התקנת טלוויזיות חכמות בגודל של 65 אינצ' בשירות מקצועי ואמין עד הבית

לטלוויזיות חכמות רבות יש תמיכה מובנית ב- Alexa וב- Google Assistant, המאפשרות לך לשאול שאלות ולשלוט במכשירי בית חכמים אחרים באמצעות פקודות קוליות. יצרנים כמו סמסונג ו- LG מפתחים פלטפורמות מחוברות משלהם לטלוויזיות החכמות שלהם בעוד שאחרים דוגמת Insignia, Sony ו- TCL משתמשים במערכות צד שלישי כגון Amazon Fire TV, Android TV ו- Roku TV כדי להפוך אפליקציות ושירותים מקוונים לזמינים עבור הטלוויזיות שלהם. טלוויזיית Samsung בגודל 65 אינץ 'וטלוויזיה ביתית Roku תואמים את הרמקולים העדכניים ביותר ומערכות שמע אלחוטיות.

לאחר שצמצמת את מותגי הקניות בטלוויזיה

טווחי המחירים וגדלי המסך, בדוק את מבחר הטלוויזיות הטובות ביותר שלנו. הטלוויזיות החכמות שלנו בגודל 65 אינץ 'מבית LG, סמסונג ורוקו הן בדיוק מה שאתה רוצה בטלוויזיה הבאה שלך עם אינטגרציה של Google וסנכרון מובנה ל- iOS. למידע נוסף, קרא את הסיפורים שלנו על גודל המסך הנכון, הטלוויזיות הטובות ביותר בגודל 65 אינץ 'והטלוויזיות הטובות ביותר בגודל 75 אינץ'.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של טלוויזיות מודרניות

הוא שניתן להתקין אותן על הקיר, ומאפשרות חווית צפייה קולנועית תוך חיסכון במקום. הטלוויזיה בגודל 65 אינץ 'הופכת את הגורם הזה ליותר חשוב, מכיוון שהטלוויזיות שלנו תופסות יותר מקום בסלון שלנו מאשר קולנוע ביתי.

התקנת הטלוויזיה האורחת שלך

קולנוע ביתי, מערכת אבטחה, התקנת כבלים וקול נתונים, טלוויזיה עם מסך שטוח והתקנת קיר. אנו מתמחים בהתקנת הרכבה לקיר טלוויזיה לטלוויזיות LCD, LED ופלזמה. שירותי עיצוב והרכבה לבית בדאלאס-פורט וורת 'כולל עיצוב קולנוע ביתי לקירות.

המאפיין הייחודי של טלוויזיות פיליפס

הוא שטכנולוגיית Ambilight שלהם מקרינה צבע מסך על הקיר בו משתמשים בטלוויזיה. CableClear הוא פתרון לניהול כבלים פטנט המסתיר את חוטי הטלוויזיה על הקיר ומרכיב את הטלוויזיה במסגרת צילום דיגיטלית. זה חוסך שטח רצפה ומרים את המסך כך שכל החדר יכול לראות אותו.

הרכבת טלויזיה בעלת מסך שטוח על הקיר היא אחת מאותן פעילויות שמוכרות מעט, אך יכולה לחסוך הרבה כסף. אם אין לך את הכלים להצבת טלוויזיה לקיר ואתה ממש לא רוצה להשקיע בהם, תוכל לשכור אותם מחנות חומרה.

הטלוויזיות

במיוחד לוחות הפאנל בגודל 65 אינץ 'שהם הגדולים מבין הדגמים הפופולריים כיום, נוטים להיות המוקד של כל חדר בו הם ממוקמים בגלל גודלם העצום. קונסולות משחקים, קופסאות כבלים, מכשירי DVR וכדומה יזדקקו לבית בו כבל הטלוויזיה שלכם יכול להגיע לכל יציאות הטלוויזיה. מעולם לא היה זמן טוב יותר להעלות את הטלוויזיה המשפחתית הבאה שלך על הקיר כמו דגמי ה- QLE המתגלגלים של סמסונג בסלון שלך.

Ruredzo Media Solutions (RMS) מתקין ספקי שירותי התקנת טלוויזיה וטכנאים מקצועיים הדואגים לכל הפרטים של התקנת קיר הטלוויזיה במסך שטוח שלך, כולל הפעלת הטלוויזיה שלך, העלאת תוכנות והגדרת ה- Smart שלך. טלוויזיה עם כל הרכיבים הנוספים.

בעת המכירה

שימו לב לדגמים שיימכרו, מכיוון שרמות וסדרות טלוויזיות שונות בעלות ביצועים שונים. חברות כמו LG, סמסונג וסוני מייצרות טלוויזיות דגל מדהימות, אך הדגמים הזולים שלהן לא טובים בהרבה מהדגמים הבסיסיים של מותגים מוכווני תקציב כמו אלמנט ו- TCL, למרות שהם מעט יותר יקרים. באופן דומה, טלוויזיות סמסונג מייצרות את הדגמים המובילים שלה עם כל הדברים הטובים, בעוד שהדגמים שלהן בינוניים מציעים פחות ערך מאשר מותגים יריבים.
למידע נוסף אודות משרדים ניידים והתקנת טלוויזיות חכמות בגודל של 65 אינצ' בשירות מקצועי ואמין עד הבית עליך לבקר ב- bestcamera.co.il

Sony מציעה כמה מהטלוויזיות הצבעוניות המדויקות ביותר שתוכל לקנות היום

ממשק טלוויזיה חכם מוצק עם Google TV, ביצועי HDR מעולים וכוח מחשוב מדהים. סמסונג כבר מזמן תומכת גדולה של טלוויזיות LED LCD, וניתן לראות מגוון רחב של טלוויזיות 4K במחיר בינוני מדי שנה בדגמים חדשים. כשמדובר בטלוויזיות בגודל 65 אינץ ', האהוב עלינו המובהק הוא טלוויזיה QN90A Neo QLED של סמסונג. הוא משלב צבע QLED עם תאורה אחורית מיני LED ליצירת ה- Neo QLE החדש, טכנולוגיית התצוגה הפרימיום העדכנית ביותר של סמסונג.

זה גם חצי מהמחיר של טלוויזיה QLED המקבילה של סמסונג

מה שהופך אותה לאחת הטלוויזיות החכמות הזולות ביותר אי פעם. סדרת Roku TV R635 מסדרת TCL 6 היא הדגם התקציב הטוב ביותר שראינו במסך בגודל זה, אך אם אתה רוצה את התמונה הטובה ביותר הקיימת, LG CX-OLED היא הבחירה המובילה שלנו בשילוב של איכות תמונה מצוינת וערכת תכונות עמוקה.

LG CX-OLED נמצא בחוד החנית של טלוויזיות OLED שלנו מזה זמן

ועם הפורמט החדש של 8.3 אינץ 'ודגם 42 אינץ' הנלווה אליו, הוא מאפשר מגוון גדלים תקציביים לענות על צרכי הצרכן. ה- 6.5 אינץ 'CZ OLED היא אחת הטלוויזיות הטובות ביותר בכל הזמנים, עם שילוב של ביצועים ותכונות שמציבים טלוויזיות אחרות בצד.

רוב עיצובי הטלוויזיה של TCL נוטים להיות שמורים לביתו בסין

אך טלוויזיות ה -5 ו -6 אינץ 'בארה"ב הן הטובות ביותר שתוכלו להשיג בתקציב ורוקו היא פלטפורמת הטלוויזיה החכמה עבור רבים ממנה. מכשירים. בעוד ש- LG, סמסונג וסוני מייצרות סטים יוקרתיים מצוינים, התקציב והאמצע שלהן עולים על כל החדשים, ו- TCL מציעה איכות תמונה מעולה במחיר, עם נגן מדיה Roku מובנה. טלוויזיות קטנות זולות ברזולוציה נמוכה ומתקדמות כוללות אפשרויות Dolby Vision ו- HDR, בעוד שדגמי Ultra HD דוגמת Polaroid מסוגלים לכל מחיר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים