צינורות PEX להתקנת מערכות אינסטלציה

התקנת מערכות אינסטלציה

אביזרים מיוחדים מאפשרים הצמדת צינורות PEX לצינורות נחושת ללא החלקה, ואביזרים אלה כוללים צווארון מתכת או ריסוק לאיטום החיבור. צינורות PEX משמשים לעתים קרובות על לוחות בטון מכיוון שהם נוטים לנוע עם מיקום בטון.

צינורות פקס נחששים דרך הקיר, כלומר אינך צריך לקרוע את הפח כדי להניח צינור נחושת קשיח. ניתן להניח צינורות פקס עם שני קווי חיבור, סעפת, סוגר וחתיכת מעבר.

מצד שני צינורות מים של PEX אינם יקרים והם רק חלק קטן מעלות צינורות הנחושת

אם אתה מסתכל על צינורות ביתיים לבניינים חדשים, החיסכון בעלויות יכול להסתכם במהירות. העלויות מופחתות עוד מכיוון שמתקני התברואה של PEX נארזים ומאוחסנים בסלילים. – בניגוד לצינורות פלדה מגולוונים, צינורות נחושת PEX עמידים בפני קורוזיה, מרבצי מינרלים ושחיקה. היבט ייחודי של צינורות PEX המבדיל אותם מצינורות נחושת מגולוונים הוא שניתן לרכוש אותם בחלקים ארוכים יותר. אורכי צינור סליל PEX נעים בין 100 רגל ל 500 רגל ונרכשים ברוב מרכזי הבית. צינורות Pex הם צינורות פוליאתילן גמישים צולבים שהופכים פופולריים יותר ויותר. כחלופה לצנרת נחושת או מגולוונת, היא פופולרית בקרב עשה זאת בעצמך עבור פרויקטים של בנייה חדשה. Pex Sanitary הוא צינור פולימתילן שיוצר במקור בגרמניה שמצא את דרכו לארצות הברית.

PPSU הוא אלומיניום ואביזרי PEX ניתנים להחלפה בפליז מכיוון שהם אינם כפופים לתהליכים הקיימים. PEX מאפשר לך לכופף את הצינור תוך כדי סלילה דרך קירות, מסגרות ורכיבים.

הזמינות של חולצות טריקו-פורט (הידועות גם כמפיצות מרוחקות או מרכזיות) במערכות סניטריות של PEX מציעה צדדיות שלא ניתן להשיג עם מערכות צנרת אחרות

שיטה נוספת הנהוגה היא מערכת ההפעלה הביתית, בה עובר צינור PEX רציף דרך הקירות המחברים מהסעפת הראשית ועד לאביזרים. זה לא מונע את האפשרות לבטל את אבץ שסתום הכיבוי של סעפת, אך זוהי אלטרנטיבה בטוחה יותר ואמצעי טוב יותר לאיתור ותיקון מוקדם של בעיות.

ניתן להתקין את PEX כטי סניף קונבנציונאלי

סעפת מרחוק או מערכת ביתית. מכיוון ש- PEX גמיש כל כך, הוא יכול לתמוך במערכות צנרת קשיחות. ניתן לשנות את סוג המתלים כך שניתן יהיה לשמור על מסילות הרכבה, מתלים ומרחקים כמו במערכת צנרת קשיחה.

פחות חיבורים מאשר מערכת צנרת קשיחה פירושם התקנה מהירה יותר. PEX מסופק בגלילים רציפים ואינו מצריך צימוד כמו פליז נחושת או צינורות CPVC.

ניתן להשתמש בצינורות PEX ליצירת מערכות הידרוניות לשיפור הסרת קרח ושלג

באמצעות סירקולציה של חום והעברת נוזלים (למשל נוזל לרדיאטור ותערובות מים), צינורות PEX מפחיתים את עלויות התחזוקה הפנימית והחיצונית ומסייעים בהפחתת האחריות הכספית. ניתן לכופף PEX עם מרפקים עד 90 מעלות כדי להפחית את לחץ הזרימה.

צינורות נחושת אינם חומר מושלם לצנרת סינון אך יש להם בעיות משלהם

כגון עלויות התקנה. בעלי בתים רבים בוחרים להשקיע בצינורות נחושת כדי להבטיח כי אספקת המים שלהם היגיינית. בעוד של- PEX יש כמה כיוונים להתגבר עליהם, מיליוני משקי בית בארה"ב מסתמכים עליה מדי יום.

כדי לעזור לכם להחליט אם עליכם לקנות צינורות PEX לביתכם, ריכזנו סקירה זו של היתרונות והחסרונות של כל סוג של צינור מים PEX. אינסטלציה לבחירה חכמה נמצאת כאן מכיוון שאנו מאמינים שאם אתה מבין ויודע את האפשרויות שלך, אתה יכול לעשות את הבחירה החכמה ביותר עבור ביתך. לקבלת מידע נוסף על PEX ואפשרויות אחרות שלך בצינור מים, התקשר או דבר עם אחד האינסטלטורים שלנו עוד היום.

צינור הפוליאתילן המצולב (PEX) הוא צינור המים הסטנדרטי החדש לבתים חדשים. צינורות PEX פופולריים מכיוון שהם קלים יותר להתקנה והחלפה מאשר פלדה או נחושת מגולוונים.

פוליוויניל כלור כלור (PEX) הוא חומר צנרת פלסטי ששימש כבר יותר מ -40 שנה. סוג זה של צינור פלסטיק הוצג בשנות השמונים בתעשייה הסניטרית למתקני מגורים ומסחר.

PEX (פוליאתילן צולב) התפתח לאחד מחומרי הצנרת הידועים ביותר בתעשייה הסניטרית

המכונה גם PEX, הוכיח שהוא חומר צנרת מקובל למי שתייה ואסור לנו לשכוח שהוא עובד היטב לחימום הידרוניק קורן ולהנחת מערכות רצפה. PEX הותקן לראשונה באירופה לפני כ- 30 שנה והתפשט לארצות הברית ב 10-15 השנים האחרונות.

מדריך PEX להתקנות סניטריות

מספק מידע ומשאבים הדרושים לתכנון והתקנת מערכות אינסטלציה והפצה מפוליאתילן ברשת (PEX) בבנייני מגורים

עבור פרויקטים רבים יותר של DIY קטנים יותר, אין צורך ברשיון אינסטלטור לבצע הנחת צנרת PEX משלך ללא כלים מיוחדים.

בטח שמעת שהשרברב שלך או קבלן אחר מזכיר אינסטלטורים של PEX כשמדברים על צינורות לבית שלך

סטנלי אינסטלציה אומר כי אספקת צינורות היא חלום עתידי עבור מתקיני PEX. אם, כמו רוב האנשים, אינך מכיר את מונחי האינסטלציה, ייתכן שאתה תוהה עבור מה מייצג "PEX".

צינורות נחושת עמידים בפני קורוזיה ברוב התנאים ואינם מחלידים או מתפרקים עם היסודות

נחושת היא גם בקטריוסטטית, מה שאומר שחיידקים לא יכולים לגדול בצינור. PEX נחתך בצורה כזו שהוא גמיש ויוצר כיפוף עדין בפינות, ולכן הוא חומר אידיאלי להעברת צינורות מגולוונים ישנים או אם הוא מתנשא דרך הקירות.

אם המים שלך מספיקים אך לא מינרליים

אתה יכול לרפד את הצינורות בשכבה מינרלית כדי לשמור על איכות המים גבוהה. צינורות נחושת הם בעלי חוזק מתיחה נמוך מאוד ויכולים להתפוצץ כאשר מים קופאים מעליהם. ניתן לעוות את טבעות הנחושת ולתקן אותן באמצעות כלי לחיצה.

צינור PEX בקוטר שלושת רבעי (3/4 אינץ ') משמש לצינור המים הראשי מחימום המים המיידי ולצינור המים הקרים שנכנס לבית. שים לב שה 18 אינץ 'הראשונים של הצינור המשתרע מהמחמם אינם PEX ברוב הקודים הסניטריים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים

איזון סוכרת

סקירה זו מספקת ניתוח מעמיק של סוכרת וכיצד ניתן באמת לאזנה, תוכנית מקיפה המקדמת אורח חיים מתאים לניהול סוכרת אופטימלי. זה כולל תזונה מאוזנת, פעילות

איך לבחור חנות בגדי ים?

בחירת חנות בגדי הים הנכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד עם המגוון העצום של האפשרויות הזמינות הן באינטרנט והן במצב לא מקוון. פוסט זה