טיפול ברטיבות בבית

התרופות הביתיות הבאות יכולות לעזור לשפר את בריאות השיער על ידי לחות ומניעת יובש. התרופות הביתיות והטיפול העצמי המוזכרים במאמר זה עוזרים מאוד בשיפור בריאות השיער ובמניעת יובש עתידי. תמיד יש לדון בתרופות ביתיות אלו עם הסטייליסט שלך ולבדוק תיקון (לפתרונות אקטואליים).

בעוד שאתה יכול להשתמש במוצרים רבים לטיפול בשיער יבש, אין ערובה שהשיער שלך יגיב היטב למוצרים אלה. לכן, במקום לבזבז כסף בניסיון מוצרים שונים, השתמשו במרכיבים טבעיים מהמטבח שלכם כדי לטפל בשיער יבש.

אפילו מרכיבים טבעיים יכולים לסתום את זקיקי השיער או לגרות את הקרקפת

מה שרק יחמיר את בעיות השיער. כמו כן, מוצרי שיער על בסיס סיליקון, למרות שהם טוענים שהם מעניקים לחות, יכולים למעשה להפוך את השיער לקשיח יותר. הם גם סופגים שמן ולחות מהשיער והקרקפת, וגורמים להם להתייבש.

חומרי ניקוי בשמפו פושטים את השיער מהשמנים הטבעיים שלו ומשאירים אותו יבש ופגום

בעוד ששמפו יכול לשטוף לכלוך וזיהומים אחרים, חומרי הניקוי המשמשים ברוב השמפו הם חזקים מאוד, והם יכולים גם לגרום ליובש על ידי הפשטת שמנים טבעיים מהשיער שלך. שמפו תכוף יכול להסיר את השכבה השומנית משיערך.

השתמש תמיד במים חמים או

אם אפשר, קרים כדי לשטוף את השיער שלך, שכן זה עוזר לאטום את הציפורניים וממזער את אובדן הלחות. שטפו את שיערך במים קרים במקום במים חמים, מכיוון שהוא אוטם את הציפורניים ומפחית את איבוד הלחות. עסו את הקרקפת והשיער עם שמן מעט חם והשאירו למשך הלילה. אתה יכול גם לעסות שמן זית לתוך הקרקפת שלך ולהשאיר אותו למשך הלילה להשפעה מקסימלית מבחינת מיזוג השיער.

שמן זית משמש לעתים קרובות בטיפולי שיער בשמן חם

כדי לחזק, להוסיף ברק ולהחזיר לחות לשיער יבש. טיפול בשמן חם הוא אחת התרופות הקלות והיעילות ביותר לשיער יבש. השילוב של יוגורט וחמאה הוא תרופה יעילה מאוד לשיער יבש. אבוקדו גם עוזר להעניק לחות לשיער יבש ולחזק אותם.

שומנים רוויים

ויטמינים A ו-E וחלבון אבוקדו נהדרים לשיער יבש ופגום. השמנים והחלבונים שלו מחליקים ומעניקים לחות מבלי להכביד על שיער עדין. מעניק ומעניק לחות, הדבש עשיר בנוגדי חמצון למניעת נזקים ולפתיחת סתימות של זקיקי השיער. 1 אבוקדו בשל, 1 בננה בשלה, 2-3 כפות שמן זית. עשיר בחלבון, חומצות אמינו וויטמינים, אבוקדו מרגיע את הקרקפת ומקדם צמיחת שיער בריאה, בעוד השמנים הטבעיים שלו מזינים ומעניקים לחות.
למידע מורחב אודות איתור נזילות מומלץ לגלוש לאתר no-leak.co.il

שני המרכיבים מכילים שמנים טבעיים המזינים את השיער תוך הזנת הקרקפת והשיער

כל השמנים הללו עשירים בוויטמין E ובנוגדי חמצון המחזירים את הלחות לשכבות החיצוניות של השיער. שמן זית הוא כנראה המרכיב הפופולרי ביותר לשיער יבש מכיוון שהוא עשיר בויטמין E ובנוגדי חמצון המסייעים בשיקום שיער פגום על ידי שיפור בריאות הציפורן. אלוורה, צמח בעל סגולות ריפוי טבעיות, ניתן גם להוסיף לשמנים ולהשתמש בו כקרם לחות טבעי.

אתה יכול גם להשתמש בשמן קוקוס

כדי לאטום את השיער שלך לאחר שימוש במרכך להשאיר. אחת לשבוע, תוכלי לסדר את שיערך במוצר מיזוג עמוק המבוסס על שמן קוקוס מחומם. אתה יכול להשתמש במסכות מיזוג אלה פעם או פעמיים בשבוע כדי לעזור לתקן שיער פגום. זוהי אחת ממסכות השיער היעילות ביותר שניתן להשתמש בהן לתיקון שיער יבש ופגום.

עטפו את השיער במקום לייבש באוויר אם השיער שלכם שביר וקשה לעצב אותו לאחר הכביסה

הוא עלול לאבד יותר מדי לחות במהלך תהליך הייבוש. העובדה היא שהשיער הטבעי שלך הופך יבש כאשר פירי השיער אינם סופגים או מחזיקים מספיק לחות, מה שגורם לשיער להיות שביר ומשעמם. נשירת שיער מתרחשת כאשר השיער אינו יכול להחזיק מספיק לחות, מה שהופך אותו לקהה, שביר ושביר. שטיפת שיערך לעתים קרובות מדי, חשיפה מוגזמת לשמש, שימוש במוצרי עיצוב שיער, חשיפה למים עם כלור ועשן כולם תורמים לשיער יבש ופגום.

אמנם לא בעיה בריאותית מרכזית

אבל איכות שיער ירודה היא בהחלט סיבה לדאגה שכן היא יכולה להשפיע ישירות על הביטחון העצמי ולכן על ההערכה העצמית, אבל נחשו מה, גם ניתן להימנע מכך. חשיפה לשמש, עיצוב חום, לחות, עשן ועוד יכולים לתרום לנזק ויובש בשיער. אין ספק שלפעמים השיער שלך יכול להיראות קצת פגום או עמום מכל סיבה שהיא, בין אם זה שחייה בבריכה עם כלור בקיץ או צורך לסבול אוויר קר ויבש בחורף. בנוסף, יש צורך לתחזק את השיער לאחר השמפו כדי למנוע חיכוך בין הגדילים ולשמור עליו לחות לאורך זמן.

עקוב אחר הרגלים בריאים וטפל בשיער שלך במוצרי מיזוג ולחות עמוקים

כדי לעודד צמיחת שיער חדשה ובריאה יותר. הטריקים הזולים האלה יסדרו את הגדילים השבירים והיבשים שלך, וישאירו אותך עם שיער מדהים ובריא למראה. בנוסף, ישנם צעדים שתוכלו לנקוט בבית להתמודדות עם שיער יבש ומקורזל כמו מסכות וטיפולים.

שמנים אתריים אחרים

כגון מנטה ולבנדר, יכולים לעזור לעצור נשירת שיער ולמנוע שבירת שיער. ערבבו יחד שמני נשא כמו ארגן, מנטה, לבנדר ושמן קוקוס כדי ליצור ניחוח מהיר לשיער שישמור על השיער שלך מלהרגיש פחות יבש לאורך זמן. כמה טיפות של שמן ארגן על קצוות השיער שלך יכולות לגרום לו להיראות מלא וקופצני יותר. שימוש בשמן האתרי שמן ארגן הפך לתרופה ביתית פופולרית לשיער יבש.

כדי להסיר את ריח הביצים החזק מהשיער, אני ממליצה להשתמש בשמפו ומרכך ריחניים, או שתוכל להוסיף כמה טיפות של שמנים אתריים כמו עשב לימון, יסמין או שמן לימון. בעוד ששמפו שומני עשוי להיראות כמו רעיון טוב, שמן מינרלי, לנולין וג'לי נפט יכולים למנוע מהשיער לספוג לחות. הדבש שומר על הלחות ומכיל נוגדי חמצון למניעת נזקים. 1 כף חמאת שיאה, 2 כפות שמן קוקוס, 1 כפית שמן ארגן למרוח על ציר השיער כדי לנעול לחות מבלי לסתום אותו, בעוד שמקדם הגנה קל משקל מגן מפני נזקי השמש. עלי תה ירוק (או שקיות תה ירוק) עשירים בויטמינים C, E ופנתנול להגנה מפני נזקי השמש כמויות שוות של מים וחומץ תפוחים עשירים בויטמינים B, C ואשלגן כדי להחזיר את ה-pH הטבעי של הקרקפת ולהחליק את לציפורן שיער מבהיר ומפחית סבכים, מסיר תאי עור מתים והצטברות מוצר מהקרקפת.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט

הקשר בין אמן חושים לאמנות

          הפוסט בבלוג חוקר את מערכת היחסים המורכבת בין קוסם לעולם האמנות. הוא מתעמק כיצד שני השדות הנראים שונים אלה מצטלבים