כמה עולה תוכנית דיאטה?

תחילת העבודה עם תוכנית דיאטת Noom כוללת תשובות לשאלות שאף תוכנית דיאטה לא שאלה אותי מעולם. תוכנית דיאטת Noom היא ל-16 שבועות, אך מומלץ לקנות עד 12 חודשים בכל פעם לירידה במשקל ותחזוקה. השם "אופטיביה" משווק כתוכנית להרזיה או תחזוקה הקובעת אכילת תערובת של מזונות קנויים ומעובדים שנוצרו על ידי חברת Medifast Inc. הנקראת "דלק" וארוחות "רזות וירוקות" תוצרת בית.

השם Optavia אולי נשמע כמו חברת ביטוח חיים או אפילו מותג משקפיים

אבל זו למעשה תוכנית הרזיה פופולרית של חברת Medifast Inc., חברת השיווק הרב-שכבית שנספגה בעבר על פרסום מטעה של 3.7 מיליון דולר. בעוד השם Optavia שומר על המוניטין שלו כפתרון לטווח קצר לירידה מהירה במשקל, השיטות המשמשות בתוכנית Optavia אינן תמיד פופולריות, שכן הן שייכות כיום ל-20 הדיאטות המובילות ממקורות כמו US News. . & World Reports (לא 3 המובילים בקטגוריית הרזיה מהירה). השם Optavia משתמש במוצר דומה עם אותו פרופיל מאקרו-נוטריינט, אך צרכנים יכולים להירשם לתוכנית באופן מקוון בעצמם. השם "אופטיביה" מציע לאכול שש עד שבע פעמים ביום (בערך כל שעתיים עד שלוש שעות) לפי תוכנית.

רוב ה"דלקים" מכילים בערך 100-110 קלוריות כל אחד

מה שאומר שאתה יכול לקבל בערך 1000 קלוריות ליום בדיאטה זו. התוכנית הנמוכה ביותר מתחילה בסביבות $390 לחודש וכוללת רק שתי ארוחות ביום. תזונאי שגובה 100$ לשעה ומקדיש 45 דקות לתכנית ארוחות ממוצעת, תכנית הארוחות הממוצעת תגבה 75$ עבור שירות זה. בהתאם לאופן שבו אתה מגדיר את תוכניות הארוחות ולוח הזמנים שלך, אתה יכול לגבות בין $150 ל-$400 ללקוח לחודש.

אם התעריף השעתי שלך

הוא $100 ותוכנית הארוחות שלך לוקחת יותר משעתיים להשלים, מובן שהלקוחות שלך לא ירצו לשלם את עלות תוכנית הארוחות. תוכנית ארוחות מותאמת פירושה שאתה צריך להיות גמיש מול הלקוח שלך כדי להשלים את התוכנית ולהשיג יעדים, וזה יכול להיות יותר שעות ולכן לדרוש תעריף גבוה יותר. הבקשה פירושה כמובן שתוכל לגבות הרבה יותר, אבל זה גם מגדיל את רמת המורכבות של תוכניות ארוחות בודדות. השעות שאתה מבלה בתוכנית ובלקוח צריכות להילקח בחשבון במחיר שלך.

אנשי מקצוע רבים גובים $60 עד $80 בשבוע עבור תכנון ארוחות מותאם אישית וכוללים את העלות הזו במחירי הכניסה או החבילות שלהם

אנשי מקצוע המציעים תכנון ארוחות עבור דיאטות מגבילות ביותר כגון SIBO או תוצאות רגישות למזון אישי נוטים לגבות יותר. בממוצע, תזונאים ותזונאים עולים בין 70 ל-100 דולר לביקור.

העלות הממוצעת

היא כ-1,000,4 דולר ארה"ב, אם כי העלות של תוכנית רפואית לירידה במשקל עשויה להשתנות בהתאם למספר הביקורים, ייעוץ ראשוני, תרופות מרשם, ארוחות מיוחדות, תוספי תזונה וטיפול לאחר. העלות הממוצעת לכל קילו שאבד עם תוכנית הרזיה נעה בין $77 ל-$169. למרות שהעלות של תוכניות הרזיה עשויה להשתנות מאוד, זכור שעלויות גבוהות יותר אינן אומרות בהכרח תוצאות טובות יותר. העלות של תוכניות הרזיה, מתזונאים ותוכניות פעילות גופנית ועד תוכניות דיאטה מיוחדות ותוספי מזון, יכולה לפגוע קשה בתקציב שלך. בין אם אתה פוגש תזונאי או מאמן אישי, עוקב אחר דיאטה מיוחדת או נוטל תוספי מזון מיוחדים, תוכניות לירידה במשקל עשויות להיות יקרות.
עבור מידע אודות כמה עולה תוכנית דיאטה? כדאי לבדוק ב- be-fit.co.il

מה שחשוב

הוא לא המחיר של התוכנית, אלא איך התוכנית נועדה לעזור לך לרדת במשקל. למעשה, בחירה באחת מהדיאטות בשוק ההמוניות יכולה להניב לך בין 5,000 ל-10,000 דולר בשנה, תלוי בכמות המזון שאתה מזמין, כמה עצות אתה מבקש וכמה מונים קלוריות וגאדג'טים לפעילות גופנית יכולות למכור. אתה. מבין ארבע תכניות הארוחות של USDA שמתארות כמה אכילה בריאה יכולה לעלות ברמות הוצאות גבוהות באופן עקבי, תוכנית הארוחה הרזה היא הנמוכה ביותר. השווה את העלות לעלות השנתית הפוטנציאלית של דיאטת ג'ני קרייג, אשר, עם דמי החברות של ג'ני קרייג (300 עד 400 דולר), מסתכמת לעלות השנתית של מזון (אפשרויות יקרות יותר יכולות להגיע עד 9,100 דולר) ומצרכים ( כגון חלב, יוגורט ומוצרים טריים). ) יכול להגיע בקלות ל-$10,000 לאדם.

עלות צפו להוציא כ-400 דולר לחודש על תוכנית ההרזיה של Optavia

בתוספת עלות קניית כל מזון טרי או חלבון שתרצו בנוסף לארוחות וחטיפים ארוזות מראש. That Clean Life לא יכול להגיד לך כמה לגבות עבור הזמן שלך, אבל אנחנו נדווח שבממוצע, חברי That Clean Life גובים בין $60 ל-$80 עבור תוכניות ארוחות בודדות. אם פגישת הגיוס הנוכחית שלך עולה $140 ואינה כוללת תוכנית ארוחות, אתה יכול להגדיל אותה כדי לקחת בחשבון את העלות של המשאב הנוסף הזה. תמורת 70 דולר (חד פעמי) הוא יכתוב לך תוכנית תזונה ואימונים, או שתוכל לקבל רק אחד מהשניים תמורת 40 דולר לפריט.

התוכנית

הכוללת סרטונים, הודעות חוזרות, מתכונים, תמונות, גישה לקבוצה, שאלות ותשובות, שילוב אפליקציות והטבות נוספות אחרות, יכולה להימכר בעד 500 דולר לחודש. זה יכול להיות תוכנית מלאה, תוכנית חלקית, כולל מתכונים, או פשוט לעזור ללקוח להשיג מטרות מאקרו-נוטריינטים וכו'. המידע המדעי מאחורי רוב התוכניות הללו אינו חד משמעי, שכן חלק ניכר מהמחקר שולם על ידי חברות הדיאטה עצמן . החלטנו להתעמק בשש מהתוכניות הפופולריות ביותר לניהול משקל כדי להשוות עלויות, להסתכל על המדע ולדבר עם דיאטנים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים