מטבח אנגלי מעוצב

מבוא

הספר עוסק במטבח של אנגליה, והוא כולל מגוון מתכונים מהארץ. הוא מחולק לפרקים המכסים היבטים שונים של תרבות האוכל האנגלית, כמו מנות מסורתיות ומטבחים אזוריים. הספר כולל גם פרק כיצד לבשל מאכלים באנגלית.

הספר נכתב על ידי סופר אמריקאי שעבר לאנגליה והתאהב באוכל שם. המחברת אינה שפית מקצועית, אך היא כתבה ספרי בישול רבים בעבר. היא טיילה רבות באנגליה וחקרה סוגים רבים ושונים של מאכלים בזמן שחיה שם.

המטבח בסגנון אנגלי הוא עיצוב פופולרי מאוד בארה"ב. הוא מאופיין במראה בסגנון כפרי המשלב אלמנטים כפריים, כמו ארונות לבנים עתיקים. פריסת המטבח מרוכזת בדרך כלל סביב הכיור, מה שאומר שעיצוב מסוג זה כולל לרוב אי או חצי אי.

מטבח מסוג זה גם נוטה להיות פתוח ומרווח יותר מסגנונות אחרים. זה הופך אותו למושלם עבור משפחות עם ילדים שצריכות לקבל גישה נוחה לאוכל ולכלים מבלי לעבור דרך הסלון או חדר האוכל בכל פעם שהם רוצים משהו.

מהם החומרים לשימוש?

עיצוב מטבח הוא החלטה חשובה. זה המקום שבו אנחנו מבלים הרבה מזמננו והוא צריך להיות פונקציונלי, נוח ואסתטי.

החומרים שבהם אתה יכול להשתמש במטבח שלך הם:

-ארונות: הם החלק הגלוי ביותר בכל מטבח, ולכן הם צריכים להיות בטוב טעם ויציבים. ניתן לבחור בין סוגים שונים של ארונות, כולל עץ או מתכת.

-משטחים: אלה גם חשובים מאוד מכיוון שהם עוזרים לך לעבוד במטבח ומספקים מקום אחסון לפריטים כמו מזון או תבלינים. ישנם סוגים שונים של משטחים זמינים מדי, כגון גרניט או שיש.

-ריצוף: זה מה שאתה הולך עליו כשנכנסים לחדר וזה צריך להיות פרקטי אבל גם יפה. אתה יכול ללכת על אריחים או רצפות עץ תלוי מה התקציב שלך מאפשר.

איך למקסם את שטח המשטחים?

מטבח הוא חלל שבו מבלים זמן רב במהלך היום. על מנת למקסם את שטח הפנים, חשוב שיהיה מטבח עם פריסה פתוחה. עיצוב זה מאפשר יותר אור טבעי ואוורור טוב יותר.

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו מתרחשים כל הבישולים, האכילה והבידור. במטבחים ישנם שני מרכיבים עיקריים: משטחים וארונות. המשטחים הם המקום שבו אתם מכינים אוכל והארונות מאחסנים את הכלים, הסירים, המחבתות ופריטים אחרים.

מטבח מעוצב צריך לעשות שימוש יעיל בחלל כדי למקסם את שטח הפנים לאחסון. מאמר זה יספק לך כמה טיפים למקסום שטח הפנים במטבח שלך עם משטחים וארונות שנועדו לעזור לך להפיק יותר מהחלל שלך.

משטחים למטבחים:

ארונות למטבחים:

בחירת המטבח בגודל המתאים לבית שלך

המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית שלכם. זה המקום שבו אתה מבלה הרבה זמן בבישול, שטיפת כלים ואפילו סתם לבלות עם המשפחה והחברים. לכן, חשוב לבחור את הגודל המתאים למטבח שלכם.

ישנם גורמים רבים שמשחקים תפקיד בקביעת גודל המטבח שלך, כולל כמה אנשים גרים בבית שלך, כמה מקום אתה צריך עבור משימות מסוימות כמו בישול או שטיפת כלים ואיזה סוגי מכשירי חשמל אתה רוצה לקבל. אם אתם מתכננים לשדרג את המטבח שלכם או לבנות אחד חדש מאפס, חשוב לדעת איזה גודל יתאים לכם ביותר.
למידע מורחב בתחום של אתר החברה ומטבח אנגלי מעוצב כדאי לבקר באתר daniel-k.co.il

עיצוב המטבח שלך יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל כמה שיקולים יכולים לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה.

גודל

גודל המטבח שלך יהיה תלוי בגודל הבית שלך וכמה מקום יש לך. מטבח קטן יכול להיות יפה בדיוק כמו מטבח גדול, ואולי אפילו יותר פונקציונלי עבורכם. תרצה לקבוע את הדרך הטובה ביותר להשתמש בחלל שלך, אבל הנה כמה הנחיות כלליות:

– אם אתה גר בדירה קטנה או בחלל להשכרה, אולי תרצה לשקול ללכת לעיצוב מטבח קטן יותר. זה יאפשר לכם לחסוך כסף על ריצוף, ארונות וחומרים אחרים מכיוון שהם לא יצטרכו להימתח על פני שטח כה גדול. מטבחים קטנים יכולים גם להרגיש מרווחים יותר מכיוון שאין להם כל כך הרבה עומס סביבם.

– אם אין מספיק מקום בבית שלכם לשני מטבחים נפרדים, אז חשוב לעצב אחד שהוא גם פונקציונלי וגם יעיל. תרצה למצוא דרכים לייעל את מה

כיצד לבחור את המכשירים והמכשירים שלך?

מטבח אנגלי מעוצב הוא סוג של מטבח שפותח על ידי אנשים בריטים, העיצוב האופייני למטבח מסוג זה הוא להצטייד בהרבה מכשירי חשמל ומוצרי חשמל.

בבחירת המכשירים והמכשירים שלך, עליך לקחת בחשבון את ההיבטים הבאים:

1. מספר האנשים במשפחה שלך: אם אתה רווק, אז אין צורך לבחור מקרר גדול; אם אתם משפחה גדולה, אז יש צורך לבחור מקרר גדול. 2. החלל במטבח שלך: אם המקום שלך מוגבל, אז אתה צריך לבחור כמה מקררים ומדחי כלים בגודל קטן; אם יש מספיק מקום במטבח שלך, אז אין צורך לדאוג לגבי הגודל בכלל. 3. הסגנון של המטבח שלך: אם אתה רוצה סגנון אלגנטי למטבח האנגלי המעוצב שלך, אז אנו ממליצים לך לבחור מכשירי נירוסטה וארונות לבנים; אם אתה רוצה סגנון עתיק למטבח האנגלי המעצב שלך

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ציור מנדלות נוקדות: מסע לגילוי עצמי

בפוסט זה אנו מתעמקים בעולם המנדלות המנוקדות, צורה של יצירות אמנות שהיא לא רק אסתטית אלא גם כלי להתבוננות פנימית ולצמיחה אישית. אנו מציגים בפניכם

איתור תיק בניין בוועדה המקומית

סקירה זו בוחנת את ההכרח באיתור תיק בנייה בתוך הוועדה המקומית, תוך פירוט נכסי המידע המגוונים שיש בו, משמעותו לבעלי עניין שונים ותהליך קבלתו. עוד

שווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה במהירות מאפליקציית שיתוף תמונות פשוטה לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה. עם יותר ממיליארד משתמשים, זה כבר לא ערוץ שיווק אופציונלי, אלא חובה לעסקים. פוסט