הכל על בקבוקי קונטיגו

שתיית מים מספקת – חשיבות

שתיית מים בכמות מספיקה, הינה בעלת חשיבות וחיוניות רבה לתפקוד תקין של הגוף. בין היתר, שתיים מים מרובה מסייעת לתהליכים הבאים:

·         תהליכי עיכול

·         מניעת התייבשות

·         הפחתת הסיכון לחלות במחלות שונות ועוד.

על מנת להקפיד לשתות בכמות הנדרשת, חשוב גם להצטייד בבקבוק רב פעמי, שמהווה אלטרנטיבה ירוקה לבקבוקי פלסטיק חד פעמיים, שמזהמים את הסביבה.

איך לבחור בקבוק נכון?

כאשר ניגשים לבחור בקבוק שתייה, חשוב לזכור את הדברים הבאים:

·         יש להתאים את סוג הבקבוק לגיל האדם, כאשר לילדים קטנים מומלץ לרכוש בקבוקים עם פתיחה קלה ונוחה

·         יש להתאים את סוג הבקבוק למטרה שלשמה הוא נרכש. לדוגמא, במידה ומחפשים בקבוק שתייה למהלך פעילות גופניות, יש לבחור בבקבוק קל לנשיאה, על מנת שזה לא יכביד על האדם ויאפשר לו להתעמל בצורה נוחה.

·         חשוב לבחור בבקבוק של מותג מוכר. כמו כן, חשוב לשים לב לבקבוקים העשויים רק מחומרים בטוחים לשתייה, כמו פלסטיק שאינו מכיל ביספנול A (BPA FREE).

בקבוקי קונטיגו – יתרונות

בחירה לרכוש בקבוק קונטיגו, מקנה את היתרונות הבאים:

·         מגוון רחב של דגמים וצבעים – חברת קונטיגו מציעה מגוון רחב של דגמי בקבוקים, המתאימים לילדים קטנים החל מגיל 3. בקבוקים מסוג זה יכולים להתאים לשימוש יומיומי בגן הילדים וגם בבית. כמו כן, מגיעים הבקבוקים במגוון צבעים ודוגמאות, על מנת להתאים את צבע הבקבוק לצבע המועדף של כל ילד.

·         פתיחה קלה ונוחה – דגם ASHLAND של המותג קונטיגו, הינו בקבוק בעל עיצוב ייחודי בשילוב קש קופץ לשתייה. כמו כן, הבקבוק ייעודי לשתייה קרה ובעל מכסה אטום בטכנולוגיה חדשנית המונעת נזילה. בלחיצת כפתור פשוטה, מהמכסה "קופץ" קש מובנה, ממנו ניתן ללגום את השתייה בנוחות. עובדה זו הופכת את הבקבוק לאידיאלי לפעילויות גופניות כמו רכיבת אופניים, ריצה וכדומה.  כאשר הפייה לא בשימוש, היא עדיין מוגנת מפני לכלוכים וחיידקים.

·         קלים לשטיפה – קל לנקות את דגמי הבקבוקים השונים. שכן, הבקבוקים מיוצרים מחומר עמיד וחזק המתאים להדחה במדיח כלים מבלי לפגום בבקבוק. כך, ניתן לנקות ולשמור על סטריליות הבקבוק בצורה יעילה ופשוטה.

·         בקבוקי מים ללא BPAבקבוקי המים של המותג קונטיגו, הינם נטולי BPA. שכן, הבקבוקים מיוצרים בתהליך חדשני, שמאפשר ליצור דפנות דקות יותר מבקבוקים רב פעמיים אחרים בעלי BPA, תוך שמירה על חוזק ועמידות זהה ואף גבוהה מבקבוקים אחרים.

·         המכסה עמיד בפני דליפותבקבוקי קונטיגו מיוצרים בין היתר מחומר ייחודי הנקרא פוליפרופילן. החומר הופך את הבקבוקים לעמידים יותר מבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. כמו כן, החומר הייחודי המשולב גם במכסה הבקבוק, מונע בצורה מרבית נזילות.

·         עשויים מפלדת אל חלדלמותג קונטיגו יש בקבוקי מים עשויים נירוסטה, מתכת איכותית במיוחד ועמידה בפני קורוזיה. משמעות הדבר היא, שהבקבוק לא יפריש כימיקלים לתוך המשקה.

·         מקלים על נשיאת מים לכל מקוםבקבוקי קונטיגו אידיאליים עבור אנשים שרוצים להצטייד בבקבוק מים לנסיעות או טיולים, מכיוון שיש דגמים קלים וקומפקטיים במיוחד. כמו כן, הבקבוקים גם אידיאליים עבור אנשים שרוצים לשתות מים במהלך פעילות גופנית, משום שיש דגמים עם פתח שתייה רחב ונוח.

·         בקבוק תרמי מומלץ –  בקבוקי קונטיגו מתאפיינים כך בזה שהינם מסוגלים לשמור על טמפרטורת המשקה בצורה מרבית. כך, ניתן לייעד את הבקבוק לשתייה חמה ולהשתמש בו כתרמוס איכותי ונוח לנשיאה.

טיפים לרכישת בקבוקי קונטיגו

כדי להנות בצורה אופטימלית מבקבוקי קונטיגו, מומלץ להשתמש בטיפים הבאים:

·         הגדירו את מטרת הבקבוק – חשוב להבין לאיזה צורך רוכשים את הבקבוק. לדוגמא, במידה ומחפשים אחר בקבוק לפעילויות גופניות שונות, מומלץ להתאים ולרכוש בקבוק קל לנשיאה ונוח לפתיחה.

·         לילדים קטנים או מבוגרים – במידה ומחפשים אחר בקבוק לשימוש ילדים קטנים, לגן הילדים או לכל שימוש, רצוי לרכוש בקבוק קל משקל ובעל פתיחה נוחה ופשוטה. כמו כן, רצוי לשים דגש על עיצוב הבקבוק ולרכוש את הבקבוק עם העיצוב המועדף של הילד או הילדה.

·         שתייה חמה או קרה – במידה ומחפשים אחר בקבקו שישמש לרוב לשתייה חמה, מומלץ לרכוש את הדגם העשוי נירוסטה. זאת על מנת להנות משמירה אופטימלית על טמפרטורת המשקה

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט