קידום אתרים אורגני – הסכנות שבדרך

קידום אתרים אורגני

אתה בונה לעצמך אתר? שוקל לחפש אחר חברת קידום אתרים? מעולה. דע לך שאחת השיטות הטובות ביותר לבצע את הקידום הנ"ל היא שיטת הקידום האורגני. רגע לפני שנשוחח על הסכנות של הקידום האורגני, נסביר, בכמה מילים, אודות שיטה זו.

קידום אתרים אורגני

מדובר על אחת השיטות החשובות, הוותיקות והבסיסיות ביותר בכל הנוגע לתחום השיווק האינטרנטי. למעשה, ללא שיטה זו – רשת האינטרנט הייתה נראית אחרת לגמרי ושיטות החיפוש בה היו מקבלות צורה שונה.
הקידום הנ"ל בא לשרת, נטו, את הגולש ולפרוש בפניו מידע אקטואלי ורלוונטי אותו הוא מחפש ומקליד בשורת החיפוש. למידע נוסף בנושא באתר כוכב ניוז בכתובת cochavnews.co.il.

קידום אורגני – ממה להיזהר?

באופן כללי, תחום קידום אתרים טומן בתוכו דברים רבים שיש להיזהר מהם כאשר רוצים לבצע קידום יעיל, רלוונטי ובעיקר – כזה שלא יפגע באיזשוהי דרך ממנוע החיפוש אך היום אנו נעסוק בסכנות נסתרות – בין אם המקדם מודע אליהם ובין אם לא.

  • קידום אתרים שחור – לעיתים, במודע או לא, מתקיים קידום אתרים שחור דבר אשר מסוגל לפגוע אנושות בקידום אתר בשל עונשים שונים שננקטים על ידי מנועי החיפוש השונים.
    קידום מהסוג הנ"ל מתבטא בפעולות הבאות: שכפול תכנים, הסתרת תכנים, בניית והחלפת קישורים באופן לא הגיוני ולא איטי, הנעשה לאורך זמן, קניית קישורים, החלפת קישורים עם אתרים מפוקפקים ועוד.
  • כאשר מדובר על אתר חדש חשוב לתת לו דחיפה, כלומר, לספק עניין לאתר אחרת בעיני מנוע החיפוש מדובר על אתר שולי שלא באמת מסוגל לספק תכנים עבור מנוע החיפוש.
  • ערך מוסף – ערך מוסף הכוונה היא כאן באופן כולל לכל האתר החל מסרטונים המוצבים בו ועד לתכנים. כאשר גולש מקליד מילת חיפוש, לצורך העניין "מחשבים" נכנס לאתר ויוצא ממנו במהירות הוא למעשה, בפעולה זו, מאותת למנוע החיפוש שהוא לא מרוצה ממה שהוא ראה ובעיני מנוע החיפוש, למשל גוגל, האתר הופך פחות רלוונטי ומקבל ממנו דמוי "נקודה רעה".
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים