איך לבחור חברת קידום אתרים אורגני ועל אילו נקודות להסתמך

כאשר אנחנו ניגשים לבחור חברה לקידום אתרים על מנת לקדם את האתר שלנו בגוגל, בעצם אנחנו נכנסים לתהליך מתמשך, של כמה וכמה חודשים במינימום, כשהמטרה הסופית היא להגדיל את הנוכחות שלנו באינטרנט, את הטראפיק והגולשים שלנו לאתר, ואת המכירות והעבודה כפועל יוצא מכל הדברים האלה. אמנם לא מדובר במה שנקרא חתונה קתולית, אבל מכל מערכות היחסים של בעל עסק עם אנשי שיווק עיצוב ופיתוח, זאת אחת המערכות יחסים היותר מחייבות. לכן שווה וכדאי לבדוק את הקרקע לפני שקופצים למים – והנה כמה שיטות לזה.

קידום אתרים אורגני היא מערכת יחסים מחייבת. הן מבחינת אמון והשקעה, משני הצדדים – מהצד של הלקוח או בעל האתר, כאשר הוא חייב להבין שאין תוצאות מהירות, לידים לא יתחילו לזרום בלילה הראשון, והעבודה היא לטווח ארוך. בנוסף לכך, את רוב הפעולות שעושה מקדם האתרים – בעל האתר לא מבין, הוא לא צריך להבין לעומק מה זה תגיות ALT לתמונה, מה זה אופטימיזציה של עמוד הבית או עמודי קטגוריות, מה המשמעות של לבנות היררכיה נכונה ונוחה לאתר ועוד. אבל למרות שהוא לא מבין את זה, הוא צריך לבטוח במקדם שלו שזה מה שיעזור לו בין השאר לטפס במעלה התוצאות של גוגל.

מהצד השני, מקדם האתר משקיע שעות מטורפות בתחילת העבודה כדי שהקידום יביא תוצאות אופטימאליות בהמשך. עבודת האופטימיזציה בהרבה מאוד מקרים היא לא פחות מעבודת נמלים. אתרים גדולים בעלי עשרות ומאות (שלא נדבר על אלפי) עמודים, מצריכים טיפול נקודתי, מאוד מקצועי ויסודי, שיביא תוצאות רק בהמשך. אם המקדם יעשה את העבודה שלו בצורה נכונה בהתחלה, אבל הלקוח ינטוש אותו אחרי 3 חודשים, ההשקעה המרובה תרד לטמיון. ההבנה שהמקדם עושה אותה בהתחלה כדי שתהווה עבורו בסיס חזק ויציב לקדם את האתר בצורה אופטימאלית – היא שתביא את הצד השני לרמה של ביטחון ואמונה כפי שמצופה ממנו וכפי שהוא ירוויח ממנה בהמשך התהליך.

אין חכם כבעל ניסיון – אבל החיבור להווה משמעותי לא פחות

כאשר ניגשים לבחור מקדם אתרים מקצועי, אפשר לקבל עליו כמויות אדירות של מידע כבר בחיפוש בגוגל. המקדמים משתמשים באתרים שלהם כמעין חלון ראווה לידע שלהם. לא פעם הרבה מהמקדמים הוותיקים ביותר, והמקצועיים ביותר, יעלו כמויות של מידע על התחום לאתרים שלהם ולאתרי תוכן מהרשת. כך שככל ששם של מקדם או חברת קידום אתרים כלשהי יחזור על עצמו בחיפושים שונים, של מושגים, מחרוזות חיפוש, מונחים או עניינים בוערים מסביבת הקידום הדיגיטלי – כך זה גם יכול להוות סימן למקצועיות שלהם. מקדם אתרים טוב במקרים רבים ישתמש בכלים שניתנו לו ושהוא ממוקצע בהם, שהם הקידום האורגני – כדי להראות ולהופיע בגוגל במחרוזות חיפוש שונות. ללמד בעלי אתרים כיצד לעבוד נכון בתוך העולם הזה, וכפועל יוצא מהפעולות האלה גם לבנות את שמו וליצור אמינות.

חשוב לשים לב במקרים אלה, שהטקסטים, המדריכים והתכנים עליהם המקדם חתום – הם גם עדכניים לצד אלה בעלי הוותק. כך נדע שחברת הקידום מכשירה את בעלי המקצוע שלה, מתאימה את השירותים שלה לזמן אמת, כי בכל מקרה הקידום של 2023 הוא לעולם לא יהיה דומה ב-100% וגם לא ב-50% לקידום של 2015. דברים משתנים, ואנשי המקצוע חייבים להיות מחוברים לשינויים ולהכיר אותם.

תחום התמקצעות – סביבה בה האיש שלכם מרגיש בנוח

יש מקדמי אתרים המומחים בפרסום או קידום אתרי חנות. יש מקדמי אתרים טובים במיוחד בקידום אתרי תיירות, כמובן כאלה מקצוענים בקידום של עורכי דין ועוד ועוד. כל אלה לא במקרה. התחום בו חברות קידום נמצאות עוזר להן לצבור נכסים וטכניקות שרלוונטיות יותר לאותו תחום, ובכך ללכת ולהשתפר. צריך להיזהר מקניבליזם וניגוד אינטרסים, אבל אם יש תחומים באותו אזור אבל לא מתחרים ישירים למוצר שלך – יכול להיות בהחלט שזה האיש בשבילך.

מחקר ובדיקה על סמך תיק לקוחות –

מהבדיקות הכי וותיקות ויעילות. קראו המלצות (המלצות גוגל מספרות המון על איש מקצוע שכן קשה לזייף אותן), עברו על תיק העבודות (לאו דווקא על הלקוחות אלא יותר על העבודות עצמן), ואם יש לקוח של המקדם שאתם מכירים כמובן זו מהשיטות האידיאליות לבדוק אם הוא אכן מעולה. כאשר יש לחברת קידום לקוחות שהם חברים או משפחה, הרבה פעמים זה מעיד על כך שאחד הביא את השני, מתוך כך שהוא מרוצה.

לסיכום – בבחירת איש קידום אתרים אורגני בגוגל, כמו בהרבה דילמות אחרות בחיים אין שיטות של 100% הצלחה, אבל ללכת על פי קווים מסוימים בבחירות של איש המקצוע שלך יכול להתברר כמדיניות שתחסוך לכם כסף ותביא לכם תוצאות, בטח על פני מחיר או סקר שוק בסיסי שכזה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד