מרפדייה – כשצריכים לבחור שירותי מרפדייה אלו הטיפים שנבחן

לפני בחירת בד הריפוד החדש שלך, המשך לקרוא ולמד על מה יש לקחת בחשבון מבחינת עמידות, נוחות וסגנון. יש הרבה מה לקחת בחשבון בבחירת בד לריפוד שלך. בריפוד ספות חלונות אנו נסתכל על כמה מהשיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בבחירת בד ריפוד, כולל כמה מהספקים האהובים עלינו.

כאשר מחליטים איזה סוג בד המתאים ביותר לריפוד שלכם, קחו בחשבון את מראה הריהוט ואת מקומו המיועד. חומר הריפוד צריך להיות אסתטי, בעל תחושה ומרקם מתאימים ובעל פונקציונליות נאותה.

התחשבות באלמנטים רבים

כגון צבע, דוגמה ואורח חיים, תעזור לך לבחור בד כיסוי ספה מתאים. בין אם אתם משלבים כיסאות מרופדים מעץ עם מראה של מיטה מעץ מלא, עליכם לקחת בחשבון גורמים רבים כדי להחליט איזה בד הכי מתאים לרהיטים המרופדים שלכם.

זוהי החלטה גדולה מכיוון שבד הספה

הכיסא והשרפרף שלך יקבע את אופי החדר שלך. חומרי הריפוד כוללים ריפודי בד, רשת ונוצות המרכיבים את הכיסוי הרך של כיסאות, ספות ורהיטים אחרים. במילים פשוטות, ריפוד הוא חיבור של ריפודי בד וחגורות או קפיצים ליצירת כיסוי רך לרהיטים.

חדרים פורמליים עם מעט תנועה אמורים להיות מסוגלים להתמודד עם בדים ואהבה בהירים

בעוד שחדרי משפחה זקוקים לעור עמיד ופונקציונלי. אם זו פריט שילדים משתמשים בו, שקול בדים שקל לנקות ולהסתיר כתמים. גם אם מדובר בסט גדול כמו ספות, כורסאות או שרפרפים, כדאי שתשקול את התקציב שלך ואת כמות הבד המשמעותית הנדרשת לכיסוי פריטים כאלה.

כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה הזו, קח דגימות בד והנח אותן על הרהיטים הקיימים כדי לראות מה אתה יכול לעשות איתן. בדיקה זו מאפשרת לך לראות את מבחר הבדים שלך ולתת לך את המראה המוגמר שאתה רוצה לחדר שלך לפני ביצוע ההזמנה.

לאחר בחירתך, חשוב לבחור את הבד המתאים לרהיטי העץ המלא שלך. ריפוד יכול להעניק לרהיטי העץ שלך את המגע הנוסף של האישיות והצבע שאתה רוצה. לפני שתסתכל על דפוסי הריפוד, עליך לדעת אם הם תואמים את הרהיטים שלך בבית.

בעת שימוש ברהיט, חשוב שהריפוד יהיה נוח. בסלון, ניתן להשתמש בו על ספסל מותאם אישית יפה או במסדרון.

שמור את ציפית הכותנה ובחר בעצמך בד חזק יותר לריפוד. גם אם הריפוד שתבחר הוא בעל עיצוב מדהים, הוא לא יחזיק מעמד אם אין לך מספיק ממנו.

הימנע משימוש בבדים טבעיים כגון כותנה או פשתן אם הספה שלך חשופה לאור שמש ישיר, מכיוון שהם דוהים עם הזמן. אם תבחר בריפוד מעוצב, השתמש בפלטת הצבעים של החדר.

ככלל

עליך לשים לב לבדים בעלי חיכוך כפול ומתאימים לכריות ליום שלם. אם אתה מוצא בד בהיר באדנים ורוצה להשתמש בו לריפוד של יום שלם, תוכל לשלוח אותו עם גיבוי לטקס ולמרוח מסיר כתמים כדי שיחזיק מעמד זמן רב יותר. כמו כן, ראוי לציין כי בדי ריפוד לכסאות אוכל, מיטות ראש וכסא מדי פעם יכולים לספוג עד 1.5.000, כך שאם אתה משתמש בהם, וודא כי ספירת השפשופים לבדי Martindales היא בין 20,000 ל -30,000 ; ריפוד חפצים משומשים בדרך כלל כולל ספירת שחיקה של 40,000 כלפי מעלה.

לא פשוט לחדש את הריפוד, לכן הקפד לבחור בד איכותי שמחזיק לאורך שנים. בדי ריפוד יכולים להיות יקרים, לכן הקפד לבחור חומר שאתה מרוצה ממנו.

בדים מגיעים במגוון משקולות וההתאמה הטובה ביותר לפרויקט הריפוד שלך תלויה באופן השימוש ביצירה

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא שאם היצירה אמורה להיות אובייקט שנכנס לחלל בשימוש רב, כדאי לנסות לבחור בד עמיד מספיק בכדי לשאת אותו דרך לוחות צבע כהים. כאשר בוחנים ריהוט עץ כאופציה לריפוד, חשוב לשקול כמה מהר הבד ייעלם.

אם יש לך רהיט אהוב, הבחירה בריפוד החדש תפיח בו חיים חדשים. לא רק בחירת בד המתאים לאורח חייכם, אלא גם פיסת ריפוד מאריכה את חיי הרהיטים. הריהוט / ריפוד בו אתה משתמש משלים את אורח חייך ואת אופן השימוש בו.

אם אתה לוקח בחשבון את הטיפים הפשוטים האלה בעת בחירתך, אנו מבטיחים שתוכל לשפר את מראה הבית שלך בעצמך בעזרת הריפוד הנכון. אם אינכם מעוניינים להתנסות, תוכלו לבחור בדרך הקלה ולשלב ריהוט מרופד קלאסי עם ריהוט מסורתי.
למידע נוסף אודות מרפדייה לעיצוב סביבה לימודית נא לבקר ב- tipolb.co.il

לאחר שבחרת את הרהיטים החשובים ביותר שלך ואת הריפוד הטוב ביותר, תוכל ליישם טיפים אלה על מבחר בדי הריפוד והשאר.

בחירת הבד הנכון למקום הנכון יכולה להקל על תחזוקת הריפודים שלך בהרבה

זכור כי קשה יותר ליצור בדים עם מרקמים מודגשים ודוגמאות העוקבים אחר הצורות העקומות של אובייקטים, ולכן בדי ריפוד מוצקים הם בחירה טובה יותר מנקודת מבט זו. בדומה לרהיטי אמירה, יש זמן ומקום לריפוד ניטרלי, שקל יותר לעבוד איתו אם אתה רוצה לשנות את המראה שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים