טיול חורף בזכרון יעקב עם לינה במלון ירוק בטבע

זיכרון יעקב מהווה יעד לטיולים אטרקטיבי במיוחד. מגוון רחב של מבנים היסטוריים, גנים מטופחים, מוזיאונים חשובים ועוד רשימה ארוכה של אטרקציות שהמבקרים יכולים להנות מהן. במאמר הבא תוכלו לקרוא על חלק מהאטרקציות שהמקום מציע וכן על טיפים לבחירת מקום לינה בצורה הטובה ביותר.

רעיונות לטיול בזכרון יעקב

·         רמת הנדיב על הרי הכרמל, בין זיכרון יעקב לבנימינה, שוכנת רמת הנדיב. ברמת הנדיב תוכלו להנות מגנים ופארק טבע, המשתרעים על פני כ-4,500 דונם, המשמשים להנצחת הברון בנימין אדמונד דה רוטשילד, אשר קבור עם רעייתו בחלקת קבר בלב הגנים. המראה הניגודי של אי פורח, מעוצב ומטופח בתוך מרחבי הטבע הפראי, הוא אחד מקסמיה הרבים של רמת הנדיב. רמת הנדיב היא מקום מפגש בין אדם, טבע וסביבה. גני הזיכרון המרהיבים, מזמנים למבקרים אווירה קסומה ומבושמת, בניחוחות של פריחה בכל עונות השנה. הגנים הפרושים מסביב למערת הקבר של הברון ורעייתו. כמו כן הם שוזרים סגנון גינון מוקפד בשילוב צמיחה טבעית ומשקפים את מורשת הברון המשלבת כבוד וענווה. מתוך שבילי הגן המטופחים ניתן להנות מהנוף של מרחבי פארק הטבע.

·         חוות הנדיב – בכניסה לרמת הנדיב, נמצאת חווה חקלאית קסומה וחווייתית לכל המשפחה. בחווה ניתן לבלות עם הילדים בחיק הטבע, לעזור לצוות החווה בטיפול בחממות השונות, ללטף ולהאכיל את חיות המשק, ליצור יצירות מפתיעות במתחם היצירה וליהנות מהשקט והשלווה. בחווה חממות  גידול של תותים, מלפפונים וצמחי תבלין. ניתן לחוות וללמוד את עבודת החקלאים וכן לטעום מגידולי החווה.

·         פארק השעשועים ברמת הנדיבזהו גן שעשועים עם מתקנים מיוחדים העשוי ברובו מחומרים טבעיים. הוא נמצא בסמוך למרכז המבקרים, גני הנדיב ומסעדת מטעים. היתרון הגדול שלו בחודשי הקיץ הוא הצל שנותנים עצי האורן הותיקים והבריזה הנהדרת. ניתן לשלב עם ביקור בגני הנדיב היפיפיים וכן עם טיול אופניים בשמורת הטבע רמת הנדיב.

·         מוזיאון העלייה הראשונה – המוזיאון שוכן ב"בית הפקידות" אשר נבנה בשנת 1894 ע"י פקידי הברון רוטשילד ונחשב בזמנו לגדול והמפואר ביותר בארץ. הבניין בעל שתי קומות גבוהות ומרפסת הצופה לרחוב. בקומה השנייה היה אולם מפואר, מרוצף בשיש לבן ושחור. בנין זה היה מרכז אדמיניסטרטיבי לכל המושבות באזור. ב-1903 התכנסה בבניין ועידה ארצית חשובה שנקראה "הכנסייה הראשונה". זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות היישוב המתחדש בארץ, שכל נציגיו התכנסו לדון בשאלות של ציונות. בימי מלחמת העולם הראשונה, השלטונות התורכיים הפכו את המבנה לבית חולים צבאי ולמסגד. כשנטשו את הארץ, חזר הבניין לשמש את אנשי המושבה כבית וועד ובהמשך כבית הספר היסודי של המושבה זיכרון יעקב. בשנת 1988 הוכרז המבנה כ"אתר מורשת לאומי". בביקור במוזיאון תוכלו להנות ולצפות בתמונות היסטוריות, בפריטים עתיקים ששימשו את היישוב בארץ ועוד.

בחירת מקום לינה בזיכרון יעקב

בחירה נכונה של מקום לינה בזכרון יעקב, יכולה לשדרג לכם את החופשה. על מנת שאכן תבחרו נכון, כדאי לבחון את הפרמטרים הבאים, טרם מזמינים מלון בזכרון יעקב:

·         מצב החדרים – חשוב לבחון את איכות החדרים ומצב התחזוקה הקיים. שכן, חדרים שמתוחזקים היטב, שיש בהם ריח טוב, יכולים לשדרג לכם את כל החופשה.

·         מקלחות – שני הדברים החשובים ביותר לבדיקה הם: האם יש מים חמים ומה המצב הסניטרי של המקלחת.

·         פנסיון מלא – במידה ואתם רוצים לאכול במלון ולא במסעדות, חשוב לוודא כי המלון מציע פנסיון ארוחות מלא, דהיינו ארוחות בוקר, צהריים וערב. כמו כן, ניתן במקרים מסוימים לבחור רק בארוחה אחת או שתי ארוחות

·         שעת צ'ק אין/ צ'ק אאוט – יש לשים לב לשעות הכניסה והעזיבה של המלון. וודאו שהן מתאימות עבורכם ובדקו לגבי גמישות (גם בתוספת תשלום) במידת הצורך.

·         מחיר – לרוב, השיקול הכלכלי הוא מרכיב משמעותי בבחירת מלון. אך קחו בחשבון שבמקרים בהם המלון ממש זול, הדבר עשוי לפגוע באיכות המלון ורמת החדרים.

·         תודעת שירות של הצוות – תמיד נחמד לבחור במלון שבו הצוות ידידותי ומעניק שירות אדיב לאורחים. 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם