צביעת אמבטיה מחירים

צביעת חדר אוכל צמוד או מסדרון גדול עולה בממוצע 300-1,000 דולר יותר. העלות הממוצעת לצביעת קיר אמבטיה היא $0.50 עד $0.75 למטר מרובע, בעוד שהעלות הממוצעת לצביעת ציפוי היא $1 למטר רבוע. עבור חדר אמבטיה טיפוסי בגודל 5'x8', כולל שילוב מקלחת/אמבטיה, שירותים וכיור, העלות הממוצעת לצביעת חדר אמבטיה היא 100-300 דולר.
למידע נוסף בנושא של צביעת אמבטיה מחירים מומלץ לבקר ב- shipootz.co.il

חדר אמבטיה סטנדרטי צבוע בגודל 700 רגל מרובע יעלה בין 350 ל-1,260 דולר לניקוי

העלות הממוצעת לצביעת חדר אמבטיה נעה בין 150 ל-400 דולר, בעוד שחדר רחצה ראשי גדול יכול לעלות בין 250 ל-650 דולר, תלוי בהכנה הנדרשת. עלות העבודה והחומר הממוצעת לצביעת משטח אמבטיה תנוע בין 215 ל-400 דולר. צביעת חדר אמבטיה קטן היא מינימלית אם אתה רק מעדכן את צבע הקירות.

אם אתם מזמינים אנשי מקצוע לצביעת חדר

תוכלו לחסוך בעבודה על ידי העברה וסגירה של רהיטים וניקוי הקירות בעצמכם. אמנם ביצוע העבודה בעצמך בהחלט יוזיל את העלות הממוצעת של צביעת חדר, אך ניתן להצדיק את ההוצאה של שכירת צבעי מקצועי לאור הזמן והמאמץ שניתן לחסוך. עם זאת, עלויות צביעה אופייניות לשכור איש מקצוע לצביעת חדר אמבטיה עשויות להשתנות מאוד. עלות העבודה עבור חדר אמבטיה בגודל בינוני היא $100 עד $150 בסך הכל, או $35 עד $45 לשעה.

סוג חדר האמבטיה שייצבע קובע את העלות הסופית של הפרויקט

חדר האמבטיה הממוצע מרוצף על הרצפה וצבוע על הקירות, התקרה, הריהוט, הדלתות והאביזרים. העלות הכוללת לפרויקט קטן היא רק 150$ עבור פרויקט צביעת ה-DIY הפשוט ביותר הכולל קירות ותקרה.

צביעת בית שלם של 2,000 רגל מרובע עולה בין 1,600 ל-5,600 דולר בממוצע. כדי להכין ולצבוע חדר סטנדרטי בגודל 400 רגל מרובע, העלות הממוצעת של 2.5 דולר למטר מרובע היא 1,000 דולר בסך הכל.

צביעה חדשה לבית עולה בין 2 ל-$5 למטר מרובע בהתאם לגודל הבית

גובה התקרות, מספר הצבעים בשימוש ורמת הפירוט. ציור קיר דקורטיבי כגון Trompe Loeil או ציור קיר עלות 35 ו-$150 למטר מרובע. חומרים מתכלים לצביעה עולים בממוצע 50 עד 200 דולר, תלוי במורכבות וגודל החדר.

הצבע בממוצע $15 עד $50 לגלון ומכסה עד 400 רגל מרובע לפחית

צבע יכול לנוע בין 20 ל-100 דולר לגלון, אך שימו לב שאנשי מקצוע יכולים לקנות צבע ב-50 אחוז פחות מבעלי בתים. עם זאת, העלות הממוצעת של צביעת חדר בצורה מקצועית גבוהה יותר מכיוון שמשלמים על עבודה בנוסף לעלות החומרים.

בנוסף

ישנם כמה גורמים נוספים כגון עבודת הכנה שיכולה להשפיע על עלות צביעת חדר האמבטיה שלך. אז העלות הכוללת של צביעת חדר האמבטיה שלך תהיה תלויה במצב הנוכחי של חדר האמבטיה שלך והאם תבחר לבחור צבע באיכות גבוהה או צבע בינוני.

צבע חדר אמבטיה פרימיום עם צבעים עמוקים ופיגמנטים יעלה בסביבות $55 לליטר בממוצע

העלות הממוצעת הנמוכה ביותר שאתה יכול לצפות היא 50 $ לצביעת רבע חדר אמבטיה עם צבע לטקס, עבודה וחומרים כלולים. שתי שכבות לחדר, ההבדל בעלות השימוש בצבע מעצב יכול להיות 1,000$ ומעלה.

