דוכני מזון לאירועים להשכרה – כל הפרטים

דוכני מזון להשכרה

הול האוכל של רחוב מורגן הוקם ברובע המחסן במרכז העיר ראלי, צפון קרוליינה על ידי קבוצת הכנסת האורחים של היברניאן, הבעלים של פאבים איברים היברניים, המסעדה המקסיקנית Xoco, תחנת סולה וגן באר ריילי בוואטס וורד. אולם האוכל הוא מקום בגודל 20,000 רגל מרובע עם מספר מסעדות ואפשרויות קמעונאיות. היא מציעה לתושביה שירותי תפריטים כגון חשבונאות, שיווק, רישומים מקוונים וגישה למקורות אשראי פוטנציאליים.

דוכני מזון ודוכנים משתנים בין 30 מ"ר בלבד ל -550 מ"ר. יש גם רישיון משקאות שהונפק על ידי Morgan Street Food Hall Market LLC, כולל בירה, יין מועשר ומשקאות חריפים.

באופן כללי, על המעמד עצמו להיות מספיק מקומות ישיבה ואנרגיה יעזרו להתאמה אישית של המעמד. ישנם דוכנים שיכולים להכיל כלי בישול במידת הצורך, ואנו מעודדים את יושבי הדוכנים לאפשר ישיבה מאחורי השיש שלהם.

אולם השוק כולל את החלק המערבי של שוק קובנט גארדן ואת הקומת ביניים. המוכרים יכולים להתאים אישית את מחירו בין $ 10,000 ל- $ 75,000, תלוי בעיצוב הדוכן ובאזור השוק המשותף.

Nea מציין ששכירות דוכן חודשית לסוחרים יכולה להיות עד כמה מאות דולרים (S $ 1). "בשנים האחרונות תיקוני שכר הדירה וחידוש שכר הדירה במרכזי הסוחרים שלנו היו לא יותר מ -300 דולר. המחירים האלה נמוכים ממה שיעלה בניית מסעדות מלאה.

מצד שני שינוי בחוק השכירות

של יותר מ- $ 300 לחידוש שכר דירה (כלומר, מטעה לשקול את העלייה באחוזים כי נראה כי עלייה של 300 $ בשכר הדירה הנמוך ביותר היא עלייה גדולה יותר באחוזים, על פי ה- ACCC. שיעורי העסקים נגבים רק אם אתה זכאי למס הפחתה.

העסק העיקרי שלנו הוא השכרת דוכני מזון במרכז העיר עם מיקומים בקואלה לומפור, פטלינג ג'איה וסלנגור. צוות המקצוענים מאמין כי דוכני מזון צריכים להיות הדבר הראשון שעל הלקוחות לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע .

אצל למודי חשוב לנו שיהיה קל לשכור דוכני מזון או לשכור בפיליפינים. זאת מכיוון שדוכני מזון יכולים להכיל מספר רב של לקוחות ואפשר לייצר חטיפים בזמן קצר. ניתן להקים דוכני מזון להשכרה ברחוב.

מגוון רחב של פילטרים שיעזרו לך להגביל את עמדת המזון שלך לאפשרויות השכרה בהתאם להעדפותיך

גלול מטה כדי לראות את דוכני האוכל הטעימים שאנו יכולים לשכור בסינגפור לאירוע שלך. השכרת עמדות קרנבל היא בכל מקרה גורם חשוב להצלחה. בין אם אתם עורכים מסיבה, מתכננים אירוע או עורכים גיוס תרומות, השכרת דוכני מזון יכולה להפוך את היום שלכם להרבה יותר קל וזול. דוכני אוכל מוכנים לסוגי אוכל מסוימים, כמו דוכני נקניקיות, ברים של המבורגר, גריל מקסיקני, מטבח אסייתי וסושי בשפע. השכרת דוכני קרנבל יכולה לסייע בפתרון דרישות כמות או טעמים מורכבים.

לרוב חטיפי החטיפים יש חוזה בין מפעיל החטיפים לבעל הבית

שנקרא רישיון ולא חכירה. רישיון הוא מסמך קצר שאורכו בדרך כלל רק 15 עמודים, אך יכול להיות מורכב יותר מאשר חוזה שכירות מלא, שאורכו יכול להיות יותר מ- 60 עמודים ומחייב כמה עורכי דין לפענוח.

מעולם לא היה קל יותר למצוא ולשכור דוכני מזון

מבחינתך, אי אפשר עם טלפון חכם ולחיצת כפתור אחת לא למצוא את הנכס החלומי שלך. בלחיצות ספורות בלבד תוכלו לתאם פגישות עם סוכני נדל"ן מהימנים ובקיאים שיעזרו לכם למצוא את דוכן האוכל שלכם להשכרה.

לצוות שלי ניסיון רב והתלהבות להפוך את השוק הזה להצלחה מתמשכת

אנו מחפשים חברות שיצטרפו אלינו בכדי לשפר את הבחירה במזון טייק אווי, להציע מוצרים באיכות גבוהה ויש להם מגוון גדול יותר של תרבויות וקהילות. נשמח לתמוך בך במהלך הליך הבקשה כמפעיל דוכן.

שוק הגרנד סנטרל הגדול

שנפתח בשנת 1917, הוא אחד מאולמי האוכל העתיקים ביותר; שוק צ'לסי של ניו יורק נבנה בסוף שנות התשעים כחלל קמעונאי שהושכר למפעילי מסעדות בשירות מלא; ובניין המעבורות של סן פרנסיסקו החל להשכיר דוכני מזון לספקים מקומיים בשנת 2002. במטרופולינים המודרניים דמי השכירות לדיור הם גבוהים, וחללים צרים לשימוש מעורב כמו אלה הם לרוב מוקדים קהילתיים עם פעילות עסקית רווחית.

דמי שכירות של דוכני הוקר להפעלת בתי קפה ובתי משפט למזון מתחרים כעת בשכירות דוכן נמוכה יותר

כך הודיעה הסוכנות הלאומית לאיכות הסביבה (NEA) ביום שבת (26 ביוני). ההודעה באה בעקבות שיחות עם ה- NEA להגדלת שכר הדירה באחוזים משמעותיים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט