ניקוי פיח מהמנוע – כל השיטות

ניקוי פיח במנוע קרבון קלינינג

מה זה פיח במנוע?

פיח הוא שאריות שחורות ואבקות שנוצרות כאשר פחם, שמן, עץ או חומרים אחרים שורפים. חלקיקי הפיח מורכבים מחלקיקי פחמן לא שרופים.

פיח הוא תוצר לוואי של בעירה והוא מיוצר על ידי שריפה לא מלאה של פחמימנים. רוב חלקיקי הפיח קטנים מספיק כדי להיכנס לריאות ועלולים לגרום לבעיות בריאותיות חמורות.

עיצוב מקורר האוויר של המנוע היה גורם חשוב בפופולריות שלו. למנועים מקוררי אוויר יש צפיפות הספק גבוהה יותר מאשר למנועי מקורר נוזלים, והם יעילים יותר בהעברת חום לסביבה. הם גם דורשים פחות תחזוקה מאשר מנועים מקוררים במים, הנוטים לדליפות ולקורוזיה ממערכת הקירור.

המנוע הוא הליבה של כל רכב

זה מה שגורם לו לנסוע. לכן, כאשר אתה נעצר והמנוע ממשיך להסתובב, קיימת סכנה שהפיח יצטבר בחלק הפנימי של המנוע שלך.

פיח מורכב מחלקיקי פחמן המשתחררים לאוויר כאשר הדלק נשרף במנוע. חלקיקי פחמן אלו יכולים להצטבר על משטחים במנוע שלך ולגרום נזק. ניקוי אותם באופן קבוע ישמור על הפעלת הרכב שלך בצורה חלקה ויעזור למנוע תיקונים יקרים בהמשך הדרך.

אם אתה מחפש דרך קלה לנקות פיח מהמנוע של המכונית או המשאית שלך היכנס לאתר של חברת קרבון קלין טק המתמחים בניקוי פיח מהמנוע עד הבית בפריסה ארצית

יש גם כמה אפשרויות עשה זאת בעצמך

אם פיח הוא סוג של פחמן שמקורו בעירה לא מלאה של דלק. זהו חלק חשוב מאוד של המנוע, שכן הוא עוזר לשמור על מנוע קריר ומשומן. עם זאת, פיח עלול לגרום לנזק משמעותי למנוע אם לא יוסר באופן קבוע.

להלן כמה דרכים בהן ניתן לבצע ניקוי פיח מהמנוע

  • ניקוי פיח באמצעות תוספים בדלק
  • ניקוי פיח באמצעות מערכות הזרקת מים או הזרקת קיטור
  • ניקוי פיח באמצעות קרח יבש (CO2 מוצק) לקירור
  • ניקוי פיח קרבון קלינינג – השיטה המתקדמת ביותר!

כיצד להסיר פיח מהמנוע מקורר האוויר שלך?

ניקוי פיח מהמנוע היא עבודה חשובה שצריך לעשות על בסיס קבוע. אין צורך לנקות את המנוע בכל פעם, אך יש לנקות אותו לפחות כל כמה חודשים. תדירות הניקוי תלויה בכמות הפיח המופקת ובתדירות השימוש במנוע.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לנקות פיח מהמנוע המקורר באוויר שלך. דרך אחת היא באמצעות מכונת שטיפה בלחץ עם פייה בלחץ גבוה. שיטה נוספת היא באמצעות מדחס אוויר עם אוויר דחוס וזרבובית בלחץ גבוה. אתה יכול גם להשתמש בצינור גינה עם ראש מרסס וחומר ניקוי נוזלי או מסיר שומנים כדי להסיר פיח מהמנוע שלך.

ניקוי פיח מהמנוע הוא משימה קשה

הפיח מצטבר עם הזמן ועלול לגרום לנזק חמור למנוע שלך. חשוב לדעת כיצד להסיר את הפיח מהמנוע שלך.

ישנן שתי דרכים עיקריות לנקות פיח מהמנוע המקורר באוויר: ניקוי דיזל ומשקעי פחמן במנוע. ניקוי דיזל נעשה באמצעות חומר ניקוי מיוחד המסיר את כל שאריות השמן, השומן והלכלוך מהמנוע. משקעי פחמן במנוע מוסרים על ידי שימוש במוצר כמו WD-40 או מנקה קרבורטורים אשר ממיס משקעי פחמן ומשאיר אותו נקי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים