למה כדאי לדאוג לניהול מי נגר?

כדי לא להגיע למצב שאפילו הגשם הקטן ביותר ייצור הצפה, צריך לדאוג לניהול מי נגר. איך עושים זאת? דואגים לחברה מקצועית שתטפל בעניין מראש ואתם תוכלו לחיות חיים שקטים ובטוחים ללא כל תקלות רטובות.

חשיבות הבקרה וניהול מי נגר

גשם בדרך כלל נחשב לדבר חיובי, במיוחד במדינה חמה כמו שלנו: זה מרענן, זה עוזר לחקלאות ונותן לנו אפשרות להנות ממים חדשים. אבל לפעמים, הגשם יכול ליצור גם המון נזקים: נזקים לבתים, למכוניות, לרכוש פרטי וציבורי, כשהגרוע ביניהם הוא השיטפון. זה ממש לא חייב להיות מבול עצום כדי ליצור בעיית שיטפון. לפעמים התשתיות מראש לא מתוכננות ובנויות כמו שצריך, סוג הקרקע לא מתאימה ונזקי פיתוח עירוניים נוספים, שעלולים לגרום למים לעמוד ולא להתנקז לשום מקום. מים עומדים שלא יכולים להתנקז כראוי הם מפגע וסכנה אמיתית, גם לגרים במקום, גם לבעלי החיים, במיוחד כשאותם מים יכולים להיות מזוהמים ולפגוע בבריאות התושבים באזור.

כדי למנוע נזקים ובעיות וכדי לשמור על שגרת חיים טובה גם במהלך גשמים קלים או חזקים חשוב לדאוג לניהול מי נגר. ניהול מי נגר יעזור לכם למזער ולמנוע נזקים שעלולים לקרות בעקבות גשמים ולתת לכם את פתרונות הניקוז האפקטיביים ביותר שקיימים כיום בשוק. אנחנו לא רוצים שכל מי הגשמים ירדו לביוב, פשוט כי זה עלול ליצור עומס משמעותי על המערכת שיכולה לקרוס ולהחזיר את כל המים שנאגרו כלפי מעלה ובכך ליצור שיטפון נוסף. כיום קיימות אופציות שונות לטפל באותם מי הנגר, תוך שימור של מאגר המים התת קרקעיים והקטנה של עומסים מיותרים שנוצרים על מערכות הניקוז העירוניות שאנחנו משתמשים בהם במהלך היום.

הבחירה בפתרון הטוב ביותר

ניהול מי נגר נחשב לאחד הפתרונות הטובים ביותר. כל זאת יתבצע אם תבחרו בחברה מקצועית שיודעת לעבוד נכון, בשלבים המדויקים ביותר. למזלכם, היום נכיר לכם את החברה הטובה ביותר בכל הקשור לניהול מי נגר. הכירו את חברת גילגל הנדסה – המרכז לתכנון הידרולוגי. החברה שמספקת שירותים רחבים בכל הקשור לתכנון, ייעוץ וביצוע בכל הקשור לתחומי ההידרולוגיה, הניקוז והתכנון הקיים. בחברה מועסקים מהנדסי מים מהטובים בארץ שמספקים כבר שנים פתרונות הנדסיים מצוינים בהתאם לצרכי הלקוחות. משרדי החברה מומחים במתן חוות דעת ותכנון הידרולוגי לאדריכלים, מנהלי פרויקטים, יזמים שעובדים בהתאם להיתר הבנייה תוך התבוננות על תקנות הבנייה הירוקה, על רשות המים, משרד הבריאות תמ"א 1 ותקנים נוספים.

כשאתם בוחרים בגילגל הנדסה, אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה תתבצע כמו שצריך. עובדי החברה יהיו איתכם לאורך כל הדרך מרגע הבחירה בחברה, לקבלת האישורים הרבים מהרשויות השונות, כמו משרד הבריאות, רשות המים, רשות הניקוז ועוד. כמובן שהם יהיו פה בשבילכם לכל שאלה, בעיה ופתרונות במהירות שיא.
אחת הדרכים הטובות ביותר לסינון של מים ומניעת הצפות היא תעלת מים. תעלת המים עובדת כך שברגע שיש גשמים, המים חודרים אל תוך התעלות ומונעות ממים להצטבר על פני הקרקע – כך נמנעות הצפות ושגרת החיים נשמרת כראוי. פתרון נוסף למחפשים שקט נפשי הוא בור חלחול. בור החלחול עובד כך: מתוכנן ונבנה בור עמוק באדמה, אליו נצברים לאט לאט כל מי הגשמים באזור ובאמצעות צינור שמותקן בו מתקיים תהליך של ויסות מי הגשמים. מי הגשמים מועברים באופן מסודר אל מאגרי המים התת קרקעיים ונשמרים שם במקום להיות על פני השטח ולהפריע לכולם.

גילגל הנדסה כאן בשבילכם

אם אלו הצעות שיכולות לעניין אתכם, תוכלו ליצור קשר עם החברה עוד היום בטלפון 053-7155145 ותוכלו להתייעץ איתם בכל הקשור לתהליך. תנו להם לעשות את העבודה הקשה – הם יעשו את כל השלבים לתכנון העבודה, יבחרו את החומרים המתאימים לעבודה, יבדקו את הקרקע שניתנה להם, יבדקו את עומק המים שהולכים להיות מוזרמים באזור תוך תשומת לב למיקום הבנייה וההתקנה של הבור והצינור.

החברה ידועה כבעלת תודעת שירות גבוהה – כל פרויקט שהם לוקחים על עצמם הופך להיות מוצלח. כאשר מתקיימת תקשורת טובה בין החברה ללקוח התוצאה תהיה מוצלחת ב100%. המטרה שלכם זהה – להרחיק כל מים שעלולים להזיק לכם רחוק מהמבנה שלכם ולספק לכם איכות חיים נפלאה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט