התקנת גני משחק ופארקים

Adventure Playground Systems תדאג להכל, החל מייעוץ ראשוני ועד לייצור מוצרים, רישוי והתקנת משטח מגן. יש לנו גם מספר שותפים שיכולים להתקין את הציוד שלנו בכל הארץ. כאשר אתם קונים שירותי התקנת מגרש משחקים, אמריקן פארקס דואגת לכל האמור לעיל. עבודת צוות בהחלט תחסוך זמן התקנה ועלויות, אבל לרוב, ללקוחות הטיפוסיים שלנו אין את המותרות להסכים על פריסת כותרות תחתונות, התקנת עמודים וגשרים, וקריאת הוראות התקנה כדי לוודא שכל מגרש המשחקים מורכב כהלכה.
לעוד מידע בנושא של אלו את ניצן והתקנת גני משחק ופארקים מומלץ לבדוק ב- elo-nit.co.il

ברגע שעמודי הפלדה המבניים היו במקומם

הבעיה הצנועה היחידה בהתקנת ציוד המשחקים של American Parks Corporation הייתה הכנת מגרש משחקים. כל ציוד המשחקים של Sun Country Playgrounds מגיע עם הוראות התקנה מפורטות עבור בניין קהילה או סוגים אחרים של פרויקטים שהותקנו על ידי הבעלים. כאשר צריך להתקין פארק או מגרש משחקים, בין אם כהתקנה קהילתית או כהתקנה מפתח, צוותי UltiPlay נמצאים באתר בכל שלב. לקוחות רבים של ABCreative בוחרים להתקין כך את מגרש המשחקים, כי זה לא רק מביא גאווה לקהילה, אלא גם את תרומתה של הקהילה לגן השעשועים, מגרש המשחקים.

בניית מגרשי משחקים עם חברי הקהילה

היא דרך מצוינת לפגוש חברים שרוצים להיות חלק מקהילה מצליחה. יום הקהילה יעזור לאנשים להמשיך להתחבר לפארק שלך ולמגרש המשחקים שבנית. אנשים רבים מוצאים כי איחוד הקהילה ליצירת מגרש משחקים לילדים הוא דרך מצוינת לבנות אחדות ולבנות רוח בקהילה. משחק חברתי במגרש המשחקים חשוב במיוחד להגברת ההערכה העצמית של הילד.

בילוי זמן במשחק במגרש המשחקים של בית הספר או בפארק יכול גם לעזור לילדים להשתפר בבית הספר

ילדים גם נטו יותר להשתמש בפארקים עם מגרשי משחקים, ואלו שביקרו בפארקים שהתקינו או שופצו לאחרונה ציוד משחק, נטו יותר להיות פעילים (מכיוון שהציוד החדש נראה כל כך כיף!). פארקים וגני שעשועים יכולים להוות נכס גדול לארנקים של חברי הקהילה, שכן אזורי בילוי יכולים להוסיף 20% לערך הבתים הסובבים. חייהם הפנימיים של הילדים הופכים עשירים ומשמעותיים יותר, ומכשירי משחק עוזרים להם להתפתח.

ילדים הם לא היחידים שנהנים מגני שעשועים קהילתיים

גם משפחות שלמות, כולל מבוגרים, יכולות ליהנות מגני שעשועים קהילתיים אלו. קבלת זה יכול להוביל לחברי קהילה פעילים יותר ולחברויות מתמשכות, בדיוק כמו שמגרש משחקים מציע לילד. אנשים מרגישים רצויים ומקובלים כשהם מתאספים סביב הפרויקט, מה שמעודד אותם להמשיך את מעורבותם בקהילה הרבה לאחר התקנת מגרש המשחקים. בנוסף לתחזוקת ציוד המשחקים, יכול להיות מועיל לארגן פעילויות תחזוקה שוטפות למגרש המשחקים ולחנות מסביב למגרש המשחקים.

לדעת למי מיועד מגרש המשחקים יעזור לך להחליט איזה ציוד להתקין

לצד הגיל ורמת המיומנות של הילדים שישתמשו במגרש המשחקים, שלב חשוב נוסף בתכנון מגרש המשחקים הוא התחשבות במספר הילדים שישתמשו בציוד בכל זמן נתון. תלוי איפה אתה בונה את מגרש המשחקים של בית הספר שלך, ייתכן שתצטרך לגייס כספים כדי לקבל את הכסף שאתה צריך כדי לכסות את העלות של ציוד חדש והתקנה. העלויות הכרוכות בתהליך תכנון מגרש המשחקים חורגות מציוד ומתקינים.

הקונה אחראי להתקנת כל המתקנים בפיקוח של חברות התקנת מגרשי משחקים

שזו לרוב הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף כדי להרשות לעצמה ציוד נוסף. במהלך הבנייה הקהילתית, צוות מתנדבים מנהל את ההרמה הכבדה והתקנת מגרש המשחקים בפיקוח ישיר של איש מקצוע מנוסה בשלבי בניית מגרש המשחקים. מתן כספים מוסמכים תספק את ציוד המשחקים, יצייד את האתר, יתקין והרכב את הציוד בהתאם לדרישות היצרן, ותנקה.

ב-ABCreative

כל המתקינים שלנו הם בעלי אישור NPSI (המכון הלאומי לבטיחות במגרש משחקים), מה שנותן לך את הביטחון שציוד מגרש המשחקים שלך עומד בכל תקנות הבטיחות. אנו משתמשים רק בחומרים איכותיים עבור מתקני השעשועים, המחנאות והפארק שלנו. המוטו שלנו: "התקשר אלינו אחרון, לא נמכר" מנחה אותנו בכל יום ועוזר לנו להתמקד במטרה שלנו להציע מתקני שעשועים עמידים ואיכותיים במיוחד, הזמינים במחירים תחרותיים.

ב-Global Playgrounds Diversified Installations (GPDI)

אנו ממשיכים לספק חוויות משחק גדולות ומרגשות יותר לבני נוער ברחבי הארץ עם מכשירי המשחק המסחריים האיכותיים שלנו. עם הניסיון והמומחיות של Sun Country Playgrounds בהתקנת מגרשי משחקים ציבוריים ומסחריים בכל גודל בדרום קליפורניה, אנחנו יכולים לעזור לך לתכנן ולבנות את מגרשי המשחקים הטובים והבטוחים ביותר שניתן להעלות על הדעת. Little Tikes Commercial מעצבת ומייצרת את הציוד שלנו כדי לנצל את מלוא היתרונות הפוטנציאליים שיש למגרשי המשחקים להציע. Little Tikes Commercial סייעה לקהילות רבות כמוך לבנות את מגרש המשחקים החלומות שלהן באמצעות עיצוב, מימון, תכנון ושירותים אחרים כדי להבטיח שתקבל את התמיכה הדרושה לך.

הקמת מגרש משחקים יכולה להיות משימה מתגמלת עבורך ועבור הקהילה שלך

נצל את היתרון של פורומים ציבוריים, כגון ישיבות בעירייה או ישיבות מועצות של איגוד בעלי בתים (HOA), כדי לדון בהתקנת מגרש משחקים קהילתי עם חברים אחרים בקהילה כדי שתוכל להתחיל לשחק. כשאתה מתחיל בתהליך ההתקנה, זכור שמגרשי משחקים לוקחים זמן. בדוק את הציוד שלנו לפעוטות ותינוקות, או את מערכות המשחקים שלנו לגיל הרך ומגרשי המשחקים הרבים שלנו מספיקים לבית ספר יסודי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים