כך נבצע בחירה נכונה של פינת אוכל

בחירה נכונה של פינת אוכל

הגעתם להחלטה לרכוש פינת אוכל, או לחלופין – שפינת האוכל התבלתה ואיבדה מחיוניותה, צבעה והמראה הכללי שלה פוגע במראה המטבח בפרט ובמראה הבית בכלל. עכשיו הגיע השלב לבחור פינות אוכל שיתאימו לסגנון, למידות המטבח וכמובן יעמדו ברף הכלכלי שהקצבתם לעצמכם מראש.

במדריך זה תקבלו מידע וטיפים שיכוונו אתכם לפינת האוכל שתתאים לצרכים שלכם ושל בני משפחתכם. חשוב לערוך רשימה מסודרת של הפרמטרים העיקריים ביותר עבורכם, מכיוון שפינות אוכל לא רוכשים כל יום.

עיצוב ופונקציונאליות

כשמדובר בפינת אוכל מעוצבת, חשוב לזכור שמעבר ליופי ולעיצוב שהיא מקנה למטבח, נושא הפונקציונאליות חשוב לא פחות, כאשר השוק בחוץ רווי בחנויות המציעות שלל רחב של פינות אוכל ובכלל ריהוט לבית, ההחלטות משתנות מעת לעת והבחירה נעשית יותר קשה. לכן חשוב שתגדירו עבורכם רשימה שתצביע על הדברים החשובים ביותר עבורכם, שיכללו בפינת אוכל, כמו למשל כמות הכיסאות בהתאם לכמות הסועדים, הסגנון, הצבע, המחיר ועוד.
עיצוב ופונקציונאליות אלו שני פרמטרים שיוצרים עבורכם את פינת האוכל האידאלית עבורכם. גם פינת אוכל מעוצבת, וגם שימושית.

השלבים בבחירת פינת אוכל מעוצבת

ישנם כמה החלטות חשובות שכדאי לקחת בחשבון לפני שלב החיפושים והרכישה של את פינת האוכל שלכם:

מידת השימוש

לכל משפחה התנהלות שונה בבית, וספציפית במטבח. לכן חשוב לשאול את עצמכם מהי המטרה של פינת האוכל? רק לאירוח או אירועים מיוחדים? ארוחות יומיומיות, או פינת אוכל צדדית מעוצבת, כזו שתשמש אתכם בעיקר כאלמנט עיצובי בבית.
מהי התדירות בה בני הבית צפויים להשתמש בפינת האוכל? כמה בני משפחה יסעדו סביב השולחן?

תקציב

כמו כל קנייה שכרוכה בהוצאה כספית לא קטנה, גם כאן חשוב שתגדירו לעצמכם מראש תקציב כלכלי שתוכלו לעמוד בו, וכך גם רף הסינון שלכם יהיה גבוהה יותר, ותוכלו להתמקד ברכישת פינה המתואמת למה שהגדרתם לעצמכם מראש.

מידות

חשוב שתעריכו את מידות השטח בו פינת האוכל תמוקם. על מנת שיהיה נוח לנוע בחופשיות בחלל המטבח, וגם בכדי שיבחינו ביופייה של פינת האוכל, וכמובן על מנת שלא יווצר מראה עמוס וחנוק בחלל המטבח.

לסיכום

פינת אוכל חדשה, מעוצבת בסגנון ייחודי, מקנה למטבח מראה אחר, מרעננת את המראה וגם את האווירה הכללית בבית.
על מנת שמראה פינת האוכל ישתלב בצורה הרמונית, כדאי לשים דגש לצבעים הדומיננטיים במטבח, החל מהארונות ועד לצבעם של האלמנטים הנוספים, כמו למשל התנור, המקרר וכדומה.
הצבעים במטבח צריכים להשתלב בקו אחיד המשתלב יפה עם כל האלמנטים, ויוצר מראה אסתטי ונעים לעין.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איזון סוכרת

סקירה זו מספקת ניתוח מעמיק של סוכרת וכיצד ניתן באמת לאזנה, תוכנית מקיפה המקדמת אורח חיים מתאים לניהול סוכרת אופטימלי. זה כולל תזונה מאוזנת, פעילות

איך לבחור חנות בגדי ים?

בחירת חנות בגדי הים הנכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד עם המגוון העצום של האפשרויות הזמינות הן באינטרנט והן במצב לא מקוון. פוסט זה

מריוט מרלין פוקט

פוסט זה בבלוג חוקר את החוויה היוקרתית של שהייה במלון Marriott Merlin Phuket, אתר נופש ברמת חמישה כוכבים הממוקם על החופים הבתוליים של האי הפופולרי