אם תשתמש בצבע אחר או במספר צבעים, תגדיל את עלות צביעת הדלתות והחלונות לכ-250$. העלות הכוללת תגדל אם יש תקרות גבוהות או אם תחליט להוסיף צבע שונה לקיר המבטא. מצד שני, צביעת סלון בגודל 330 רגל מרובע עולה בין 900 ל-1,600 דולר בממוצע.

הגורמים הנחשבים בעת חישוב עלויות צביעת החדר כוללים גודל החדר

גובה הקיר, גימורים, לוחות בסיס, תקרות, סוג החדר, מיקום גיאוגרפי, סוג צבע, צבע צבע וגימור צבע. הנה כמה יעלה לצבוע רק את הקירות (כולל עבודה) ללא הסרה והחלפה של האבזור, כמו גם עלות צביעת חדר האמבטיה כולו, גם מאחורי הפרזול. להלן חדרי אמבטיה בגודל סטנדרטי והעלות שלהם לצבוע אותם, כולל עבודה. הנה כמה מותגים שהקבלן שלך עשוי להשתמש כדי לצבוע את חדר האמבטיה שלך והעלות הממוצעת לגלון צבע.

כדי לצבוע את הקירות של חדר אמבטיה שלם עם צבע לטקס עמיד לטחב, תוציא בממוצע 250 דולר, כולל העבודה והחומרים לצביעת אמבטיה מלאה. עבור פרויקט בסיס של 120 רגל מרובע עם מיקוד 47474, עלויות צביעת חדר האמבטיה מתחילות ב-$3.77-$7.53 למטר מרובע. עלויות העבודה נעות בין 170$ ל-680$ והסכום יכול להשתנות בהתאם לשטח הכולל שיש לצבוע או לשטח הרצפה הכולל, תלוי כמה גובה צבעי מקצועי.

אם אתה רוצה לצבוע את חדר האמבטיה שלך בעצמך

זה כנראה יעלה הרבה פחות משכירת צייר מקצועי. צביעת ארונות מטבח מקצועית עולה $30 עד $60 לכל רגל ליניארית, או ממוצע של $900 עד $3,800. חדר סטנדרטי בגודל 10 רגל על ​​12 רגל יכול לעלות בין $300 ל- $750 לצבוע חדר שינה אחד.

גלון של צבע מכסה עד 400 רגל מרובע, מספיק כדי לצבוע חדר אמבטיה ממוצע. גם השטח הצבוע של חדר הרחצה הראשי גדול משמעותית מחדר אמבטיה רגיל או חצי אמבטיה. חדרי אמבטיה עם מספר מתקנים דורשים שטח נוסף ויכולים להיות יקרים יותר לצביעה.
למידע נוסף אודות צביעת מחירים וצביעת אמבטיה מחירים מומלץ לבקר באתר shipootz.co.il

עבור בתים ישנים יותר

ייתכן שתצטרך לשכור מומחה שיסיר צבע עופרת מחדר האמבטיה, דבר שיעלה לך בין 70 ל-450 דולר. המשטח שטוח. פרויקטים מסוימים של צביעת קיר דורשים פריימר, במיוחד אם אתה בוחר לעבור מצבע כהה לבהיר יותר, ופחית פריימר יכולה לעלות בין 10 ל-20 דולר. צבעים על בסיס שמן נוטים יותר להישבר לאורך זמן. אבל הם בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר עבור חדרי אמבטיה או מטבחים מכיוון שהם מגנים טוב יותר מפני נזקי מים ולחות.

צבע מבריק עולה יותר

אבל הוא נהדר עבור מטבחים וחדרי אמבטיה וקל יותר לניקוי. העלות הממוצעת של שימוש בצבע קליפת ביצה בפרויקט חדר האמבטיה שלך היא $11 עד $60 לגלון. צבע לאמבטיה עולה בדרך כלל קצת יותר לגלון מכיוון שלעתים קרובות יש לו תכונות נגד עובש כדי למנוע צמיחת עובש, מה שהופך אותו לסוג צבע יקר יותר.

לחלופין

אם בחדר האמבטיה שלך יש עובש או טחב (שנפוצים באזורי לחות גבוהה), ייתכן שתצטרך צבע נגד עובש, שיכול לעלות קצת יותר. תיקון כל נזק לקיר לפני הצביעה יכול לעלות 40-45 דולר לשעה, בעוד שיפוץ גיגית יכול לעלות 300-1,000 דולר והסרת עובש יכולה להיות יותר מ-500 דולר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים