מה מומלץ לעשות בירושלים בתקופת החורף?

חודשי החורף הקרים מביאים איתם תקופה קסומה וחגיגית – יש המון מה לראות, חגים לחגוג ואת כל זה נעשה במקום המושלם ביותר: ירושלים.

חופשה חורפית

לקראת סוף השנה האזרחית, כולם רוצים לצאת לחופשה חורפית ומהנה. ירושלים מזמינה אתכם לצאת לבלות במקומות המהנים ביותר וכמובן החגיגיים ביותר. בתקופה בה חוגגים את חג חנוכה, את הקריסמס ואת סוף שנת 2022 ותחילת שנת 2023. זוהי סיבה למסיבה והזדמנות מצוינת לאסוף את כל המשפחה והחברים יחד ולהגיע לחגוג יחד איתם במהלך חופשה מהחלומות. בשביל שזו תהיה חופשה אמיתית בה לא תצטרכו לנסוע הביתה לקראת הערב, נמליץ לכם לשקול לינה בירושלים שתתן לכם את האפשרות להנות גם בשעות הערב ולגלות את האור האמיתי של החגים בירושלים. אילו דברים אסור לפספס בירושלים?

חנוכה משפחתי במוזיאון המדע

חג חנוכה שמח לכל החוגגים והחוגגות. אין כמו תקופת החגים ליציאה לחופשה. שניה לפני שאתם אורזים את המזוודות בין סופגנייה לסופגנייה, צריך לחשוב לאיזה מקומות כדאי להגיע. במיוחד כשמגיעים עם ילדים, כדאי להיות יותר מאורגנים ופחות ספונטניים. בדיוק בשביל זה, הבאנו לכם פעילות שאסור לכם לפספס – שומרי האור: חגיגת אור ואש. מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים מזמין אתכם לפעילות לכל המשפחה. החל ממפגש עם לוחמי האש שיספרו לכם על העבודה החשובה בה הם עוסקים, מבוך עם תמונות וסיפורים מעניינים, הדגמה של להבה שמחליפה צבעים ועושה עוד המון דברים מעניינים, סדנאות ומופעים והכל במקום אחד. המוזיאון פתוח כל השבוע חוץ מיום ראשון, והכניסה מותנת בהרשמה מראש.

מופע לילה מרהיב

אם החלטתם להישאר ללון בירושלים, יש המון מקומות לינה בירושלים שיאפשרו לכם חופשה אמיתית. אבל רק אחד מהם הוא הטוב ביותר. אבל עליו נרחיב בהמשך. בואו ונמשיך את רשימת האטרקציות. חג חנוכה מאפשר לכם להנות מדברים מיוחדים. אחד מהם זה מופע הלילה הנקרא "הללויה אש ומים". המופע שמתקיים ברחבת הכניסה לגן לאומי עיר דוד, יאפשר לכם לחוות חוויה מיוחדת המלווה במופע אורות שמוקרן על העתיקות של עיר דוד. במהלך המופע תוכלו להנות מאפקטים מרהיבים של אש ומים המספרים את סיפורה של ירושלים במקום המתאים ביותר. לדוברי השפות השונות, תוכלו לקבל אוזניות עם תרגום ולהנות מהחוויה גם כן. נציין כי יש צורך לרכוש כרטיסים למופע מראש.

כשחנוכה וקריסמס נפגשים

יש דברים שאפשר לעשות רק בחורף – כמו לחגוג המון חגים ביחד. חנוכה וקריסמס – שניהם חגים יפים, מוארים וחמים. למעשה, ירושלים מלאה בהמון קישוטים לשני החגים ואתם יכולים להנות מסיור בין הנרות הדולקים על החנוכייה ברובע היהודי ובין הקישוטים היפים של חג הקריסמס ברובע הנוצרי. הסיור מתבצע עם המדריך עקיבא סגל שיספר על הדמיון בין החגים ויראה לכם את המקומות המקושטים ביותר באזור.

אם כבר התחלנו לדבר על קריסמס, יש עוד המון מקומות בירושלים שאסור לכם לפספס. אחד מהם הוא הקריסמס מרקט JLM שמתקיים בשער החדש. המתחם יהיה מלא בקישוטים ואורות מרהיבים והבתים יקשטו את המרפסות במיוחד בשבילכם. באזור תוכלו להנות מיריד אוכל טעים במיוחד, מזכרות יפות, עמדות צילום ואפילו תערוכה של כדורי שלג ענקיים. בכל ערב בשעה 19:00 יתקיים מופע מוזיקלי עם המוכשרים ביותר ואפילו סיורים מודרכים שיספרו לעומק את ההיסטוריה של המקום והחג המרגש.

אז איפה נשארים ללון?

אחרי שהתחלנו יחד איתכם את רשימת המקומות שאסור לכם לפספס בחורף הקרוב בירושלים, נמליץ לכם על המקום הטוב ביותר ללינה באזור. הפוסט הוסטל ירושלים הוא הדבר שאתם צריכים. רשמו לכם את השם כי אתם תודו לנו – הפוסט הוסטל ירושלים. הפוסט הוסטל שנחשב למלון אורבני בלב ירושלים, מזמין אתם להישאר ללינה הטובה ביותר בחופשה הקרובה שלכם. המלון נמצא ליד תחנת הרכבת הקלה במרחק צעדים ספורים מהמקומות המרכזיים שתרצו לבקר בהם. למעשה, הפוסט הוסטל מציע לכם חוויה חדשה לקראת חג חנוכה שמביאה לכם לינה יחד עם ארוחת בוקר וסיור חנוכיות בעיר העתיקה ובכותל המערבי. זה כיף, זה חגיגי ואנחנו מבטיחים לכם שאת החג הקרוב אתם לא תשכחו לעולם. לפרטים נוספים, להתאמה של כמות המתארחים לחדרים של הפוסט הוסטל צרו קשר עוד היום בטלפון המופיע באתר ההוסטל ותחגגו את החגים הקרובים במקום המושלם בארץ.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם