אפשרויות העסקה ושינוי קריירה בעזרת קורסים

כיום, נוספו מכשירי טכנולוגיות חדשניות, כאשר תפקידם המרכזי הינו לסייע לטכנאי בעבודתו, הן בפתרון תקלות והן במהירות העבודה. הודות להתפתחות הטכנולוגיה ומכשירי התמיכה הרבים, טכנאי הסלולר נדרש להסתגל לסביבה הטכנית המתקדמת.

נושאי הלימוד

מטרתו המרכזית של קורס טכנאי סלולר, הינה לספק למשתתפים ידע תיאורטי ומעשי הנחוץ כדי לתקן ולתפעל דגמים שונים של מכשירי טלפונים סלולריים. כמו כן, קורס טכנאי סלולר מסמיך טכנאי סלולר לתפעל ולתקן מכשירים עד רמה ד'. משמעות הדבר הינה, שהטכנאים מוסמכים לטפל בכל חלקי המכשיר הסלולרי, בפלסטיקה, בתוכנה, ברכיבי הכרטיס הראשי ועוד. במרבית המוסדות האקדמיים, נושאי הלימוד יהיו:

·         מטענים ושקעי טעינה

·         חשמל ואלקטרוניקה

·         חומרה למכשירי סמארטפון

·         תוכנות לתחזוקת סלולר

·         רכיבי תאורה וצילום

כמה זמן הקורס?

על פי הנחיות משרד הכלכלה, קורס טכנאי סלולר וסמארטפון יכלול כ-232 שעות לימוד. לרוב, המסלול נערך כהכשרת ערב וכולל לימודים עיוניים והרצאות, תרגולים פרקטיים בביצוע פעולות התיקון וההרכבה וגם שעות לימוד מעשי המוקדשות לביצוע של פרויקט גמר יישומי.

קורס מנעולן

אין זה סוד, כי לא קיים בית או משרד, ללא דלתות ומנעולים. זוהי גם הסיבה מדוע תחום המנעולים והכספות, הפך למרכזי לכל כך בחיי כולם. כמו כן, מדובר גם באחד התחומים המתפתחים ביותר בשוק התעסוקה. התחום הינו מחייב ידע נרחב, וכן היכרות מלאה ומקצועית, עם מגוון רחב של מנגנוני מנעולים וכספות.

אנשים רבים מתייעצים עם מנעולנים מקצועיים, לגבי בחירת דלתות הבית, הן מהיבט העיצוב וחשוב מכך, מההיבט הבטיחותי. זאת משום שתפקידה העיקרי של כל דלת, הינו לפני הכל לספק הגנה ולמנוע כניסת אנשים לא רצויים. דומה הדבר גם בבחירת כספות, כאלו שיהיה קשה ככל האפשר לפרוץ. בכובעו השני, משמש כל מנעולן מקצועי ומוסמך, כפורץ דלתות תקולות, כמשכפל מפתחות מוסמך וכן כמי שיידע בצורה הטובה ביותר מה יש לעשות בכספת שמנגנון הפתיחה והסגירה שלה תקול.

מה לומדים בקורס?

במסגרת מסלול הקורס, יצברו המשתתפים בו ידע מקצועי רב, בכל הקשור בשכפול והתאמת מפתחות לסוגי מנעולים שונים. בנוסף, ילמדו המשתתפים גם התקנת מנעולים בצורה מקצועית בדלתות בית, משרד או רכב. כל המשתתפים יתמקצעו בטכניקות פריצה שונות, שבעזרתן יוכלו לפתוח כספות וכמובן דלתות. כמו כן, ילמדו המשתתפים גם טכניקות מיגון והתאמת מנגנונים בהתאם לצרכים שונים.

לימודים תיאורטיים ומעשיים

הלימודים במהלך קורס מנעולן, משלבים גם לימודי תיאוריה וגם לימודים מעשיים. היתרון בגישת לימוד מסוג זה ברורה. משום שרק כשמשלבים בין תיאוריה לאימון מעשי, צוברים המשתתפים הבנה וניסיון.

לרוב, השיעורים בקורס כוללים את הדברים הבאים:

·         לימוד של תולדות המנעולים

·         הכרת סוגי המנעולים השונים

·         מבנה הצילינדר וחלקיו השונים

·         קומבינציות שונות להתאמת צילינדרים שונים לדלתות

·         לימוד והכרת מנעולים מתקדמים יותר, דוגמת מנעולים ביומטריים וממוחשבים.

·         לימוד פריצת מנעולים ופריצת דלתות בית או רכב

·         תיקון ושיפוץ מנעולים שונים

·         לימוד והכרת כספות מכניות וכספיות אלקטרוניות

·         היכרות עם מנגנון ומבנה הכספות המורכבות יותר

·         הכרת מנעולים מתקדמים

·         מתן פתרונות למנעולים תקולים ודלתות רכב

·         לימוד והכרת סוגי דלתות ואופן הרכבתן ופירוקן

·         ייצור מפתחות וכן שלטים לאזעקה

הקורס מתאים עבור כל מי שמעוניין לפתח לעצמו קריירה עצמאית באחד המקצועות המבוקשים ביותר.

קורס למכשור רפואי

עקב השינויים והחידושים ברפואה ובטכנולוגיה, עלה הצורך בטכנאי מכשור רפואי, זאת על מנת לתחזק ולתפעל את הטכנולוגיה הרפואית (כמו: מכונות ההנשמה, מכונות צילום ועוד) בצורה נכונה ומקצועית. קורס מכשור רפואי מספק הכשרה עבור אותם אנשים שמבקשים לקחת חלק חיוני בתחום הרפואה וכן לרכוש מקצוע עם אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות.

נושאי הלימוד

קורס מכשור רפואי נחשב לתחום יחסית חדש. על כן, תכנית הלימודים הינה די דינמית ועשויה להיות שונה בכל מוסד אקדמי. בין תכני הלימוד ניתן למצוא את הנושאים הבאים:

·         מבוא למחשבים

·         הכרת ציוד מכשור רפואי על פי המחלקות

·         תוכנות רלוונטיות

·         מכשירי דימות

·         מכשירי רנטגן

·         מכונות הנשמה

·         מכשירי אולטרא סאונד

·         מכשירי אקו לב וא.ק.ג

·         MRI

·         פיזיולוגיה ואנטומיה של גוף האדם

כמו כן, ילמדו הסטודנטים לתפעל בצורה מקצועית את המערכות, לשפר את המערכות וכן לאתר תקלות שונות. במהלך ההתנסות המעשית בבית החולים, יוכל כל סטודנט לבחור בהתמחות כדי לעסוק בה בהמשך.

ובנוסף למתעניינים ישהנם לא מעט קורסים נוספים דוגמת קורס CNC, קורס מיגון ואבטחה, קורס טכנאי מוצרי חשמל ביתיים, קורס מיגון ואשמע לרכב ועוד. 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד