מתי יש לפנות אל שיווק פרויקטים בנדל"ן?

מתי יש לפנות אל
שיווק פרויקטים בנדל"ן?

שיווק נכון לא צריך
לעבוד עם המוצר המוגמר, אלא להיכלל בתהליך כבר בשלב הראשוני של יצירת פרויקט
נדל"ן יחד עם אדריכלים, יזמים ומחלקת ההשכרה. השיווק בענף זה הוא הבסיס לעסק
– המרכיב השיווקי צריך להיכלל בכל שלבי פיתוח הפרויקט: מרעיון היצירה ועד היציאה
מהפרויקט. התעלמות מחשיבותו של  שיווק פרויקטים בנדל"ן תשפיע במוקדם או
במאוחר לרעה על הפרויקט
.

חשיבותו של שיווק
פרויקטים בנדל"ן כבר בהתחלה

למרות ההתפתחות
הפעילה של שוק התקשורת השיווקית, לחברות רבות עדיין יש את התפיסה המוטעית ששיווק
שווה ערך לפרסום. מדובר בתפיסה שגויה מיסודה, שכן מטרת השיווק היא לא רק לקדם
מוצר, אלא גם ללמוד את קהל היעד שלו, השוק, הביקוש והשינויים בהם. שיווק נכון לא
צריך לעבוד עם מוצר שכבר מוגמר, אלא צריך להיכלל בתהליך כבר בשלב הראשוני של יצירת
פרויקט נדל"ן יחד עם אדריכלים והיזמים. רק במקרה זה, הפרויקט יתפקד כראוי,
ופעילויות פרסום וקידום מכירות יביאו לתוצאה הרצויה: משיכת לקוחות, מינוף רכישות ועוד.
כאשר מתייחסים לשיווק כפונקציית שירות המשרתת פרויקט שכבר נוצר, השיווק הופך ל"חצי
תועלת" שמביא ל"חצי תוצאה".

כיצד מתבצע שיווק
פרויקט נדל"ן?

ראשית, יש לציין כי
אין מושג נפרד של "שיווק נדל"ן" – קיים מערך אוניברסלי של כלים
שיווקיים שמטרתם לענות על צרכי הצרכנים על מנת להרוויח וליישם את האסטרטגיה של
החברה. לפיכך, חוקי השיווק זהים עבור כל המוצרים, ונדל"ן אינו יוצא מן הכלל.
בלב הכל עומדת ההבנה של הצרכן שלכם: מה הוא רוצה, מה הוא יכול להרשות לעצמו, כמה
ועל מה הוא יסכים לשלם; מה יכול לשכנע את הצרכן לבחור את המוצר שלכם מבין אלפי
אחרים, האם היתרונות התחרותיים שלך יעילים ועוד.
יחד עם זאת, מערך הכלים השיווקיים המשמשים בתהליך יצירת
וקידום מוצר נקבע על סמך היעדים שנקבעו.

נדל"ן הוא מוצר
מורכב וספציפי למדי עם מחזור חיים ארוך, שבמהלכו על הנכס לשמור על נזילות גבוהה
יחסית, להיות מבוקש ותחרותי, ללא קשר לשלב התפתחות השוק. כל זה מצריך התייחסות
מקצועית מקיפה לפיתוח ויישום אסטרטגית שיווק פרויקטים בנדל"ן ליצירה, קידום
ותחזוקה של נכס לאורך כל תקופת הפעלתו.

לפרטים נוספים על לידים יש לבקר באתר channel22.co.il

בתחום הנדל"ן,
אף שלב בפיתוח הפרויקט אינו מושלם ללא שיווק. בשלב קדם הפרויקט, בעזרת מחקר
שיווקי, נקבע פוטנציאל האתר, כדאיות כלכלית לבנות עליו אובייקט בפורמט כזה או אחר,
נוצר קונספט, מתפתח מותג. בשלב התכנון מפותח רעיון מיקום הנכס בשוק, מזהים ומדגישים
את נקודות החוזק של הפרויקט, מתבצעת עבודה מול דיירים עתידיים. בשלבי סיום בניית
הנכס מתבצע מערך פעולות שיווקיות ליידע את השוק וקהל היעד על כניסתו של נכס חדש
לשוק. כל השלבים של שיווק פרויקטים בנדל"ן מעלים מודעות לפרויקטים, מגיעים
ללקוחות הפוטנציאלים, ומייצרים יותר הזדמנויות למכירת הנכס.

 
למידע מורחב בנושא של שיווק נדל"ן ומתי יש לפנות אל שיווק פרויקטים בנדל"ן? ניתן להעיף מבט ב- channel22.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט