מחפשים כרטיסי טיסה זולים? לקנות בעצמכם זה הכי משתלם !

הכי פשוט לפנות לסוכנות נסיעות כשמחפשים טיסות וחבילות נופש בארץ או בחו"ל, אך לפעמים הדרך הטובה ביותר להשיג כרטיסי טיסה זולים היא לעשות זאת לגמרי בעצמכם וללא מאמץ גדול במיוחד, רק צריך לדעת איפה לחפש. לשם כך הבאנו עבורכם את אפשרויות החיפוש הטובות ביותר לכרטיסי טיסה זולים עבור טיסות פנימיות וגם עבור טיסות לחו"ל.

טיסות זולות לאילת, כן זה אפשרי

לאחר ששדה דב נסגר, כיום ניתן להגיע לאילת משני שדות תעופה עיקריים בישראל, נמל התעופה בן גוריון ושדה התעופה בחיפה.

בעוד שישנם אנשים רבים שעדיין מעדיפים לעשות את הנסיעה לאילת באמצעות רכב, הביקוש עבור טיסות לאילת לאורך כל השבוע וכולל סוף השבוע רק עלה בשנים האחרונות וניתן לטוס לעיר הדרומית והמבוקשת בכל יום, ובהיצע שעות רחב להפליא.

שעות שונות, מחירים שונים

כך שבמידה ואתם מחפשים כרטיסי טיסה לאילת ואתם מעוניינים לחסוך עלויות, מגוון אתרים שמציעים טיסות עם חברות התעופה ארקיע וישראייר יציעו לכם מספר אפשרויות של טיסות לאורך היום בשעות שונות. שעות הטיסה השונות ייחשפו אתכם למחירים שונים על אף שהטיסה היא באותו יום מבוקש, הבדלי המחירים יכולים להיות משמעותיים למדי ועם מעט גמישות בשעות תקבלו כרטיסי טיסה זולים לאילת במחירים מפתיעים.

עד כמה אתם ספונטניים? גמישות בתאריכי הטיסה תספק לכם כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיבים במיוחד

נתון נוסף שמשפיע על מחירי נמוכים הוא גמישות בימים. אתרי טיסות רבים שמספקים כרטיסי טיסה לאילת מאפשרים חיפוש גמיש וצפייה בימים סמוכים לתאריכים המבוקשים וכך תוכלו לבחור את הימים הזולים ביותר לטוס בהם.

וכמה מילים על טיסות בעונות שונות

דבר משמעותי נוסף שמשפיע רבות על מחירי טיסה הוא עונות השנה. לשמחתכם, אילת היא עיר בעלת מזג אויר נוח ונעים גם בחודשי הסתיו והחורף, ויש אפילו מי שמעדיפים לנפוש בה דווקא בעונות פחות תיירותיות. אילת היא באמת עיר מיוחדת במינה וזוכה בשנים האחרונים להיות מתויירת בחודשים הקרים ע"י ישראלים שאוהבים את העיר בכל עונה, וע"י נופשים מחו"ל שמגיעים ממדינות קרות ועבורם החורף הישראלי נחשב לקיץ נעים וחמים.

על אף הפופולריות של העיר לאורך כל השנה, בחודשי הסתיו והחורף תצפו לכרטיסי טיסה זולים באופן משמעותי.

 

גלישה באתרי הבית של ישראייר, ארקיע יספקו לכם חיפוש טיסות באופן הנוח ביותר כולל מצג מחירים משתנים על פי שעות ותאריכים סמוכים.

גלישה באתר  kiwiלמשל, שהוא למעשה פורטל טיסות מעולה, מספק מנוע חיפוש והשוואת מחירים מתוך כל האתרים שמציעים כרטיסי טיסה לאילת וכך תוכלו לחסוך באופן משמעותי.

 

גם כשאתם מחפשים כרטיסי טיסה זולים ליעדים בינלאומיים ומרוחקים יותר, תוכלו לחסוך עלויות כשתעשו זאת לגמרי בעצמכם ע"י השוואות מחירים

השמיים הפתוחים גילו עבור רבים את פלאי האתרים והפורטלים הכי כדאיים לחיפוש טיסות.

גם כשאתם מעוניינים בכרטיסי טיסה זולים לאירופה, או אפילו כרטיסי טיסה לאפריקה וליעדים הכי אקוזטיים במערב או במזרח, חיפוש טיסות דרך פורטל טיסות ואתרי השוואות טיסות כמו סקיי סקאנר, קיווי ועוד יגלו לכם עד כמה אפשר להוזיל עלויות, שהרי כל ייעודם של אתרים אלו הוא לאסוף עבורכם נתונים מכל האתרים שמציעים טיסות למגוון אתרים ולאפשר לכם את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

 

עשו לעצמכם טובה והקדישו זמן (קצר יחסית) לעשות השוואת תעריפי טיסה בין אתרים אלו


בעוד אתם מחפשים טיסה בפורטל אחד או אתר השוואת טיסות אחד, זה יעלה לכם זמן קצר למדי לפתוח אתרי השוואות טיסות נוספים ולזכות במחירים הנמוכים והשווים ביותר.

המאמץ המזערי הזה הוא נחלתם של אנשים רבים שאוהבים לטוס, לגלות יעדים חדשים ולנפוש במקומות אקזוטיים ומרוחקים מבלי לקרוע את הכיס.

 

טיפ אחרון, השתמשו מראש באתרי חברות התעופה הלואו קוסט

שמיים פתוחים משמע מגוון טיסות במגוון חברות תעופה שמתחרות עליכם ויציעו לכם שפע של טיסות ובמחירים מעולים.

חברות תעופה לואו קוסט רבות מציעות טיסות ישירות במחירים אטרקטיבים וגם קונקשניים נוחים יחסית ליעדים רחוקים יותר במחירים מוזלים, ביניהן תמצאו בעיקר את חברות התעופה Ryanair, EasyJet, Norwegian, WestJet, AirAsia. כך שתמיד תוכלו להיכנס ישירות לאתרי הבית של חברות תעופה אלו ולחפש בעצמכם את הטיסות הכי משתלמות עבורכם ובזמנים שהכי נוחים לכם.

 

טיסה נעימה וזולה!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם