עיצוב חדר ילדים – מאיפה מתחילים? כל הטיפים

עיצוב חדרי ילדים טיפים

אנו ההורים אוהבים לשמח את ילדינו ולהעניק להם את הטוב ביותר, לכן תמיד בשלב של בחירת חדרי ילדים ההתלבטות גדולה והבחירה לא קלה, לכן כדי ששלב הבחירה יהיה קל יותר, תוכלו להיעזר במאמר זה שמלמד, מסביר ונותן טיפים שיעזרו לכם.

ילדים אוהבים לחיות בעולם מלא פנטזיות ורוך. הבנות אוהבות את הפיות, הבובות ושאר האלמנטים שמשדרים מראה נסיכותי מלא רוך ולעומת זאת, הבנים אוהבים כדורגל, דמויות של גיבורים, רכבי ספורט מגניבים ועוד..

רוב ההורים לילד ראשון תמיד ישקיעו ברמה גבוהה עד הפרטים הקטנים ביותר, ויקפידו שכל האלמנטים בחדר יהיה מושלמים ככל האפשר. כשמגיעים ילדים נוספים בהמשך, מידת ההשקעה והמוטיבציה עשויה לרדת, וחבל, כי עיצוב חדר ילדים לא חייב להיות מורכב כמו שזה ניראה.

במאמר זה ניתן לכם טיפים כיצד לעצב נכון את חדר הילדים על מנת שתצליחו לעצב את החדר בקלות עם תוצאות מהירות בזמן קצר.

על מנת שאתם כהורים תיהנו משקט נפשי וילדכם ייהנו מחדר מלא קסם וכיף, חשוב מאוד לערוך רשימה של דברים שימקדו אתכם בחדר האולטימטיבי שיתאים לכם ובעיקר לילדכם.

תיאום ציפיות מול הילד/ה

על מנת שהחדר יכיל את רוב הרצונות של ילדכם, פשוט תשאלו אותם! לאיזה צבע הם מתחברים? מהם התחביבים שלהם? עבור הקיר ועבור שאר האלמנטים בכלל, איזה סגנון מיטה או ארון הם רוצים?
חשוב שהם יהיו שותפים מלאים בתהליך העיצוב בכל שלב, ויהיו מעורבים בשינויים. גם על מנת שיתרגלו לחדר החדש, וגם כדי לשמוע את דעתם ולהתחשב במה שהם אוהבים ורוצים, כי בסופו של יום – זה עתיד להיות החדר שלהם! ובכל בוקר, הם אלו שמתעוררים בחדר הקסום ולא אנחנו! ככל שילדכם יתחבר לחדר, כך יהיה לו יותר כיף ונעים לשהות בו. אגב, יש הטוענים שחדר ילדים משפיע באופן ישיר על אופיו של ילדכם, וחשוב שלכל ילד תהיה הפינה הנוחה והבטוחה אליה יוכל "לברוח" במהלך היום.

מידות החדר

היה ומדובר בחדר ילדים קטן, כדאי שיהיה פחות ריהוט בחדר על מנת שלא יווצר עומס, וגם כדי שיהיה מרחב משחק עבור ילדכם. יחד עם זאת, בדקו את מידות החדר ואת גודל הריהוט שתרכשו על מנת שהחדר לא יהיה עמוס.

תכנון עלויות

לפני שלב הרכישה, בדקו מהם העלויות שעומדות לרשותכם, כך תדעו להתמקד באפשרויות עיצוב המתאימות ולא חורגות מהתקציב שהוגדר מראש.

חשיבה עתידית

בחרו ברהיטים לחדר שיוכלו לשמש את ילדכם גם בהמשך התפתחותו מבחינת הצבעים והסגנון, כך שהריהוט יוכל להשתלב עם ריהוט אחר שתרצו להוסיף או להחליף בהמשך.

פונקציונליות

חדר ילדים צריך להיות בעיקר פונקציונלי על מנת שילדכם ייהנה מהחדר ויהיה לו ולחבריו מרחב תזוזה. בנוסף, חשוב גם לזכור שבעתיד תרצו להוסיף לחדר טלוויזיה, מחשב, שולחן להכנת שיעורי בית, ולכן יש לקחת בחשבון שצריך לשמור מקום פנוי לאלמנטים נוספים.

צבעי החדר

חדר נעים ונינוח זהו חדר המשלב צבעים רכים שמשתלבים בצורה הרמונית עם כל מה שקיים בחדר החל מהקירות ועד לריהוט הדקורטיבי הזעיר ביותר.

טפטים ותמונות

חלק מהעיצוב בחדר הינם התמונות המצוירות של דמויות שילדכם אוהבים, או טפטים צבעוניים, העלויות נמוכות אך יוצרות מראה מרהיב הנותן חיים וצבע – בדיוק כמו שהילדים אוהבים.

כמה קטנים – ככה גדולים!

חלק מעיצובו של  חדר הילדים הינו האלמנטים הקטנים שיוצרים מראה אסתטי ורך לחדר. למשל, וילונות בחדרי ילדים שתואמים לצבע הארונות, או מנורות לילה מרהיבות שנותנות לחדר תחושת חמימות ורוגע, שטיחים בגוון התואם לחדר שמשתלב בצורה הרמונית עם הריהוט ושאר האלמנטים, שמיכות לתינוקות או כריות – גם לנוחיות וגם לנוי, כורסת ישיבה קטנה, וכל מה שיכול להוסיף גוונים חדשים שיחיו את החדר ויצרו אצל הילדים תחושה של מקום שכיף לשהות בו!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים