התקנת כל סוגי הטלוויזיות בשירות מהיר מהיום למחר במחיר משתלם במיוחד

אשתי ואני ביקרנו בחנות מסך גדול לפני כמה חודשים כשהתמקמנו בבית החדש שנרכש. קנינו רהיטים חדשים, ספות וטלוויזיה, אבל שום דבר לבית החדש שלנו. חיפשתי טלוויזיה כי היינו צריכים אותה לבידור קולנוע ביתי.

אני רואה באיכות תמונה טובה לכסף כסוג של גביע קדוש בחיפוש אחר טלוויזיה חדשה

אתה לא צריך לתת עדיפות גבוהה ל- PQ, אבל אם אתה רוצה את הערך הטוב ביותר מכל סוג שהוא, יש לי רשימה של מחירי טלוויזיה וגדלי מסך, ואתה רק רוצה לבחור את המותג הזול ביותר שאתה יכול לסמוך עליו ולקרוא לו ביום. . עד כה בחרתי ממגוון מותגים כגון טלוויזיה LG, טלוויזיה סמסונג, טלוויזיה Vizio ועוד.

אל תראה יותר; ריכזנו רשימה סופית של הטלוויזיות הטובות ביותר כיום למכירה

החל מטלוויזיות QLED ו- OLED ועד לדגמי המיני החדישים ביותר. לטלוויזיות אלה יש את כל התכונות הדרושות לך לטלוויזיה חכמה מודרנית, עם רזולוציית 4K, HDR צבעוני וערכת תכונה מעוגלת היטב שמייצרת סט מרשים. הם גם חלק מההימורים הטובים ביותר לקונסולות המשחקים מהדור הבא כגון PS5 ו- Xbox Series X, כאשר תמיכת HDMI 2.1 ו- VRR הופכים לנורמה במסכים מתקדמים.
למידע מורחב בתחום של חיפוי לטלויזיה ניתן לבקר באתר la-rusha.com

אם "טלוויזיה"

היא מילת המפתח לפי בחירתך, אז אחת הטלוויזיות הטובות ביותר הקיימות כיום-החל מטלוויזיות QLED ו- OLED ועד שואבי מיני LED חדשים-שווה לשקול, כיכולת לשפר 4K Blu-ray וסרטי נטפליקס ומערכת סאונד מובנית שיכולה להפחיד את השכנים שלך – ניתנת לשימוש טוב. באביב הזה תמצאו הרבה טלוויזיות בשנה שעברה למכירה, אבל הטלוויזיה המובילה ברשימה שלנו היא דגם מומלץ לשנת 2019.

ברשימת הטלוויזיות החכמות הטובות ביותר תמצאו פחות מ- 4K ברזולוציה אבל אתם יראה את הטלוויזיה 8K המוזרה

שמביאה 3.3 מיליון פיקסלים בפירוט עשיר במחיר מצוין. לסדרה 3 יש רזולוציה של 1080p, שמספיקה לסרטי HD ותוכניות טיפוסיות מובנות בפלטפורמת Roku Smart. סרגל הסטרימינג החדש והתקני סטרימינג אחרים מביאים את אותן יכולות לטלוויזיות אחרות, כך שזה טוב אם אתה מעדיף Fire TV, או שאמזון מחזיקה במערך 1080p במחיר סביר משלה. בחר סרטים עם קביעות מוגדרות מראש ותקבל תמונה מדויקת יותר מרוב הטלוויזיות.

אגב

אפילו לטלוויזיות ישנות יותר שמשתמשות בטלוויזיה כצג אין ערכי PPI טובים. ככל שהמרחק בין העיניים גדול יותר, כך יהיה בריא יותר להשתמש בטלוויזיה במקום בצג מחשב. בקצה הגדול יותר של סרגל הטלוויזיה, טלוויזיה ענקית בכל גודל מתאימה ביותר לסביבת קולנוע ביתי עם מרחק מוצק בינך לבין המסך.

הטלוויזיות של היום אורזות יותר פיקסלים לפחות שטח מסך ומגיבות לקלט עכבר ומשטח עקיבה מכפי שהיו בעבר

ההבדל מדהים ומדהים. גם אם אינך מכשיר וידיאו, טלוויזיות LED אורגניות (הידועות גם בשם טלוויזיות OLED) הן חלק מהטלוויזיות הטובות ביותר שאתה יכול לקנות כיום.

טלוויזיות קצה LED בעלות תאורה אחורית LED המותקנת בקצה הלוח. טלוויזיות LED אורגניות, הנקראות גם טלוויזיות OLED, שונות במקצת, מכיוון שכל פיקסל מייצר אור משלו.

המשמעות

היא שהסט פולט פסגות HDR בהירות ומספק שליטה טובה על פריחת האור באזורים שהם בדרך כלל כהים מדי, אותם אנו רואים לעתים רחוקות בטלוויזיות OLED. הוא מציע גם טווח דינאמי רחב יותר מאשר טלוויזיות LED אחרות לטווח בינוני ומצליח לחרוג ממה שמכילות טלוויזיות OLED באותו מחיר, אך עדיין מציעות מרחבים נהדרים ובהירים.

איכות התמונה נהדרת הודות ללוח OLED

LG CX מגיע עם HDMI 2.1 המאפשר שלל תכונות משחק כגון PS5 החדשות ו- Xbox Series X. יש לו גם זוויות צפייה טובות יותר מאשר טלוויזיית LED, וזה טוב אם אתה יושב באמצע ונוטה לצריבת תמונות על המסך, מה שלא אמור להוות בעיה עבור רוב האנשים. עיבוד התמונה של סמסונג הוא תכונה מצוינת שנכללה, והיא גם פלטפורמת טלוויזיה חכמה מצוינת עם שירות סטרימינג מקיף וקל לשימוש. האפשרויות החכמות מקצה לקצה מצוינות, עם פלטפורמת Tizen של סמסונג קלה לשימוש ועמוסה באפליקציות סטרימינג, ואילו אחרות כוללות את ה- Game Bar החדש, שיהיה שימושי למי שמחפש להפיק את המרב מחומרת המשחקים שלו.

חלק מהטלוויזיות

כמו סוני ו- LG, כוללות את Google Assistant כך שתוכל להשתמש בשלט הקולי שלך לא רק לחיפוש, הזמנת פיצה, משחקים והאזנה למוסיקה, אלא גם לשליטה במנורות ושאר חכמים. מכשירים ביתיים. מכשירים כמו Chromecast של Google ו- Miracast של Google יכולים להפוך את הסלון שלכם למשרד ביתי. התרפקו על סרט אהוב או סדרה חדשה, הטלוויזיה מתאימה בדיוק לסוג הבידור שלכם.

למעשה, הגדלת גודל המסך יותר מכל תכונה אחרת היא השימוש הטוב ביותר בכסף שלך. הטייה והרכבה בתנועה מלאה היא אופציה טובה לקמינים, מכיוון שתוכל להטות את הטלוויזיה בעלת מסך שטוח שלך לזווית הצפייה הטובה ביותר.

כפי שראינו, הם אינם מציעים שיפור באיכות התמונה בהשוואה לטלוויזיות 4K. החדשות הטובות הן שהטלוויזיות החדשות של היום, כמו רובן, מקטינות את זמני העיכוב במהירות רבה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים

איזון סוכרת

סקירה זו מספקת ניתוח מעמיק של סוכרת וכיצד ניתן באמת לאזנה, תוכנית מקיפה המקדמת אורח חיים מתאים לניהול סוכרת אופטימלי. זה כולל תזונה מאוזנת, פעילות

איך לבחור חנות בגדי ים?

בחירת חנות בגדי הים הנכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד עם המגוון העצום של האפשרויות הזמינות הן באינטרנט והן במצב לא מקוון. פוסט זה