מי לובש שרשרת משולש כסף?

הקדמה: מהי שרשרת משולש כסף ומה היא מסמלת?

שרשרת משולש הכסף היא תכשיט עשוי כסף סטרלינג. יש לו צורת משולש ובדרך כלל תלוי מהשרשרת. המשולש מסמל את המאבק של אנשים הסובלים ממחלות נפש, במיוחד אלו עם הפרעה דו-קוטבית.

משולש הכסף הוא סמל למודעות והבנה בקהילת בריאות הנפש. הוא נוצר על ידי האמנית ג'ודי שיקגו בשנת 1975. היא עיצבה אותו כדי לייצג את המאבק שעמו מתמודדים אנשים עם מחלת נפש, כמו גם את משפחותיהם ומטפליהם.

שרשרת משולש כסף היא תליון עשוי כסף סטרלינג או צלחת כסף. עיצוב השרשרת הוא משולש עם משולש הפוך בתחתיתו.

המשולש ההפוך מייצג את הנקבה והזקוף מייצג את הזכר. שניהם נחתכים על ידי סימן שוויון, המסמל שוויון.

את השרשראות עונדים אנשים פגאניים כדי לייצג את אמונתם ומחויבותם לאמונותיהם.

שרשרת משולש כסף היא תליון סמלי העשוי מכסף סטרלינג או צלחת כסף. העיצוב של שרשרת זו הוא משולש עם משולש הפוך בתחתית, המייצג נקבה וזכר בהתאמה. שני המשולשים הללו נחתכים על ידי סימן שוויון, המסמל שוויון בין שניהם. שרשראות אלו עונדות על ידי אנשים פגאניים כדי לייצג את אמונתם ומחויבותם לאמונותיהם בפגאניות וכשפות כמו ויקה, דרואידיזם וכו'

ההיסטוריה מאחורי שרשרת משולש הכסף

משולש הכסף נלבש על ידי מי שנמצאים בסיכון לחוות הטרדה מינית והתעללות. היא הוצגה לראשונה בשנות השבעים כסוג של מחאה נגד ההתעללות המינית שעמה התמודדו נשים במקום העבודה. שרשרת משולש הכסף נוצרה כדי להזכיר לאנשים שיש להם את הזכות להתנגד להתעללות כזו.

שרשרת משולש הכסף היא סמל להעצמה, כוח וסולידריות עם שורדים אחרים. זוהי תזכורת לכך שכל אחד יכול להיות הטרדה מינית או התעללות מינית וחשוב שיהיו בעלי ברית במאבק הזה.

משולש הכסף הוא סמל לתגי מחנות הריכוז הנאצים, ואת השרשרת ענדו מי ששרדו את המחנות הללו.

הסיפור מאחורי השרשרת הזו מתוארך לשנת 1933 כאשר היטלר עלה לשלטון. הנאצים היו אחראים על כל היבטי החיים בגרמניה, כולל איך אנשים נענשו על פשעים נגד המדינה.

בשנת 1936, היטלר הציג חוק חדש שאפשר לשלוח לכל מי שהורשע בהומוסקסואליות לכלא או למחנות ריכוז. האדם הראשון שהורשע לפי חוק זה היה ארנסט רוהם, ראש ה-SA (Sturmabteilung) שהיה ארגון שהורכב מחברים הן מהמפלגה הנאצית והן מהצבא הגרמני.

רוהם נידון למוות עקב מעורבותו במזימה נגד חייו של היטלר שתכנן עם בכירים אחרים בצבא גרמניה. הוא היה

כיצד לקבוע את סוג האבן שבה יש להשתמש עבור שרשרת משולש הכסף שלך?

שרשרת משולש הכסף היא סמל ששימש במקור לייצוג האלה דיאנה. הוא שימש גם כקמע במצרים העתיקה ובמזרח התיכון כדי להרחיק את עין הרע.

סוג האבן הנפוץ ביותר המשמש לשרשראות אלו הוא טורקיז מכיוון שהוא קשור להגנה, ריפוי ויופי מאז ימי קדם. אומרים כי לאבנים אלו יש השפעה מרגיעה על אנשים העונדים אותן.

יש אנשים שמעדיפים להשתמש בסוגים אחרים של אבנים כמו לאפיס לזולי ואמטיסט שקשורים גם להגנה וריפוי.

שרשראות משולש כסף הן תכשיטים פופולריים, אבל לא כולם מבינים שיש סוגים שונים של אבנים לשימוש עבורם. האבנים הפופולריות ביותר לשרשראות הן יהלומים, טורקיז ואמטיסט.

יהלומים – יהלומים מסמלים טוהר ותמימות. הם גם מייצגים נצח ואהבה.

טורקיז – טורקיז היא אבן ששימשה את האינדיאנים במשך מאות שנים, כי מאמינים שהיא אבן להגנה מפני רוחות רעות. מאמינים שזה גם מביא שלווה ואושר לחייך.

אמטיסט – אמטיסט היא אבן קוורץ סגולה בעלת סגולות ריפוי חזקות. מאמינים שהוא מקדם שינה רגועה, מאזן שינויים במצב הרוח, מקל על מתחים ומונע סיוטים או פחדי לילה.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של מי לובש שרשרת משולש כסף? ניתן לבקר ב- rad-im.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם