מחירון משלוחי חבילות מכל הגדלים בישראל

יותר מהמדד UPS Simple Off Off-Type Measure (CM) נבחר בגדלים פשוטים של UP וגודל UPS ™ לא תקין. מסמכי נייר נשלחים בנפרד מפריטים אחרים כגון תקליטונים ותקליטורים ואינם מטופלים כמסמכים. על מנת למדוד את גודל החבילה, המסמכים חייבים להיות ארוזים במסמכי נייר.

חפצים אישיים וחבילות שנשלחו בקשר ללימודים, משלוחים בינלאומיים או נסיעות כפופים למכס ולחיובים אחרים שייגרמו למדינת היעד של הפריטים. אם פריטים אלה נשלחים בנפרד, הם אינם פטורים ממס.

תעריפי המכס ואחרים נחשבים לשיקול דעת רשויות המכס המקומיות והרשויות הקשורות למקום המסירה. יש ליצור קשר עם יצירות אמנות הדורשות אריזות והובלות מיוחדות. מכס וחיובים אחרים נגרמים כאשר חבילות מיובאות למדינת היעד שלהן.

עדיף לבדוק את החוקים המקומיים שלך

כדי לראות אם אתה צריך לשלם מסים ומיסים בעת ייבוא או רכישת פריטים. שאל את הסוחר ששלח את הפריט אילו חובות או מסים יש לשלם בעת ההגעה. הוא או היא עשויים להיות בעלי ניסיון למשלוח למדינה שלך ואולי יהיה להם מושג טוב יותר אם יש לשלם או לא לשלם חובות / מסים בעת ההגעה.

אם לא רכשת את AliExpress, מספר המעקב יגיד לך לאן החבילה נשלחה. אם הוא נקרא "EPACKET" או "TRACKING NUMBER", הוא נשלח עם EPACKET.

בשל תקנות הממשלה המונעות יבוא של פריטים מסוימים ואלקטרוניקה מיוחדת, אמזון רואה רק פריטים שכבר נשלחו לישראל, לכן עליך להגדיר כתובת בלחיצה אחת.

אם עדיין לא הגדרת זאת

הוסף את כתובת ישראל שלך והשתמש בה ככתובת ברירת המחדל שלך. הגדר זאת כפונקציית הזמנה בלחיצה אחת כדי לראות רק פריטים שניתן לשלוח אליך. לעולם אינך צריך להשתמש בתכונת ההזמנה בלחיצה אחת, אך עליך לאפשר לה לאמזון להציג לך פריטים שנשלחים לישראל.

אם אתה מזמין יותר מפריט אחד אנו נאשר את אמצעי התשלום שלך לכל תקופת ההזמנה ונגבה תשלום עבור כל פריט כאשר

הוא נשלח. לסכום הסופי של כל ההזמנה מתווספים יותר מעומס אחד לפריט בהזמנה. עלות הפריט תלויה בפריט והיא מבוססת על כמות הפריט, משקל ונפח (המכונה משקל החבילה).

שים לב שהמשלוח להזמנה המקורית שלך יחויב ולא יוחזר עד שהחבילה תישלח

אלא אם תקבל סחורה פגומה. כדי להימנע מחיובי החזרה ולזרז את ההחזר הכספי, תוכל להחזיר סחורות שהוחזרו לחנות היופי Ulta. ניתן להחזיר רכישות מקוונות ואפליקציות באמצעות US Post על ידי העברתן לאחת מחנויות היופי שלנו באולטא.

רוב המשלוחים של פלאנט אקספרס עולים בין $ 7 ל -12 $ (מחיר זה משתנה

כמובן, בהתאם לגודל והמשקל של הפריט). אין לי ביטוח נוסף עם פלאנט אקספרס, אבל אני שולח את הפריטים שלי דרך חברת שילוח בעלת מוניטין, כך שאם אתה קונה אייפון X איכותי, ייתכן שתרצה לערוך ביטוח נוסף.

מדינות בודדות אינן חופשיות לרכוש כמה חיסונים שתרצו, אך עליהן להיות בעלות מספיק כסף כדי לשלם את מחיר הפרמיה. רכישת החיסונים הללו מתואמת עם הנציבות האירופית על מנת להבטיח נתח דומה של החיסונים לכל המדינות (52%).

בריטניה

שיש לה ספק שירותי בריאות מרכזי אחד בדמות שירות הבריאות הלאומי, מתמודדת עם אתגרים במתן החיסונים. אחד מאלה הוא הבהירות אילו מחוזות (רופאי משפחה) אחראים לבריאות האזרחים. הערת שוליים 21 ההקדמה הראשונה של בריטניה הייתה יחסית לגודל האוכלוסייה שלה ולשטח הגיאוגרפי הגדול שלה והיו פחות אתרי משלוח חיסונים קטנים מאשר בישראל.
כדי לראות פרטים נוספים בנושא של חברת שליחויות נא לבדוק כאן: aomdiamond.co.il

בשנת 2011

ארצות הברית. חברת דואר שירות Epacket הכריזה על הסכם שירות משלוחים חדש עם הונג קונג פוסט ו- eBay בסין, המאפשר לחבילות מסין להונג קונג לקבל שירות דואר מהשורה הראשונה ואישור משלוח מארצות הברית. שירות דואר. בהתאם למדינת היעד או לאזור היעד, לא כולם יוצגו כמצוין. פריטים ומדינות אסורים לא ייבחרו עד שמדינות ואזורי היעד יאושרו.

תשלום הכרטיס שלך לא יחויב אם אתה מקבל יותר מהודעת משלוח אחת לפריט לפני שליחת ההזמנה שלך ואנו נשלח לך הודעת משלוח סופית

ברגע שתקבל את ההודעה, הכרטיס שלך יחויב בגין המתנה / אישור. אם הפריטים מבוטלים או אינם נמסרים עוד, לא תחויב בעמלות כלשהן מכיוון שההודעה הסופית תכלול את המחיר המותאם. אל תסמוך על לולאות או שחרורים עד שההזמנה שלך נשלחה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט