דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת שואב אבק

דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת שואב אבק

אם אתם רוצים להחליף את שואב האבק הקודם שלכם או פשוט לקנות חדש, אתם עומדים בפני בחירה לא פשוטה. יש כל כך הרבה סוגים של שואבים כיום, שקשה להבין מה הכי מתאים לכם ולבית שלכם.

כדי לבחור שואב אבק איכותי בהתאם לצרכים שלכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלות הבאות.

אילו סוגי ריצוף יש לנו?

עבור בתים עם הרבה שטיחים, במיוחד באזורים גדולים, שואב אבק זקוף הוא בחירה טובה. עם זאת, אם ההעדפה האישית שלך נוטה לשואבים בסגנון מיכל, יש לא מעט אפשרויות מצוינות זמינות. רק תוודא שאתם בוחרים מכשיר עם פיית רצפה בעלת מברשת ממונעת, ואפשרויות התאמת גובה לשטיחים שונים.

אם הבית שלכם יותר מרוצף ואין בו כמעט או בכלל שטיחים, שואב אבק בסגנון מיכל בטוח מתאים לכם. מכשירים מהסוג הזה ניתנים לתמרון בקלות, מאפשרים עבודה מהירה סביב ומתחת לרהיטים ומצוידים בכלי רצפה שמנקים מאוד ביעילות.

באיזו תדירות אנחנו שואבים אבק?

לוח הזמנים של הניקיונות שלכם, יכול להיות מושפע מהקלות או הקושי של אחסון וגישה לשואב האבק שלכם. אם אתם מהאנשים שחולצים את נעליהם ברגע שהם נכנסים לדלת, שאיבת אבק יומית היא הליך סטנדרטי עבורכם.

במקרה כזה, שואב שקשה לגשת אליו ולהשתמש בו במהירות יכול להפוך את השגרה הזו למטלה של ממש. תחשבו על שואב אבק רובוטי, אותו אתם יכולים לתזמן שינקה בזמן שאתם בעבודה או בסידורים, כדי שתחזרו הביתה לרצפות נקיות. זהו פתרון מעולה, בעיקר אם אתם נוהגים לארח יחסית הרבה בביתכם.

כמה רמות יש בבית שלנו?

ישנם שואבי אבק אלחוטיים רבים בשוק, עם שלל יתרונות: הם קלים לתמרון, בעלי כוח יניקה רב וסוללה חזקה, ולכן יכולים להתמודד עם מספר סוגי רצפות. ישנם גם שואבי אבק קלים – זקופים או עם מכלים – המקלים על הובלתם בין הקומות.

אמנם זה נשמע מטורף, אבל לפעמים יותר משואב אחד הוא רעיון טוב מאוד. אם יש לכם קומה ראשית שבאמת זקוקה למכונה רב-תכליתית, ייתכן שתרצו להחזיק עבורה שואב אבק מסוים, ובמקביל שיהיה לכם שואב נוסף למשימות אחרות, בקומה אחת. הכי חשוב: תחסכו לעצמכם הליכות מפרכות במעלה ובמורד המדרגות עם מכונה גדולה מדי.

אילו משטחים נוספים ננקה?

אם אתם אוהב לשאוב את האבק המצטבר ממשטחים במקום לנקות אותו באופן ידני, תרצו שואב הכולל מגוון כלי עזר. רובם כוללים לפחות כבר חפצים נלווים בסיסיים, בעוד שאחרים מגיעים עם כלי מתקדמים ואביזרים מיוחדים למשטחים ספציפיים.

לסיכום

הבחירה צריכה להתבצע בהתאם לצרכים שלכם. למשל, אם יש לכם חיות מחמד, תחפשו שואב אבק שיעזור לכם להיפטר מהשערות במהירות. מלבד איכות המכשיר, חשוב שהסוג יתאים לכם ולבית שלכם, על מנת שתפיקו ממנו את המקסימום.  ומומלץ לקנות מהיבואן הרישמי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט