מטריות עם הדפסים – המדריך

מטריות הן כלי חיוני במיוחד בכל עונת חורף. כדי להימנע מלהירטב בגשם או לפחות לצמצם מאוד את ההירטבות ממנו, נדרשת בין היתר מטריה איכותית וטובה על מנת להגן מפני הגשם היורד.

מטריה איכותית ממותגת ככלי שיווקי

מטרייה גדולה ורחבה, העשויה מחומר חזק ועמיד, בעלת אחיזה נוחה וטובה ביד, כך שנוח לקחת אותה גם כשהיא פתוחה וגם שהיא סגורה, מטריה כזו משרתת היטב את המטרה שלה.

זו הסיבה העיקרית שמטריות ממותגות, בתנאי שהן איכותיות ועמידות, מהוות מתנת חורף שימושית ביותר לעובדים ולקוחות. כמו כן, המטריות בשימוש רוב הזמן בחורף, משתמשים בהן ברחוב לעיני כל העוברים והשבים ובכך, המותג שלכם מקבל חשיפה גדולה במקומות הומי אדם. מטריות ממותגות, עם מסר שיווקי מתאים, יכולות לשרת היטב את חשיפת המותג שלכם.

כמו כן, מטריות ממותגות הינן בעלות עלות זולה יחסית. לכן, ניתן להזמין אותן בכמויות גדולות מבלי להשקיע סכום כספי גבוה.

מטריות ממותגות – יתרונות

·         שימושיות – מדובר במתנה מאוד שימושית לימי החורף. לכן, כל אחד ידע להעריך מתנת חורף בדמות מטריה ממותגת איכותית ועמידה.

·         עלות כספית – המחיר הנמוך יחסית של מטריות ממותגות הופך אותן למתנה אטרקטיבית גם בעיני אלו הנותנים אותן.

·         פרסום אפקטיבי – מטריות נפרשות במלוא היקפן בימי גשם תוך שהות במרחבים פתוחים והומי אדם בדרך כלל. תכונה זו של מטריות בכלל, ומטריות ממותגות בפרט, חושפת את הפרסום שלכם על גבי המטריה הממותגת לעיני רבים במרחב הציבורי.

אילו מטריות ניתן למתג?

התשובה הקצרה היא שניתן לבצע הדפסה על מטריות בלי הבדלים של גודל או סוג המטריה. פעולת הדפוס על גבי בד המטרייה אינה מסובכת באופן יחסי. אך יש לציין כי ככל שהמטריה תהיה יותר קטנה, כך המיתוג על גביה יהיה קטן בהתאם וחשוף פחות לעיני הציבור. במטריות כאלו, המיתוג יהיה מופנה יותר אל המשתמש עצמו ופחות כלפי הציבור החיצוני. לכן, מומלץ למתג את נרתיק המטריה או התיק שלה, הידית שלה ואולי גם את שטח בד המטריה. לעומת זאת, במטריות גדולות ורחבות, יכולות לשמש כשלט פרסומי גדול ונייד, ההולך עם המשתמש בהן לכל מקום.

כמו כן, רצוי לשקול את איכות ועמידות המטריה בעת המיתוג שלה. במידה ומדובר במטריות זולות ולא עמידות, שעשויות לצאת מכלל שימוש כבר בסערה הראשונה של השימוש בהן, אזי המיתוג על גביהן עלול להתגלות כבזבוז כספי. שכן, מטריות כאלו תיזרקנה לפח הזבל לאחר זמן קצר. לעומת זאת, מטריות רחבות וחזקות, שיכולות להחזיק מעמד לאורך זמן, הינן כלי פרסומי בעל פוטנציאל חשיפה ארוך טווח, ולכן מומלץ למתג אותן.

מטריות ממותגות – עלויות

את הרכיבים של עלות מטריות ממותגות, ניתן לחלק לכמה פרמטרים:

·         איכות – איכות המטריה נקבע בין היתר על ידי החומרים המרכיבים אותה, מידת עמידותה בגשם ורוחות וכמובן העמידות של מנגנון הפתיחה והסגירה שלה. פרמטר נוסף של איכות, נעוץ בעיצוב של המטריה. כל אלו משפיעים על עלות הייצור של המטריה, כאשר כלל האצבע הוא שככל שאיכות המטריה עולה – כך גם עלות הייצור יעלה.

·         גודל – גודל המטריה משפיע גם הוא על עלות הייצור. ככל שהמטריה גדולה יותר, כך כל יחידה תעלה יותר. הערך הנתפס בעיני המשתמשים של מטריות גדולות הינו גבוה יותר ביחס לזה של מטריות קטנות, ולכן המחיר של מטריות ממותגות גדולות גבוה יותר.

·         כמות – כמות המטריות הממותגות הרצויות משפיעה על המחיר של כל יחידה. לרוב, כלל שמזמינים יותר יחידות מן המוצר, כך המחיר עבור כל יחידה יורד.

·         אופי המיתוג –  כלל שעבודת הדפוס תהיה מורכבת יותר – למשל גרפיקה מורכבת יותר, או יותר צבעים – כך גם העלות עבור כל הפקה של מטריה ממותגת תעלה בהתאם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט