פרסום בפייסבוק עם תמונות לעומת פרסום בווידאו וקמפיינים של קרוסלה

 

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר כיום. יש לה יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. פייסבוק נותנת למפרסמים הרבה אפשרויות. הם יכולים ליצור מודעות הממוקדות לקהלים ספציפיים ולהשתמש בתמונות, סרטונים וסיפורים כדי להציג את המוצר או השירות שלהם.

המודעות של פייסבוק ממוקדות בדרכים רבות, כולל לפי גיל, מין, מיקום, תחומי עניין ודפים שאתה אוהב. אתה יכול גם למקד את המודעות שלך על ידי שימוש במגוון פלחים מבוססי עניין שפייסבוק מציעה. במאמר נספק לכם מידע שיסייע לכם עם קמפיין פייסבוק.

פרסום בפייסבוק עם תמונות – מדוע זה מומלץ?

על מנת לפרסם בפייסבוק עם תמונות, מפרסמים יכולים להשתמש ב-Facebook Ads Manager או Power Editor. מפרסמים יכולים גם ליצור מודעות הממומנות על ידי חברות חיצוניות כמו אינסטגרם, ספוטיפיי או נטפליקס. הדרך הטובה ביותר לקדם מוצרים בפייסבוק היא באמצעות שילוב נכון של תמונות וסרטונים עם טקסט.

פייסבוק הוא מקום מצוין לפרסם עם תמונות. זהו מקום שבו סביר יותר שאנשים ישימו לב למודעות שלך וילחצו עליהן. פייסבוק ידועה בשימוש בתמונות בפרסומות בפלטפורמה שלה, כך שאין זה מפתיע שהן אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לפרסום עם תמונות. פרסום בפייסבוק מאפשר לך להעלות תמונות מהמחשב שלך או ממקורות אחרים, כמו Google Drive או Dropbox, ולאחר מכן להוסיף טקסט, קישורים ותוכן אחר כדי ליצור מודעה. ניתן גם להעלות תבניות תמונה בעלות מראה מקצועי תמורת תשלום.

בכל אופן, נרצה להבהיר כי פרסום באמצעות תמונות נחשבות אפקטיבי מכיוון שכך תוכלו למשוך את תשומת הלב של הגולש הפוטנציאלי בסבירות גבוהה יותר ביחס לפרסום טקסט. כך תוכלו להשיג יחס גבוה יותר של צופים ביחס לקליקים על המודעה. כמו כן, אפשר לקחת זאת צעד אחד קדימה ולבחור בפרסום עם וידאו כאשר ניגשים אל קמפיין בפייסבוק.

מודעות פייסבוק מסווגות לשתי קטגוריות:

פוסטים ממומנים: פוסטים אלו מופיעים בעדכוני החדשות של משתמשים שעשו לייק לדף שלך או שנועדו לעניין מסוים, מיקום או נתונים דמוגרפיים ספציפיים.

פוסטים מקודמים: פוסטים אלו מופיעים בצד ימין של ציר הזמן של הדף שלך ומופיעים בעדכוני החדשות של אנשים שעשו לייק לדף שלך או שנועדו לתחום עניין, מיקום או נתונים דמוגרפיים ספציפיים.

מודעות פייסבוק הן דרך מצוינת להגיע לקהל שלך עם תוכן רלוונטי. לתמונות בפייסבוק יש שיעור מעורבות גבוה יותר מכל סוג אחר של פוסט. דבר שצריך לגרום לכם לחשוב בחיוב על פרסום מהסוג הזה. המפתח לפרסום בפייסבוק הוא לדעת איזה סוג מודעה אתה רוצה ליצור ומי קהל היעד שלך. ברגע שיש לך מידע זה, זה רק עניין של ביצוע השלבים הבאים.

צור מודעה הכוללת תמונות או סרטונים

העלה את התמונות או הסרטון לדף הפייסבוק שלך

בחר את סוג מסע הפרסום הרצוי (למשל, קידום מוצר)

בחר את הקהל עבור מסע הפרסום שלך

הגדר תקציב, כלומר כמה כסף אתה רוצה להוציא

קצת על מודעות וידאו וקמפיינים של קרוסלה

ניתן ליצור מודעות וידאו בפייסבוק בארבע דרכים שונות: פייסבוק בשידור חי, מודעות וידאו, מודעות וידאו רגילות ומודעות קרוסלה. פייסבוק הציגה תכונות חדשות לפרסום באתר שלה, שאחת מהן היא מודעות וידאו. מודעות וידאו הן דרך יעילה למשוך יותר תשומת לב מאשר רק מודעה מבוססת תמונה או טקסט, מכיוון שהן יכולות להיות יותר מרתקות ואינטראקטיביות עם הצופים.

מודעות וידאו בפייסבוק הן דרך מצוינת לעסקים לקדם את עצמם ולהגדיל את המכירות. הם יכולים לעשות זאת על ידי שימוש במודעות וידאו באיכות גבוהה, קצרות באורך וממוקדות לקהלים ספציפיים. למודעות וידאו יש שיעור קליקים גבוה ויש סיכוי גבוה יותר שהן ישותפו עם חברים במדיה החברתית.

פרסום בווידאו הוא דרך מצוינת להגיע לאנשים שאינם מעוניינים לקרוא פוסטים ארוכים של תוכן בפייסבוק, או שאולי אין להם זמן לעשות זאת. מודעות וידאו פועלות היטב גם עבור חברות שרוצות להציג את המוצרים שלהן בפעולה, או רוצות לספק הדרכה מהירה על איך משהו עובד.

מפרסמים יכולים כעת להשתמש ב-Facebook Video Carousel כדי לפרסם בפייסבוק. תכונה זו זמינה הן בפלטפורמות שולחניות והן בפלטפורמות ניידות. פורמט הקרוסלה מאפשר למפרסמים להציג עד ארבעה סרטונים ברצף, שיופעלו אוטומטית והצופים יוכלו לצפות בהם בזה אחר זה. הסרטון הראשון יופעל אוטומטית כאשר הקרוסלה תיטען והצופים יכולים לגלול בין שלושת הסרטונים האחרים עם החלקת העכבר או האצבע שלהם. אם הם אוהבים אחד מהסרטונים האלה, הם יכולים ללחוץ עליו וזה יעביר אותם לדף המפרסם או לרישום של App Store.

כמו כן, הם יועברו ישירות לחנות האפליקציות אם הם צופים בגרסה לנייד של המודעה. כמו כן, יש נושאים נוספים כמו פיקסל פייסבוק וגם רימרקטינג שתצטרכו לקחת בחשבון כאשר אתם ניגשים לפרסום בפלטפורמה הזו. בכל אופן, שפע הפונקציונליות ללא ספק עובד לטובתכם, כאשר התפקיד שלכם הוא ללמוד כיצד פלטפורמת הפרסום של פייסבוק פועלת כדי להשיג ממנה את המיטב עבור העסק שלכם.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם