכול לנשום לרווחה כאשר אתה יודע שכיסינו אותך, לא משנה מה אתה צריך בכדי לגרום למוזיקה להתנגן. עיין בדף השכרת הגברה לאירועים שלנו כדי לראות את מגוון החבילות הזמינות, כולל עמדות וחיווט, והתחל. עבור ציוד, ציין את כל החלקים הזמינים וראה מהן אפשרויות השכרת A +.

באירועים אלה אנו לוקחים את הציוד איתנו וחוסכים לכם את הטרחה של ניקיון וחזרה. אנו גם מביאים את המכונות ומספקים את כל המרכיבים כדי לספק את כל הקבוצה שלך.

חבילת סאונד 1 היא מערכת ההשכרה הפופולרית ביותר שלנו לטקסים וקבלת פנים. ערכה זו מופעלת באמצעות סוללה ומספקת עד שש שעות של צליל מלא במקומות מרוחקים.

DBO EVENTS מציעה מערכת רמקולים מקוונת עם רמקולים ניידים, סאב וופרים ומסכים. ניתן להשתמש בפלט ה- XLR הסטריאו המאוזן XLR להפעלת רמקולי לוויין או סאב וופרים אחרים.

השכרת ציוד סאונד למסיבה או לאירוע החברה שלך מעולם לא הייתה כל כך קלה

אנשי המקצוע בשידור חי שלנו מבטיחים שתשיג את כל מה שאתה צריך בכדי להפוך את האירוע שלך להצלחה. הם ידריכו אותך בכל דבר, החל מההגדרה ועד להפעלת המערכת כדי שתוכל להתכונן ליום הגדול.

בניגוד לאמונה הרווחת ההספק אינו מגדיר עד כמה רחוק הדובר הרמקול צריך להגיע

הספק RMS הוא הספק הוואט שעל הרמקול לספק. הספק מרבי הוא פשוט כמות הוואט הדרושה להפעלה הכי חזקה בכל עוצמת קול, במיוחד כאשר בס כבד יורד עקב גירוי לחץ מוגבר מהוופר.

אתה יודע שקשה לשמוע שיחה בעוצמה זו כאשר אתה מאזין ב 85 dB, אך רמקול ב 140 dB יפגע בעור התוף שלך.

שני הרמקולים של שמשון אורו X15D מספקים אודיו נשמע מעולה המכסה טווח תדרים רחב

עם זוג רמקולים קלילים בגודל 15 אינץ 'וסאב וופר מקצועי בגודל 18 אינץ' לחבילת בס משופרת, זה כל מה שאתה צריך בכדי לגרום לקהל שלך להבהיר ולהגדיר צלילים. הפוך אותו, הניח אותו בצד, סובב אותו, ויש לך מגוון אפשרויות למקסם את הצליל החי במספר הגדרות.

שירות מנויים חדש שמוריד את המכשול הראשוני לקחת את הרמקולים המחוברים היקרים שלה הביתה

השירות מוגבל כיום ל -500 בתי אב, אך יורחב אם יצליח.

רמקולים של DJPeopless הם רמקולים מצטיינים באירועים בערים כמו אורלנדו וטמפה

בין אם גדולים, בינוניים או קטנים. במשך למעלה מעשור, סדרת הרמקולים JBL SR מייצגת את הביצועים הטובים ביותר, טכנולוגיית הנהג האיכותית והמתקדמת ביותר שיש. הרמקולים זמינים בשחור או לבן ויוחלפו בדגם האחרון עם שחרורם.

DJPeoples נחשב לאחד משכירות הציוד התקליטנים הטובים ביותר באורלנדו ובטמפה ומקל על השכרת ציוד לכל אירוע. השכרת פוטובוט לחתונות ואירועים מצטיינת כשותפה להשכרה ב- DJPeoples.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים